Én másképp tudom, az övék volt hamarabb (bár ez nem biztos) és az is továbbfejlődött, nekem elvileg az van meg, a yoshi cucc gyengébb legalábbis a régi amit pár éve láttam....
Ja...lehet...vagy nem, de valami van az biztos... ...azé' az érdekes, hogy akik még pár éve ez ellen voltak és mindenhol mondták, hogy ez mekkora sarlatánság most azok is használják ezt a megoldást... ....vagy nem használják, a fene tudja...
Ez nem teljesen igaz Sanyi.
Pl behúzott kuplungkarnál, az első(hideg) indításnál másmilyen térképet választ ki, mint amikor meleg a motor.
Sztem te avval a kütyüvel, a normális térképet buzerálod benne.
Pedig aztán van benne vagy 3 minimum...
Szerintem nem az ecu miatt indul nehezen illetve áll le elsőre....,de majd variálunk rajta oszt kiderül mit sikerül...mert amúgy egy szenzor miatt szokta autó-motor ezt művelni....
De az most gyarira lett írva!a tps-em is jó megnéztük.mi befolyásolhatja meg a hideg indulást?bár már kezdek beleszarni ilyen és kész!menni megy melegen pocc roff az h most 20 fok alatti viznel szarakszik már lassan leszarom
A benzin- levegő összetételét a szivato állása nem befolyásolja szerintem, mert ahogy nézem az csak olyan mintha kis gázt húznál. Elvileg az ECU a senzorok segítségével érzékeli a hideget. Fasz tudja. Próbálj komplett ECU-t más motorról...
Nem hogy rohanás meg!melegen sima liba de ha a víz 20c alatti akkor csak 2.ra!ha rahuzom a szivatot akkor meg meg rosszabb!sztem a szivatóval sok levegőt kap és nem lesz elég dús a keverék ahhoz h berobbanjon....?
http://www.gixxer.com/forums/s...
A nagyobb gázálásnál a gép pedig jobban megy mert oda több benyát raktunk.
Semmiféle vitatkozás nincs.
Persze, ha lesz alkalom amikor megkóstoljuk, utána 1 nappal...
Pl behúzott kuplungkarnál, az első(hideg) indításnál másmilyen térképet választ ki, mint amikor meleg a motor.
Sztem te avval a kütyüvel, a normális térképet buzerálod benne.
Pedig aztán van benne vagy 3 minimum...
Jó kérdés, ha másodikra beindul, és jól megy, akkor hagyni kell a picsába.