Sziasztok!Egy kis segítségre lenne szükségem.1998 TL1000s vezérlését kéne összeraknom, szétszedve érkezett hozzám és nemtudom mit hova kell állítani.Ha esetleg lenne valakinek képe vagy robbantott ábrája róla vagy esetleg valaki itt budapest környékén tudna nekem segíteni vagy valaki aki tudna rá egy kis időt szánni nem márkaszervízes árakon az kérem hogy jelezzen. Előre is köszönöm.
ma szereltem be, mindenhol szépen egybe esnek a jelek, ebből következik, hogy a vez.láncaim nincsenek szarrá nyúlva. 83000 km után derék. Le kellett szednem a hűtőt is úgyhogy most nincs benne víz, de még a tankon is dolgozom, ,kiöntöttem epoxival, nem lesz csupasz fém a belsejében sem. Nem fog az se szivárogni se rozsdásodni, speckó üzemanyagtanktömítővel megoldva. kipróbálás lehet, hogy idén nem lesz.
A mostani csavarokkal nem is lenne baj, csak zsír új titán csavarok lesznek benne, arra meg kell valami.
De egy haverom már intézi is ezt a Loctite csavarrögzítőt. Máshol is megérdeklődtem, az az infó hogy ez jó lesz a féktárcsa csavarokra.
De egy haverom már intézi is ezt a Loctite csavarrögzítőt. Máshol is megérdeklődtem, az az infó hogy ez jó lesz a féktárcsa csavarokra.
Nálam is tárcsa cserénél a csavarokon maradt rögzítővel tettem vissza és már 2 éve ugyan ott vannak.
Használt már ilyet valaki?
Legalább a power dritet lehet gyakorolni kanyarba
Jaj de jó volt
Ő vállalta el mert a szakdogámhoz kellett a mérés.
Megmondom őszintén nem vettem észre különbséget.Csak annyit hogy 2-ben könnyebben jön gázra kerékre