Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nah ilyet én nem találtam eddig :D
Úgy igen...
De pl aki üzlet szerűen ezzel foglalkozik ki megy olaszba és egyszerre vesz 20-30 motort, annak pl egy 400-450e árulja az kb 200e körül vesszi meg!
Én nézegettem kintit is de nagyon drágák voltak....R-est szerettem volna. Mobilén nézegettem!
sajnos!
Amúgy külföldi papíros névre írva 150e volt és még így is kb 100e benteb vagyok mint ha m.o papírost vettem volna!
Arról nem is beszélek hogy 29e km volt benne:)
Hát igen...szívás....én is rájöttem már!
Ja vigyázni kell a honfitársakkal mert én is jó pár 10e ft el kocsikáztam mert nem akartam adni sokat a motorért.... aztán rájöttem hogy netes hirdetések fele csak szépen kivan maszkolva!
Használat függő. Nekem 7 volt legkevesebb, 10 a legtöbb, átlagban 8-8.5 liter. Annál magasabb fogyasztáshoz tisztességesen kell neki húzni.
Az a bajom épp 640 ezrem lenne rá, csak pakk átíratás stb. mivel az ár fix így gondolom nagyon engedni nem szeretne...korábban egy 100-assal több volt, de a sok tetű miatt elment az útiköltségekre! :(
Pedig szóba jöhetne!
Ha tetszik a Bazsi motorja a futásteljesítmény ellenére azért érdemes megnézni. Persze nem akarlak rábeszélni semmire.... de elég korrektül néz ki a motor és mivel a borsodiak jó arcok :) talán beleegyezne hogy elvigyétek a gépet egy független állapotfelmérésre. Talán...Nyíregyháza Tarcoltól nincs messze, ott a Suzuki Carmot ismerem, velük csak jó tapasztalatom van, kedvesek, korrektek, értenek a TL-hez és árban sem elszálltak. Bármikor szerettem volna helyben véginézhettem a volt motorom szervizelését, nem zavarni ki a műhelyből, ott lehetsz, kérdezhetsz, örömmel válaszolnak, megmutatnak, elmagyaráznak mindent. Ott mindent ki tudnak mérni a motoron és akkor kiderül érdemes e vagy sem megvenni.

Persze ez csak egy tipp.
Kíváncsiságból..a cimborámnak VTR-je van. normális viszonyok közt ez mennyit eszik amúgy?!
Úgy irták a tesztben, hogy javítás nélkül is Elment volna még jó sokat, de ha már meg volt bontva cserélték, mert a gyári tűrésen kívül esett.
Gondolom nem 2 filléres kérdések ezek nem? Bár a motor alkatrész árakkal annyira nem vagyok tisztában!
A nettó keresetem nem 300.000.....még :D :D
Majd csak lesz valami, de valóban 70-80%-ban bármit vettem vaterán vagy itt-ott annak a fele se volt igaz.
Szerintem ezeknél nem a kompresszió fog elsőre elmenni. Én egyedül a főtengely csapágy miatt aggódnék, de azt a tesztben is cserélték asszem :/
Persze, igazatok van...de nem egyszerű manapság itthon bármit is venni. Kevesen mondják a frankót!
Használt üzlet sajna már csak ilyen. Imádkozni kell, bár ha magaddal viszel valakit aki több TL-t látott már, akkor az alapvető hibák hamar kiderülhetnek.
Az enyémbe 63e lesz lassan és most néztünk kompessziót meg megnéztük hogy zárnak a szerepek és a sszerelő csak csodálkozott h milyen jó állapotban van!amúgy a motorrewuben van egy 100e teszt ezelőtt is nagyon dicsérték!szóval csak annyit mondok hogy állapotot veszünk nem km-t
De nem vagyok szerencsés alkat, mindig aranypapírba csomagolt szart vettem, hiába vizsgáltattam, nézettem meg :D
Igen-Igen...de Te nem ölted mondjuk, de előtted ki tudja mit kapott, mondjuk ha a kopottságát meg lehetne nézni, leterhelni a kapott érték sokat beszélne! akkor nem lennék beszarva!
Auto kicsit másabb, 1000-es V2-vel vígan elél az ember hosszú évekig, hacsak nem kenyérre kell.
De amúgy megértelek tényleg, nekem is a saját motyóm volt a mindenem!
Igen, csak lehet fél évet, évet kell várni rá.... Mostanság nem volt túl extra a felhozatal :(
Hát én azért eladtam :D mert fiatalabb nem lesz, az embereknek több pénze sem igen lesz. De azóta valahol boldogan "szalad"! :)
Nézőpont kérdése. Inkább lököm az árokba, mintsem 700 alatt eladjam :D
Így van, nem ez a jellemző, nem mai motorok. De érdemes kivárni, csak ezt akartam mondani. Am nekem is tök mindegy...