Még nincs kész, épülget, egy kicsit módosítok itt ott rajta (szét van borítva az egész g.cibe ), s amint kész lesz, teszek fel képet róla Megrendeltem már a szükséges dolgokat, Januárban érkezik meg hozzá minden, és akkor össze is áll majd :)
GPR carbon dobok rajta, természetesen ráírva az aljára, hogy utcán ne nagyon használjad engem elkerülnek az E-számos dobokkal felszerelt mocik...
de megvan a gyári is, a műszakira való tekintettel
Dekompresszor zörgésével igazából nem lehet mit csinálni, vagy horror áron kicserélni, ami pár hónap múlva lehet újra zörög. A szelephézagot, szelepcsészéket (vagy más néven tőke), is érdemes megvizsgálni nincs-e megrepedve. Hajllamos rá, és akkor tényleg meghal szegény blokk ha szétrobbanik :D
Igazad van nem egy varrógép finomságú motor. Egyszer hallottam a kecskeméti gokartpálya mellől amikor egy VTR 1000-et zavartak, és mit mondjak kicsit irigykedtem, pedig a gép pukkadtabb volt mint az enyém. Minden esetre megszerettem a Suzi kőbaltaszerűen finom működését és idegbajt kapnék ha belülről megsemmisítené magát. Szelephézagra én is gondoltam. Majd az ünnepek alatt széttúrom és ránézek. Csak kíváncsiságként kérdezném, merre rejtőzik a dekompresszor?
Okozhatja a dekompresszor, kis csettegés szinte mindegyikben van. (kivéve Dallos kollega TL-jében :D) de lehet szelephézagot is kellene nézni. Nekem szelephézag állítás után csendesült a gépezet. Amúgy alapvetően nem egy halk járású blokkok ezek, szóval ez velejár. De Te hallod, ha rendellenesnek tartod, vidd el hozzáértőhöz. Dekompresszorhoz meg bontani kell egy picit, ha nem vagy jártas benne inkább hagyd olyanra aki már csinált ilyet.
Vagy Zsolti tanácsolta régebben, hogy menni kell vele nem hallgatni
Egy ( vagy inkább több) kérdés a téma veteránjaihoz:
Az öreg TL a beindítás után frankó hangon melegszik, semmi rendellenes zaj. Néhány km után mikor már üzemmeleg halk de jól hallható csettegést vélek felfedezni a nyeregben ülve. Sztem a generátor irányából jön a hang de fene tudja, még nem volt időm szétszedni. Szöget ütött a fejembe, h. az előzményekben valaki dekompresszorra panaszkodott, hogy csere után is zajongott. Okozhatja ez? Egyáltalán merre találom a blokkon?
Kitartás a sok szarhoz. ha tudsz majd talira gyere. Az idei igen jól sikerült, a következő is biztos az lesz. Főleg ha Zsolti előkerül meg a bőrruha+papucs :D
Bocs a fantom tagságért!
Szétborult az életem és nem tudtam sokáig ránézni a fórumra pedig tetszik a hangulata és korábban segítettetek is egy problémámat megoldani .Nincs rendes netem sem így erősen korlátozottak a lehetőségeim ezügyben. A sok xar élmény mellett egy biztos pontom maradt, a TL , más most sajnos egyenlőre nem jut. Véletlen találtam rá Gyuszi hirdetésére, gondoltam hátha szerencsém lesz...
Télleg azt vettem. De nekem most perpill tetszik Magam sem értem, de meglátjuk mit hoz a jövő szezon, lehet bejön majd, de lehet hogy nem. Egyébként, nagyon kellemeset csalódtam a gépben, így az első ismerkedés után. Tele voltam negatív előítélettel szegény motor felé, de sok mindenre rácáfolt. Amikor megvettem, még nagyjából lehetett motorozni (nyilván nem lapon a Mátrában), és elég jól tol már lentről is, hangja is tűrhető (sor4ek között). Egy kicsit tanulómotor fless van így a TL után, de jóvanaz A váltó vajpuha, meg mindennek kicsit olyan műszer jellege van. A TL meg kemény, rideg, karcos (egyébként ez volt benne a jó). Meg hogy olyan nyers. Ez meg olyan csajos kicsit illeni fog hozzá a puncitankpad
Nem olyan rossz az. régi kiforrott technolodzsi, meg az már nem is olyan vérszegény. Egyébként jól néz az ki, bár a TL-nek csókolomot köszön szerintem.
http://youtu.be/5IXccFx5lmk