Köszönöm! Kb 1 hónapig. Már a legelején jelentkezett az úriember, csak sajnos nem tudtam neki hamarabb megmutatni. A motor BAZ megyében volt én meg Pesten dolgozok, kicsit nehéz volt összeegyeztetni.
Duke egy érzéki csalódás :D Alul tényleg elég kartépősen tud megindulni, de TL alattomosabban megy fordulaton, legalábbis az eddigi motorozások mindig ezt mutatták
Luká jól mondta. A Ferodo ST eszegeti a tárcsát, a Brembo sinter-nél ezt nem vettem észre. A gyári meg sajnos elég gyengén teljesített.
Most mentem az 1ik cimbim GSXR-ével, ebben Goldfren betétek vannak. Hát amikor megálltunk, azt kérdeztem a cimbitől, h Úr Isten, te evvel a motorral hogy mersz közlekedni?
A Superduke(halálmotor) teljesen más tészta. Az olyan mint egy nyers mint egy traktor.
TLS-eknél az alacsony fordulati működést, meg a városi használatot, javíthatod kicsit, elől egy 16-os lánckerékkel.
Sztem egy JÓ TLS, többet ér mint egy VTR1000F.
Persze van a TLS-nek is típusbetegsége, nem is 1, de orvosolható, meg odafigyelést igényel.
1000f az gyönge, meg pici. Haveromnak duke-ja van. Alul tényleg rohadt darabos. TL jobb, de azért nem egy sor négyes, szóval 3000 alatt nem jo használni. Fékhe, futóműve, gyárilag rosszabb a duke-nl, ellenben jobban megy, főleg 160-tól érződik az idom előnye. Próbálj ki egyet :D nekem jobban tetszett, ezért os vettem...
Szép estét mindenkinek!
Gondolom nem én vagyok az első "zseni" aki hasonló kérdéssel jön ide, de azért mégis... Gondolkozom egy TLS vásárlásán, de nem igazán van tapasztalatom a V2-es motorokkal. Mentem már KTM super duke 990-el de az nem tetszett. Kis fordulaton gyakorlatilag nem lehet vele menni mert rángat stb. A TL is ilyen? Mire figyeljek vásárláskor? Nem tudom ez szentségtörésnek számít e itt (Ha igen előre is elnézést mindenkitől.) de még egy kiszemelt van, egy Honda VTR 1000 F. Erről esetleg vélemény?
Előre is köszönök minden választ és infót.
ááá van nekem is csak van 1 kis cink vele és kéne még 1 tl es aki tudna segíteni rajtam. Láttam én is, fáj is a szívem rendesen:csaba1118@freemail.hu kérdezz bátran.
igen az gyorsan fogy....
Én az EBC-t is szeretem abból is a félszintereset de Oszi a brembora esküszik és ha jó áron lehet szerezni akkor az kell bele mert azért az mégis csak brembo...
Ferodoban nem tetszett, hogy minden motorozás után fekete volt a felni úgy kopott. Gyári tociconál nem lesz koszos, de Oszi szerint nem is fog a legjobban :(
félszintereset de hogy melyik márkát arra már nem emlékszem pontosan de azt hiszem ferodot vagy ebc-t
Nem olyan durván nem azt mondom de majd talin ha végig simítod olyan mint a porotva a bemarásoknál!
Cserébe sose fog megégni a betéted mert lekapja egyből
Most mentem az 1ik cimbim GSXR-ével, ebben Goldfren betétek vannak. Hát amikor megálltunk, azt kérdeztem a cimbitől, h Úr Isten, te evvel a motorral hogy mersz közlekedni?
TLS-eknél az alacsony fordulati működést, meg a városi használatot, javíthatod kicsit, elől egy 16-os lánckerékkel.
Sztem egy JÓ TLS, többet ér mint egy VTR1000F.
Persze van a TLS-nek is típusbetegsége, nem is 1, de orvosolható, meg odafigyelést igényel.
Gondolom nem én vagyok az első "zseni" aki hasonló kérdéssel jön ide, de azért mégis... Gondolkozom egy TLS vásárlásán, de nem igazán van tapasztalatom a V2-es motorokkal. Mentem már KTM super duke 990-el de az nem tetszett. Kis fordulaton gyakorlatilag nem lehet vele menni mert rángat stb. A TL is ilyen? Mire figyeljek vásárláskor? Nem tudom ez szentségtörésnek számít e itt (Ha igen előre is elnézést mindenkitől.) de még egy kiszemelt van, egy Honda VTR 1000 F. Erről esetleg vélemény?
Előre is köszönök minden választ és infót.
http://aprod.hu/hirdetes/suzuk...
Segítségeteket előre is köszönöm.
Én az EBC-t is szeretem abból is a félszintereset de Oszi a brembora esküszik és ha jó áron lehet szerezni akkor az kell bele mert azért az mégis csak brembo...
De ezt a tárcsát nem tudja úgy enni mert a tárcsa leborotválja...
Nem olyan durván nem azt mondom de majd talin ha végig simítod olyan mint a porotva a bemarásoknál!
Cserébe sose fog megégni a betéted mert lekapja egyből