1500 alatt van valamivel.
NGK CR8E katalógust amit néztük azt írta jó bele 1 illetve 2 pólus is.
Amúgy üzemanyag szivattyúban van valami szűrő ami berakódhat és ilyen kisebb átfolyásnál nem kaphat anyagot?
Mekkora az alapjáratod? Azért kérdem, mert nekem is csinált már olyat, hogy sok sok városi araszolgatás után mondjuk egy piros lámpánál gondolt egyet és leállt. Aztán újra indít és ok, megy tovább. Ekkor kb 1000-1100-as volt az alapjárat, megemeltem kb 1400-ra, most teljesen jó. Lehet az is amit Janó mond, de lehet a sokat emlegetett pumpa is, ha a szűrő meg a gyertya rendben van.
hát nekem gyertya ki lőve mert nem rég cseréltem igaz 1 pólusút raktam vissza,de semmi különbség,légszűrőt is cseréltem pár hete!Szóval én erre a király múlos benzinre szavaznék mert a déwoo lajosunkat is injektor ügyileg az intézte meg...
Fogyasztás meg másnál is reális az a 6-7 liter 2 főre csomagal nagyobb tempóba?
Szeva. Ha sokat szüttyögök, akkor az enyém is produkál olyat mintha megszivná magát trutyival. Hirtelen gázadásra megtorpan. Nekem lassan gyertyacsere aktuális, amugy jol megy és reálisan fogyaszt...
Jó estét uraknak!:)
Jelentem Siófok TL bemotorozvaa víz is frankó
Csak egyetlen egy apróság árnyékolta a mai napom: 120-160 tempót követően forgalmi torlódás miatt 30-40re lassultunk és egymást után lefuladtam 4-5x és gázadásos indításra reagált!Azóta 200km elmentem és tökéletes a gép!Kérdés más járt már így, illetve mi a kochengeres isten nyila lehetett baj
Ciao! Bocsi, hogy csak most írok, de eléggé el vagyok veszve. Hazajöttem vidékre szüleimnek kellett segíteni, uh nekem nem jó a mai nap. DE majd csak összehozzuk már azt a gurulást, ha más nem a Talin tutira. Jó gurulást nektek.
egyszer motoros találkozón haverom ilyen pipikkel mosatta le a gépét egy show keretein belül és olyan faszán rászáradt a hab hogy retkesebb lett a gépe mint volt
NGK CR8E katalógust amit néztük azt írta jó bele 1 illetve 2 pólus is.
Amúgy üzemanyag szivattyúban van valami szűrő ami berakódhat és ilyen kisebb átfolyásnál nem kaphat anyagot?