Egy kérdés:
Kilométerórát lehet valahogy nullázni?
Nyílván nem okoskodni akarok vele, mert amúgy is van már a motorban vagy 150ezer(meg amúgy se adnám el), de ha már a nulláról összerakva megindulok egyszer vele, jó lenne ha az óra is nulláról indulna...
valószínű meg volt már csak lehet eddig bírta a hőterhelést ott az a vékony anyag.
Most megragasztottam aztán holnap megnézem mi változott bár normális ragasztót nem kaptam így ez csak béta verzió lesz...
Te! Nem lehet, hogy ezzel hemperegtek egy isteneset és akkor sérült meg ott a szelepfedél? Nagyon úgy fest mintha csúszásnak a nyoma lenne az ott. Vagy már cseréltek rajta és egy törött motorról levettet raktak rá. Mondjuk lehet ez a vszínűbb.
Oszibá!
Szelepfedél tömítést cseréltél szelephézag állításkor?
Mert az első hengernél elkezdett engedni!Egyenlőre még csak olajgőz nem folyik arról azért nincs szó!Húztam a csavarokon még kicsit de nem változott a helyzet!
Amúgy érdekes h eddig nem volt vele gond csak most a héten jött elő.
Azzal semmit mert nekem tetszik h fekete!ez mindent leszedni és csak vallon szabad használni!ami kell hozzá:ez a cucc egy dorzsi és kész!bekened hagyod picit kb 5 perc utána víz és dorzsi komboval ledorgolod!
Akár bele is férhetett volna, de hétvégére akartam időzíteni. Annak ellenére hogy beindult, még van mit csinálni rajta, és a komplett mesét akartam prezentálni. De mivel holnap(vagy inkább ma) már 7vége, számíthatsz a hívásra.
Kilométerórát lehet valahogy nullázni?
Nyílván nem okoskodni akarok vele, mert amúgy is van már a motorban vagy 150ezer(meg amúgy se adnám el), de ha már a nulláról összerakva megindulok egyszer vele, jó lenne ha az óra is nulláról indulna...