biztos nincs megégve mert apró csúszásokról beszélünk.Mikor a régi szett csúszott akkor elforgott rendesen és ott csak elkopott de egy picit sem volt égett a lamella. Mivel picit csúszik csak ezért játszok az olajjal addig míg tit tesztelgettek
Az a baj, hogy akkor így most nagyon ki van élezve a kuplung méretezése, nincs tartalék. Talán próbálj meg alátétezni ha nagyon csúszkál, egy darabig megoldás lehet. Nekem is fokozatosan lett egyre szarabb. Először elég volt az alátét, aztán kellett rugó, most meg az sem elég. Gondolom fossá égett a lamella.
Jó, de te is látod, hogy át van húzva a S-nél a rigi cikkszám ami mellé van írva ugyan az, mint a TLR-nél. Kamura csak nem irogatnak hülyeségeket. Majd bontóban utánajárok, de én dokumentációs hülyeségre gondolok, és nem arra, hogy eltérő a behajtó tengely.
Amúgy nem értem, mert pl. Richi bontós nekem azonnal visszavette a cuccot amit küldött, amikor mondtam, hogy nem ilyen állapotot beszéltünk meg. Tuti le lehet zsírozni velük, hogyha hibátlanul visszaküldöm visszaadja az árát.
'99-től az "s"-en is a nagy átmérőjű, 6 rugós kuplungot alkalmazták. Meg azt se tudni a "durva tuningosok" mennyire szedték szét a blokkot. Nem valószínű hogy anyagilag pont egy darabokra szedés/váltótengely csere terheli meg az ilyen tulajokat.
Közben rálestem, volt TLS-ben 5 és 6 rugós kivitel. A 6 rugósnál már a kuplung kosár és jópár cikkszám azonos az R-el ami szintén 6 rugós, és ugye nagyobb kuplung. Erről mintha olvastam volna régen. Szóval mi beszoptuk, de valószínű rájöttek a dologra a gyárban és orvosolták a hibát.
Valami dokumentálási faszság lehet, szóval nagy valószínűsége, hogy azonos, de majd utánajárok ennek, mert pl. láttam durván tuningolt TLS-eket, és ott is valahogy meg kellett ezt oldani.
Motoros fórum okon nézz utána miről mit írnak. Úgymint motorzaj, váltó finom működése, meg ilyenek. Akik tényleges tapasztalatokat írnak, nem azt azért mert az volt a legjobb (legdrágább). Pl. nekem a 15W-50esekkel szebb hangja volt a blokknak. A mostaniban Motul 5100 van, még nem cseréltem, mióta megvettem, de hangosabb a blokk, mint az előző gépemé. Az hogy pl. ez is meg a finom váltó is függ az olajtól, saját tapasztalat is. volt olyan motorom ami egy olajcsere után kevésbé zörejes hangokat adott ki magából.
az elf-re gondoltam! Ez a forma-1 támogatója is. Csak utána akarok olvasni hogy erről miket írnak meg úgy általában a többiről. Mert ezek már olyan idős motorok hogy a mai olajok közül már bármelyik teljesíti azt amit akkor régen előírtak neki.
Nálam is ez volt!6.-ban 7000-nél megcsúszott. Kapott új szettet erősített rugókkal és eddig bírta. Most nem mindig de néha hébe hóba megcsúszik. Az olajjal akarok még játszani. Eddig Motul 5100 10-40 től kezdve volt már benne 15-50 is. Ki akarok próbálni más márkát azzal mit csinál
Az a baj, h ilyen nem kopó méreteket a Service manual nem ad meg, csak az évjáratonkénti és típusonkénti cikkszámot, hogy azt az alkatrészt építsd be amivel újonnan gyártották. Gondolom, vaktában nem vennél meg egy "R" es kuplungot te sem, ha nem vagy biztos benne, hogy passzol hozzá. Ezért nem alakítottam át én se, kipróbálásra nem kaptam volna egy bontóból sem, hogy majd ha jó lesz kifizetem. :( különben én is a nagyobb kuplungot épitettem volna rá.
A suzukis cikkszámok eleje, kötőjel előtt az alkatrészt jelenti (pl. váltó bemeneti tengely Azonos lehet, bármelyik suzuki motornál) A kötőjel után akár a típust amihez való (TL-R TL-S), a betű utáni szám az évjáratonkénti, vagy piaconkénti változtatásokkal együtt változik. Abban az esetben ha egy alkatrész a Suzuki márkán belül több típuson is megegyezik, akkor ugyanaz a cikkszáma elejétől a végéig. Hogy melyiken mit változtattak azt a cikkszámból nehéz lenne kideríteni. :(
Amúgy nem értem, mert pl. Richi bontós nekem azonnal visszavette a cuccot amit küldött, amikor mondtam, hogy nem ilyen állapotot beszéltünk meg. Tuti le lehet zsírozni velük, hogyha hibátlanul visszaküldöm visszaadja az árát.
http://suzukipart.com/oemparts...
http://suzukipart.com/oemparts..
.
http://suzukipart.com/oemparts...
TL-S '97 V: 24120-02F01
TL-S '98 W: 24120-02F02
SV 1000 '03 : 24120-16G00
Akkor lehet több értelme lenne venni egy bontott R kuplungot, mint lamellát