Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy tudom ennél hamarabb megvolt az első kütyüjük bár ez nem biztos....,de az tény, hogy ez jóval kevesebbet tud.
Arról beszéltek, h több térkép van egy ECM-be, és hogy konkrétan melyiket is piszkáljátok?
Ilyet már 2001-ben láttam :
http://www.gixxer.com/forums/s...
És azért kell padozni, h lássák, h hol van teljesítmény lyuk...
Az biztos hogy a 0-s beállítással az alapjáratom alacsonyabb lett.
A nagyobb gázálásnál a gép pedig jobban megy mert oda több benyát raktunk.
Én másképp tudom, az övék volt hamarabb (bár ez nem biztos) és az is továbbfejlődött, nekem elvileg az van meg, a yoshi cucc gyengébb legalábbis a régi amit pár éve láttam....
A Yoshi box alapján másolják, ahhoz meg van manual.
Háát én inkább készen vettem az irkáló eszközt némi fejtágítással.
Jaja, én is megvettem hozzá mindent, már csak meg kéne építenem. Bár nekem csak azért kéne, h tudjam nullázni a gyárit.
Semmiféle vitatkozás nincs.
Amúgy nincs értelme ezen vitatkozni....biztos úgy van ahogy mondod.
Ja...lehet...vagy nem, de valami van az biztos... ...azé' az érdekes, hogy akik még pár éve ez ellen voltak és mindenhol mondták, hogy ez mekkora sarlatánság most azok is használják ezt a megoldást... ....vagy nem használják, a fene tudja...
Haza bizony.
Persze, ha lesz alkalom amikor megkóstoljuk, utána 1 nappal...
Ez nem teljesen igaz Sanyi.
Pl behúzott kuplungkarnál, az első(hideg) indításnál másmilyen térképet választ ki, mint amikor meleg a motor.
Sztem te avval a kütyüvel, a normális térképet buzerálod benne.
Pedig aztán van benne vagy 3 minimum...
Persze az ecu mint ok marhaság, de akkor inkább úgy fogalmazok, hogy nem az injektor térkép miatt lehet ez, de talán sikerül vele javítani rajta.
Szerintem nem az ecu miatt indul nehezen illetve áll le elsőre....,de majd variálunk rajta oszt kiderül mit sikerül...mert amúgy egy szenzor miatt szokta autó-motor ezt művelni....
Attól nem felek olyan baj azért nincs
Ha nem indul, majd betoljuk, nyugi :P
Akkor viszek inkább kábelt hogy ne keljen
Az két doboz sör lesz :P
Talin kicsereljuk!
Igen, de arányosan több benzint ad hozz. Lehet van valami kehe annak az ECU- nak és hiába Írod.

Jó kérdés, ha másodikra beindul, és jól megy, akkor hagyni kell a picsába.
Mondjuk annyit befolyásol h a pillangószelepen nyit és így több levegőt kap
De az most gyarira lett írva!a tps-em is jó megnéztük.mi befolyásolhatja meg a hideg indulást?bár már kezdek beleszarni ilyen és kész!menni megy melegen pocc roff az h most 20 fok alatti viznel szarakszik már lassan leszarom
A benzin- levegő összetételét a szivato állása nem befolyásolja szerintem, mert ahogy nézem az csak olyan mintha kis gázt húznál. Elvileg az ECU a senzorok segítségével érzékeli a hideget. Fasz tudja. Próbálj komplett ECU-t más motorról...
Nem hogy rohanás meg!melegen sima liba de ha a víz 20c alatti akkor csak 2.ra!ha rahuzom a szivatot akkor meg meg rosszabb!sztem a szivatóval sok levegőt kap és nem lesz elég dús a keverék ahhoz h berobbanjon....?