Nem gyertya problema lesz az. Camshaft Position Sensor. A hátsó henger szelepfedelén találod, mozgasd meg a csatlakozót, fújd be kontakt szprével, meglátod nem tüsszög többet.
Nyuuugalommmm ma engem is felbaszott a féreg motor
Bemelegitésnél leáll az egyik henger majd visszakapcsol aztán megtorpan és mintha prúszkölne egyet vagy sziszeg vagy nem is tudom leirni jobban és jár tovább,jajj mondom mi az anyád van
Oszi szerint az egyik gyertyám lesz fos!
Valakinek volt már hasonló esete?
Amikor fater hozta a quadot, és találtam egy doboz gyufát a csomagtartójában rám néz az eladó és kérdi: "Tudod miaz? Amikor kint vagy a bügébe és nem indul akkor azzal fel tudod gyújtani!" Erről ez a sztori jutott eszembe. relax, lassan komplett lesz a géped és nem lesz vele gond.
Fél áron javította a múltkor. Áhh kivágom a francba, ki tudja már mi baja van ennek, hogy folyton megadja magát. Diódák most jók arra rámértem. f@szkivan ezzel a motorral következő hibánál már árokba lököm...
http://www.ebay.co.uk/itm/Suzu...
http://auto-motor.vatera.hu/mo...
Bemelegitésnél leáll az egyik henger majd visszakapcsol aztán megtorpan és mintha prúszkölne egyet vagy sziszeg vagy nem is tudom leirni jobban és jár tovább,jajj mondom mi az anyád van
Oszi szerint az egyik gyertyám lesz fos!
Valakinek volt már hasonló esete?
Tud valaki Balaton északi parton valami szállást ahova csajt is le lehet vinni egy hétvégére motorral? Szóval olcsó legyen, de relatív igényes.
A fesszabályzóból 7,5V jön ki ha nincs rajta terhelés. Nem tudom ennek van-e jelentősége.
Amúgy az aksin masszív 13V-ot mérek csak :( Azt hiszem rövidebb leszek pár ezressel megint.