No, van itt némi infó: http://racetech.com/ProductSea...
Stock Fork Spring Rate: 0.74 kg/mm(stock)
97kg-hoz Recommended Fork Spring Rate: 1.016 kg/mm (use closest available)
5W-s olajat ajánlanak.
Ez meg egy másik:
Busa forks have .85 kg/mm, stock TLR are .94 kg./mm. You need to have at least the .94 kg/mm springs, otherwise, contact a reputable suspension outfit (Traxxion Dynamics, Race Tech, GP Suspension, etc) and get an idea of what you need. I rebuilt a set of TLS forks with GP Suspension stuff and it was sweet.
If you are using stock TL valving, use 7 wt oil, use stock fork seals.
Marad mert jobb mint a gyári mivel több helyen megmaradt a jelölés.
Vagy még keményebb rugó kell vagy sűrűbb olaj bár utóbbi sztem nem javítana annyit...
@csaplarzs: Szia Zsolt. A salgóbányai szervező nevét és emil címét itt közkincsé teszem. Urbán Zoltán. smbt.st@gmail.com Tudja,hogy keresni fogod. Jó szórakozást,ha éltek vele!
Esedékes lesz a gyertyacsere. elképzelhető, hogy dús az alapjárati keverék. Az enyém akkor csinált ilyeneket mikor még nem volt belőve, a hátsó hengerem sokat kapott és egy idő tönkretette a gyertyát. Ezzel a gyújtáskihagyással kezdte, később már be sem indult csak új gyertyával. Megoldás: a Prop-technél visszavettek a hátsó henger alapjárati keverékéből, azután egyenletes szép alapjáratom lett 1100 fordulaton is. Megszüntek a gyertyagondok, a gyújtáskimaradások.
Üdv Kartársak!
Kérdésem lenne : TLR
Nagyon keveset használom , de mostanában elővettem,
és így mostanában kezdte hogy prüszköl 1 et indulásnál és leáll 1-2 x ,
olyan mintha hirtelen megakadna ,de utána megy frankón, miután bemelegszik!
Sajnos nem volt időm végignézni a sok sok sok oldalt, de tudom hogy ti tudjátok hogy mi lehet vele,
hova nyúljak, tanácsok stb..
Tehát mi lehet a gondom? Mi a megoldása ?
Előre is köszi mindenkinek !
Tavasszal írtam ide, hogy nyáron szeretnék vásárolni TL1000R-t, most vált aktuálissá.
Anno írt is valaki, hogy ha aktuális lesz írjak, hát most megtettem.
http://racetech.com/ProductSea...
Stock Fork Spring Rate: 0.74 kg/mm(stock)
97kg-hoz Recommended Fork Spring Rate: 1.016 kg/mm (use closest available)
5W-s olajat ajánlanak.
Ez meg egy másik:
Busa forks have .85 kg/mm, stock TLR are .94 kg./mm. You need to have at least the .94 kg/mm springs, otherwise, contact a reputable suspension outfit (Traxxion Dynamics, Race Tech, GP Suspension, etc) and get an idea of what you need. I rebuilt a set of TLS forks with GP Suspension stuff and it was sweet.
If you are using stock TL valving, use 7 wt oil, use stock fork seals.
Utána nézek, h milyen olajat írnak a nagyok a TLZone-on...
http://www.sportmotor.hu/tagok...
Nézd meg a galériáját.
Vagy még keményebb rugó kell vagy sűrűbb olaj bár utóbbi sztem nem javítana annyit...
Átnézek, tavaly nagy regéket hallottam a faluban, hogy "a Dallos gyerek vett valami igen kemény ezres V2 gépet".
Felvonuláson láttalak, én a Pannóniámmal voltam.
Motor vásárlás terén mindenre nyitott vagyok, természetesen bontószökevény, papír nélküli széthajtott fos nem érdekel.
Nem gond, ha kicsit törődni kell vele, természetesen, ha a gazdája is olyan áron adja.
Kérdésem lenne : TLR
Nagyon keveset használom , de mostanában elővettem,
és így mostanában kezdte hogy prüszköl 1 et indulásnál és leáll 1-2 x ,
olyan mintha hirtelen megakadna ,de utána megy frankón, miután bemelegszik!
Sajnos nem volt időm végignézni a sok sok sok oldalt, de tudom hogy ti tudjátok hogy mi lehet vele,
hova nyúljak, tanácsok stb..
Tehát mi lehet a gondom? Mi a megoldása ?
Előre is köszi mindenkinek !
Miben gondolkozol? Valami patent gépet keresel, vagy valami olcsóbbat amivel foglalkozni kell egy kicsit?
Tavasszal írtam ide, hogy nyáron szeretnék vásárolni TL1000R-t, most vált aktuálissá.
Anno írt is valaki, hogy ha aktuális lesz írjak, hát most megtettem.
http://alkatreszek.hu/termek_o...
Mér kő?