Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az lehet, hogy nagy szilárdságú loctite 2701, vagy vmi tengely-agy rögzítő volt. Azok többnyire csak melegítésre engednek:)
Két nyereg betétekkel. Cső, és munkahenger nincs.
Első fék komplett?:)
Vagy mi tartozik hozzá?
Értem.
Hátha létezik TLS tulaj akinek kellenek alábbi cuccok.

Kipuff leömlő (hegesztett, de festése jo) 15000ft
Első fék jo betéttel. 15000ft.
igazából ráér csak ha neked lett volna fölösbe akkor jelentkeztem volna rá....
Ricsibontoban van tengely. Szelepfedelet csak nem nehéz szerezni.
Szólok majd, de Max kivárok..
Ha oszi linkje maradna akkor nekem kell az első szelepfedél
Köszi. Még Ricsinonto az utolso reményem holnap.
Egy egész télen csinositgatott vasat mennyivel nagyobb élmény kakucson rommá törni :)
felhegeszted eszterga aztán jó lesz az még
Erről már beszéltünk és sajnálom, hogy nekem lett igazam. Szerintem teljesen mindegy, hogy titán-e vagy valami trükkös alumínium, mert az tévhit, hogy a titán szilárdabb (ezalatt most mindent egyszerre értek, merevség, szakítószilárdság, keménység) mint az acél. Nem szilárdabb. A titánnak az az előnye, hogy az alumíniumnál nagyobb szilárdságot nyújt, közel azonos sűrűség mellett. De az acél képességeit nem éri el. Ezért forgó-mozgó alkatrésznek kiváló, de statikus, kopásálló alkatrésznek nem. (Tudom, hogy titán és titán között is van különbség, így a tévedés jogát fenntartom. De ami eddig a kezembe került, az nem volt acélhoz mérhető. És az biztosan titán volt, mivel tudom honnan lopták ki. )
A tavaszi kakucsra felk kell készülni
Én mindig is moddingolós voltam, de most négy év kihagyás után újult erővel tört rám a pimp my ride.
Halljátok, mindenki nyomja ám a téli tuningot. Én magam részéről még lemosni sem tudtam, valahogy el vagyok mostanában veszve. Semmire sincsen időm.
Ez komolyan néz ki
Mondjuk a féktárcsa csavar nincs kitéve ilyen kopásnak, azt becsavarom, oszt csá.
Elvileg ugye titán csavarral kisebb lesz a rugózatlan tömeg, ami aztán qrvára számít, hogy plusz-minusz 20 gramm.
De csak titánból találtam hirtelen arany szinűt...
Ciao!

3 oka lehet:

1. Ahogy az előttem szóló leírta, "B" típusú kis méretű rendszám, ezeket adnak ki U kezdőbetűvel, a méretük miatt. Jellemzően USA járművekre adják, mivel ott más méretű a rendszám és nem fér el a mi szabvány rendszámunk.

2. Egyedileg kért rendszám, de ezt nem valószínűsítem, de nem kizárt.

3. Leszedte a TL-jéről és felrakta a Mergára.
Már vettem rozsdamentest, sokkal nehezebb, de sztem keményebb is. Lehet az edzése kicsit komolyabb. Mondjuk itt pont meg lehet ba..ni a titán szakítószilárdságát...
Vagyis nem! Találtam mindenféle adatot. Rozsdamentes acélokra néhol a titannál is joval kevesebbet ir keménységre. Szerintem vedd meg a gyárit. Az gondolom valami hőkezelt acél lehet.... De azt mondtad is, hogy jol birta.
36 hrc-t ir erre az anyagra, szerintem a rozsdamentes cuccok ennél joval többet tudnak kopásállóságra. Szakitoszilardsága viszont jobb a titancsavarnak ugy nézem. Titán nagy előnye, hogy könnyű nagyon, kb. Hasonloak a paraméterek, mint egy komolyabb acélötvözetnek.

http://asm.matweb.com/search/S...
Kiváncsi lennék, h milyen anyagból van...
Könnyűnek könnyű, de nem is kemény...
De a szakitoszilardsága Elvileg nagyobb lehet. Mondjuk egy 10.9-es csavaré se piskóta... Igazából nem jövök rá, hogy a sulyon kivül milyen gyakorlati haszna lehet
Azt irja a net, hogy a titán 42-44 hrc ami pina. Felületének oxidálásával lesz 50felett, de nyilvan ga az lekopik akkor hamar elfogy. Ennyit találtam hirtelen....