Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Profi cucc.
Most is hívhatsz nyugodtan

holnap fel hívlak és beszélünk!:)


65e Ft-ra gondoltam. új ára 120 körül van.
Dobj egy tel. számot a hirdetésemhez vagy ide.

Csak jó legyen a nagy medve talpamra!
Ami most van alpinestar se lenne semmi bajom ha 3x nem ragasztottam volna vissza a talpát....
Jo csizmák, nekem is olyanvan :)
Szia!

Engem lehet érdekelne!
Kérdés az hogy hány jó magyar pisztolyorrú mátyásért cserélnéd?:)
Valakit érdekel olyan sidi vortice csizma mint az enyém (fekete-fehér)? 44-es!
Többszöri próba több gépen....először még mikor csak 3-4 évesek voltak ezek a gépek és elterjedt az írás akkor a fene sem gondolta volna ezt és ugye akksi ki és vissza másnap erre erő elszállt, fogyasztás megnő....pár ilyen alkalom után kezdtünk el agyalni, hogy mifene van (no meg jó ecunál, új gépnél is lehet resetelni, összeérinted a levett akksi sarukat, anno ha nem tetszett a usernek a gép az írás után és nem volt kedve visszamenni akkor ezzel 0-ra lehetett újra állítani)? Oszt az ilyen nem kis számú eset után (10 éve nagyon sok helyen írtak yoshi kütyüvel viszont visszajelzés csak a használat volt) gondoltuk azt amit írtam, majd ha lesz egy tuti rossz ecu a kezemben akkor szétbontom.
miből gondolod, hogy resetelt?
Egyébként még nem szedtem szét ecu-t így csak gondolom, hogy így van mert a reset viszont tapasztalat, többszörös, ebből gondolom, hogy van benne egy kis akksi ami tartja a memot.
Akkor az enyém most nagyon le van resetelve, mert egy jó ideje nincs benne akksi :)
Így értem.
Az ecu sem más mint egy kis szgép amiben van egy kis akksi....és az előbb-utóbb meghal, van olyan SV amiben már 3 éves korában resetelt ha az akksit kivették, az enyém is így 8 évesen, viszont tudom magamnak írogatni így ez nem zavar, amúgy is mindig firkálgatom, hol jobb hol rosszabb lesz, de nem számít hisz mindig van egy nagy nulla amit bármikor írhatok.
Ez mondjuk fura, mert akkor minden tavasszal újra kellene írni a gépet?
Miféle ECU ez akkor? Na majd kíváncsi leszek Oszi mit mond.

Amúgy ez nekem magas, egy memória vagy képes valamit eltárolni, vagy ugye nem. Az meg hogyan lehet ha X ideig nincs áram alatt akkor törli önmagát?
Erről beszélek, hogy padon más, de arról is, hogy ha egy 0-át áttolsz rajta akkor minden visszaáll (elméletileg) gyárira így nincs szétírva semmi, addig meg marad a próba. Amúgy a tapasztalat eddig azt mutatja, hogy az idősebb gépeknél ha leveszik az akksit már csak egy kis időre is akkor resetel az ecu így az írás is elszáll. Érdemes megjegyezni ilyenkor a százalékokat, hogy könnyebb legyen újraírni, igaz ha padon írják akkor ott ezt elmentik és utána már nem kell padozni hanem elég újraírni.
Erről nekem más a véleményem...

Szétírva? Mondjuk ha kap egy lambdaszondát és felrakjuk padra, akkor lehet következtetni, hogy mondjuk tocsog a gép a benzinben, mert valami agyatlan találomra csavarta a yoshi boxot a sportdobhoz.
Így van, csak hát nem jelez hibát és még kimérésnél is jónak mutatjkozik miközben mégsem jó, ha tudja valaki, hogy rossz kicseréli, de ha nem? A szét írt ecu-t elvileg nem tudják kiolvasni (ha csak nem sikrült ezt megoldani az utóbbi években) így azt sem tudják, hogy szét van írva (no ez meg amúgy mi? Miképp van szét írva? Ha egy 0-át végigtolnak rajta akkor az alapra áll vissza) Valóban fapados injektor és épp ez a rossz, egy jobbnál hamarabb megtalálni mi a hiba. Az meg, hogy ennyit meg annyit ráírunk az nem a hiba megoldása (mint ez kiderült párszor) hanem a meglévő hiba kikerülése azzal, hogy rátolunk egy halom benyát, de magát a hibát nem javítjuk ki így az előbb-utóbb újra előkerülhet. Én is ezt csináltam Luká gépével csak nem padon, így paddal sikerült szerencsére elérni, hogy most mükszik, remélhetőleg sokáig.
MI ez a hülyeség, hogy a legtöbb gépen ez meg az már rossz? Már miért lenne rossz, az egy hitvány potméter, ha szar ki kő cserélni, és kész :P

Nekem a gépem tökéletesen működik, és szerintem egy jobb szaki pillanatok alatt végigmér mindent, megtalálja a hibát, ha meg a mérés jó, akkor szét van írva az ECU, mint Lukánál volt. Nem kell itt túlmisztifikálni semmit. Ez egy fapados vezérlés még, amelyik szerelő ezzel nem boldogul szégyeljle magát
Előszor Agonál voltam és ő is ezzel a progival csinálta.Mondta hogy alapjárat az a 20% gázállás skálába tartozik. Úgy jó is lett egyből. De próbáltam a legjobbat elérni így kapta meg a komplett ecu frissítést Csabiéktól.
Igen most már jó! Nekem Yoshi box-al (Vagy yoshi box kopival) lőtték be mert kapott lambda szondát is így hengerenként lett beállítva padon.
Igen, Luká gépe is így reagált, illetve ha ráhúzta le is állt ha jól emlékszem.
Ők is ugyanazzal a kütyüvel csinálják gondolom hisz Tőlük vettem. Annál is állítottuk igaz nem max.-ra, de az már nem alapjárat. Másra gyanakszom ( a TPS sem jött be bár az alapból rossz a legtöbb gépen ilyen idősen), de majd kiderül. Annak örülök, hogy a Te géped most jó, maradjon is így.
Szivatóval is?