Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

El is adtad...
A fene tudja, mikor Békám volt azt is igen kedveltem és ritkán mentem vele úgy ahogy azzal lehetett.
Ha túra tempoban mennek :D Na akkor mi értelme 100 lóerőnél erősebb motornak. Túratempo a 180, váltás szigorúan 9-10-nél
De, a Raptorban azt hiszem K5-től az SV blokk van, olyanon még nem ültem.
Amúgy tényleg a Raptor az TL blokkos, SV-t nem adtak el az olaszoknak. Az elektronikán múlhatott, hogy jobban megy, mert a blokk teljesen TL 1000 S
aha
Lábtartót terveztem rá, meg rugóstag közepet
Ez is tény viszont megy. A régi SV sokkal rosszabb mint az injektoros, azon már megoldottak pár hibát.
Ez pontosan így van.
Pont most kérdezték tőlem melóban, h minek szépítgetem. Mert mondom az enyém, és a fílingemhez ez kell nekem.
Na jó, én néha 150-et használok...
Teljesen igazad van, nekem is sokkal jobban tetszik egy csomó más gép, olaszok, bömös, stb.......ha sok lém lenne olyanom lenne, de sajna nincs így beérem azzal amire fussa és amivel bírok futni. Azon gépek közül amiben ez a blokk van nekem a Raptor tetszett a legjobban, mentem kettővel, egyik full gyári a másik kókány tyuning, de igazából erősen verdeste a többit, gondolom az elektronika meg a hengerfej lehet más, nem ástam bele magam mert annyira nem izgat, de hogy nagyon mentek az biztos.
Na igen. Aztán akinek SV-je van, az meg cseréli Gixxer-re, mert az komolyabb, nem annyira bucsus...
Hát az SV650-ben amit hátsó telónak neveznek az egy vicc...

Azzz kedves Mérnök Úr...lassan....
Arra igen, Sőt arra való. De tudod van még (főleg ilyenkor, télen) a birtoklás öröme. Ezért tervezték régen szépre a motorokat. Ez jelenti sok olasz motor sikerét, pedig megbízhatóságban igencsak hulladékok és mégis olyan drágán megveszik őket sokan. Tudod, mikor megálltok egy benzinkúton pihenni és élvezettel bámuljátok a motorokat mielőtt továbbmegy a csapat... ez is része a fílíngnek. A mostani motorokra rossz ránézni... Biztos jó a 2-300 lóerő, de mit használsz abból ki, még 100at se.
Milyen vezérműtengely? TL-R-é nem? :)
Nem szép...nem is dugom...megyek vele oszt annyi, arra elég jó.
A TL-el mi a baj? Semmi, nekem tetszik és az igaz, hogy az SV tök unalmas gép....ritkán kell hozzányúlni és leginkább még akkor sem. Ahogy írtam a kuplung legfeljebb akkor lesz "kosárhibás" ha nyúzzák, de az sem drága dolog, csere és irány a messzeség. A típushiba inkább ha szintén nyúzzák a 3. sebesség búgása. Mondjuk ez sem lép fel túrás tulajnál, de azért van, nekem az előző és ez is elkezdte 40000 körül viszont ezért kár szétszedni, úgy kell hagyni oszt jónapot, ettől nem áll be soha.
Ez igaz, elsiették a japánok '99-től már kiforrottabb volt, de azt a hátsó csillapítást még fejleszthették volna. Mert amúgy zseniális, egyedi ötlet és ha tovább fejlesztik tényleg hibátlan lett volna. De hát a piac nem ezt kívánta, drága fejlesztés helyett egy bevált egyszerű konstrukcióval jobban kaszálnak. Lásd SV


Már csak tervezni is kéne bele valmit
Van benne amcsi vezérműtengely is hátul
Van benne K2, K4, K7 gixer, TLR, 1198 Ducati
Mondhatni korszerűsödött egy picit
Tervezőmérnöki munkám csúcsa
Nekem van ÁMERIKAI... De nem kapod meg...
igazi öszvér lesz már az a gép
Nem rossz motorok, sok szempontból korszerűbbek a TL-nél, de csont egyszerű jellegtelen motorok. Esztétikailag meg... én a TL 1000S-t tudom nézegetni. Egy SV, főleg fekete vázzal... legjobb esetben is inkább nem a legrondább motor, de szépnek nem látom. De ezen nem vitatkozok, izlések és pofonok... Van aki a mai szörnyszülöttektől van elájulva.
Miért a TL-ekkel mi a baj? Az 1ik barátomnak meg 23e körül van benne az utolsó kiadásúból, és úgy zörög mint a vasúti kocsik. Hogyha picit behúzod a kuplungot akkor elhallgat. Mivel eléggé típusbetegsége, tele van a youtube is evvel. Érdekes, h csak a tiétek nem zakatol alapjáraton...