Nem azt mondtam hogy nem lehet vele motorozni(ezzel csináltam meg a rutinvizsgát, hát szopás volt de sikerült )arra akartam célozni hogy városban,munkába járáshoz és lassan menni vele nem igazan jó.
A Tl 120 alatt nem nagyon érzi jól magát, a város szopás,
de ahogy kiérsz a városból kezdődik a játék. Rátekered, és 3.-ban 150 körül érzed, hogy elkönnyült a kormány, te csak tartod a gázt,és arra figyelsz,hogy a piros elejében elválts. 4.-5. és 240 nél rakod a 6.-at, és még mindíg gyorsul. Bevallom ilyenkor felmegy a pulzusom,és a sötét plexi mögött vigyorgok mint 1 óvodás kisgyerek.
fogyasztás......kit érdekel
(természetesen csak a német autópályán szoktam így közlekedni)
kis országunkban soha
hát a várost azt biztos hogy nem szerese egyrészt test tartás másrészt meg alapjárat kevés menet szél termosztát ugye nem nyílik stb:)
de azért kis városokba el lehet vele motorozni:)
Amúgy ezt az ideges meg rakoncátlan dolgot meg cáfolnám kicsit!
Nekem ez az első saját nagy motorom!
Mentem 400bandit 636káwá 600gixer stb és SV650 csináltam a jogsit féltem a TL től mint a tűz!:D
De szűk egy hónap és 1500km motorozás rávezet lassan a használatára!Lehet vele szépen könnyedén menni és kiszámíthatóan!Nem azt mondom hogy feszegetem a határokat,de azért lehet érezni mikor mennyit bír/na
Sokan írták itt fórumon hogy túrázás állatkodás, ide-oda járkálás is belefér ha nem sajnálod hogy 8-10l környékén fogyaszt!
Helló! Nekem TL 1000s van.Figyu:eléggé ideges és darabos motor.Nem megfelelő kezek között kiszámithatatlan tud lenni .Nem véletlen hogy nehéz találni olyat ami nem csúszott az oldalán vagy ne törték volna össze.Mentem sor4-es 1000 motorral,versenyeztem 400-as motorral de ezzel megkellett tanulnom megint motorozniAmire szeretnéd használni ez a motor nem való.Városban ,munkába járáshoz nem jó.Fogyasztása nekem 8 és 10 liter között van.Ha arra szeretnéd használni amit irtál akkor szerintem válassz másik motort.De én azért szeretem mert ilyen rakoncátlan, ideges.darabos.
Szia!
Az első és legfontosabb hogy meglegyen ráá a lecsó
A második az hogy ezzel a motorral te csak akkor fogsz kijönni 6 literből ha gurulsz vagy tolod
A harmadik állapotot veszünk nem kilómétert!
a többit a leirtak alapján+a te tapasztalataid alapján
Fú, a TL nem erre való. Városhoz, turatempohoz, 6literes fogyasztáshoz nagyon nem ezt venném :D állatkodni való, és 8 liter alatt olyankor nem is eszik nagyon. Kis fordulaton a V2 darabos, tehát városban halál. Visszaváltással vigyázni kell, de nagyon amugy sem kell egy v2-est visszapakolni.
ezer meg egy gép van ami a felsorolt igényhez jobb lenne...
Sziasztok! Szemezgetek a Suzuki TL1000-el. Úgy néz ki nyáron megszerzek egyet magamnak. Minden motorvásárlás előtt előbb ki szoktam kérni a fórumozók véleményét, így most szeretném kikérni a Ti véleményeteket is. Szóval pár jótanácsra lenne szükségem és pár adatra. Először is ez lenne az első V2-es gépem, idáig csak sor4 motorjaim voltak. Gondoltam rá, hogy előbb egy 650es SV-re ülök, de most már hosszú távra akarok motort venni és félek hogy az SV650-t hamar kinövöm és megunom. Utánajártam a V2 blokkoknak és tetszik amit mondanak róla, alacsony fordulaton nyomatékos, nem kell agyonpörgetni hogy menjen és brutál hangja van! Ami elrettent hogy olyan erős motorfékről beszélnek amire ha nem figyel a lovas kitépi alóla a motort. Mennyire valós ez az aggodalom? A másik meg, hogy én összekötöm a kellemest a hasznossal, nálam a hobbi és a funkció egy és ugyan az. Munkába is járok a motorral meg a dolgaimat intézem, meg persze túrázgatok és néha napján állatkodok is. Olyan gép kéne ami fogyasztásban is megfelelő a számomra (tehát max 6 liter, amit barátinak mondanék, most a kawazzr600-om 5litert eszik akármit csinálok vele). Mi a tapasztalat mennyit eszik egy ilyen gép vegyes használatban? Tehát városban néha elguruló gyógyszerrel néha túrázgatós tempóban?
Ha elmegyek megnézni egyet mire figyeljek oda, mit kell megnézni, mik a típushibák? Előre is köszönöm a válaszaitokat! Széles utat!
4,6mm van rajta szóval legjobb esetben is ezt a szezont bírja csak ki :( Ami nagyobb bajom, hogy az egyik fellazult, és ez zavar kurvára, ezért lehet ledobom őket már most. Oks, később facen megbeszéljük.
de ahogy kiérsz a városból kezdődik a játék. Rátekered, és 3.-ban 150 körül érzed, hogy elkönnyült a kormány, te csak tartod a gázt,és arra figyelsz,hogy a piros elejében elválts. 4.-5. és 240 nél rakod a 6.-at, és még mindíg gyorsul. Bevallom ilyenkor felmegy a pulzusom,és a sötét plexi mögött vigyorgok mint 1 óvodás kisgyerek.
fogyasztás......kit érdekel
(természetesen csak a német autópályán szoktam így közlekedni)
kis országunkban soha
de azért kis városokba el lehet vele motorozni:)
Nem tudom, de ezeket mintha superbike alapnak szánták volna gyárilag, nem holmi munkásmotornak
Nekem ez az első saját nagy motorom!
Mentem 400bandit 636káwá 600gixer stb és SV650 csináltam a jogsit féltem a TL től mint a tűz!:D
De szűk egy hónap és 1500km motorozás rávezet lassan a használatára!Lehet vele szépen könnyedén menni és kiszámíthatóan!Nem azt mondom hogy feszegetem a határokat,de azért lehet érezni mikor mennyit bír/na
Sokan írták itt fórumon hogy túrázás állatkodás, ide-oda járkálás is belefér ha nem sajnálod hogy 8-10l környékén fogyaszt!
Munkába járós és városba járósnak inkább ezt válaszd
Ez nem eszi le a gatyádat az fix
Az első és legfontosabb hogy meglegyen ráá a lecsó
A második az hogy ezzel a motorral te csak akkor fogsz kijönni 6 literből ha gurulsz vagy tolod
A harmadik állapotot veszünk nem kilómétert!
a többit a leirtak alapján+a te tapasztalataid alapján
http://www.tesztmotor.hu/hirek/ne_nyulj_melle_hasznalt_moto
r_vasarlas_tippek
http://totalbike.hu/magazin/2011/06/05/hogyan_vegy
unk_hasznalt_motort/
ezer meg egy gép van ami a felsorolt igényhez jobb lenne...
Ha elmegyek megnézni egyet mire figyeljek oda, mit kell megnézni, mik a típushibák? Előre is köszönöm a válaszaitokat! Széles utat!
http://www.suzukipart.com/
http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht...
Vagy hol tudom ezt pontosan megnézni?
Mit jelentene az a kicsit ?:)
Engem érdekelne ha 98 as R-esembe jó és jóárban adod akkor megvenném!