Még ezt tudom ajánlani akár neked akár Kittinek.
Magasan qualifikált sisak.Az enyém elődje.Rohadt kényelmes,jól szellőző,csendes és könnyű.
Ráadásul most nagyon olcsó is...
Természetesen jár hozzá ami sok más gyártónál + pénz:
pinlock,sötétített plexi mint az enyém, bogárháló,orr maszk
Ha tudsz megbízható forrásból használt, de magasabb kategóriás buksit, akkor azt érdemes. 100ezer feletti sisakoknál már rengeteg dologra odafigyeltek a gyártók, ami hosszú túrákon megtérül.
Nah! Azóta megjelent az RS2, bár próbálni még nem próbáltam de erre nemsoká sort kerítek. Én is így vagyok vele, ahogy írtad, az asszony búrája sokat ér. Meg ha jobban belegondolok, az ő feje sokkal inkább ki van téve a menetszélnek, így neki még fontosabb lenne a könnyű sisak. Párszáz km alatt ingencsak elfárad a nyaka. Kollegának van egy X-lite 801rr-e, kb 3000 km van benne sisakmaszkban. Eléggé nyomott áron odaadja. Lehet az lesz nekem, asszonynak meg nézünk újonnan valamit.
Én is kacsingattam a marushinokkal régebben.
Felpróbáltam egy RS1-et azt hiszem volt ilyen típus:-kényelmes,könnyű,csak annyi bajom volt vele hogy a bejáratnál úgy hajlott mintha gumiból lenne némi túlzással és recsegett is kicsit.
X-lite-ot akartam a HJC előtt.Nagyon jó sisak.Euromotornál próbáltam rohadt könnyű csak nem az én fejemre való,nyomta a fülemet.
Nézz ki többet és próbálj sokat hogy tudj dönteni...
Asszonykámnak és a Nolan N63-t néztem ki mondjuk itt fontos volt a grafika illetve hogy XXS-s méretben lehessen kapni és ne legyen drága de számomra a legfontosabb hogy nagyon-nagyon jó töréstesztje legyen mert az ő fejét jobban féltem mint az enyém .Nagyon szereti mert kényelmes nem zajos csak kicsit nehézkes az ő pici fejére úgy 140-től.
X-Lite Állítólag nagyon jó, és nagyon csendesek. Az araim viszont olyan mintha a fejemre öntötték volna, és 200-ig nem kell plexi mögé bújnom. Igaz nem is alapmodell. Egy baja, mint sok sportbukonak, hogy csak füldugóban bírható ki bizonyos tempó felett.
Rajta vagyunk. De azért néha kiiktatom a tiltást, akkor megmakacsolja magát a Suzi, és azért tud többet is.
Egyébként van valakinek tapasztalata Marushin bukó ügyileg. Yamaha World forgalmazza őket, nem tűnik rossznak. Asszonynak gondoltam olyat, elég könnyűek, jó tesztekkel. Magam részéről valószínű X-Lite mellett döntök. Ha jól tudom Oszi is amellett tette a voksot, és mintha úgy rélmlene (x-edik sör után ), hogy dicsérte.
A titok:
Végy egy olyan barátnőt, aki eredendően nem szereti a sebességet. Aztán adj rá egy kicsit nagyobb méretű és átlagos súlyú bukót. Majd amikor 120 fölé kúszna a mutató, akkor érzed majd az erős, idegesítően ütemes ütlegelést a bukód hátulján. Tapasztalat. Ez volt az első körnél, azóta a masina csak annyit bír.
szépen el van rejtve Neked a technika ha jön az új szerelmem, valószínűleg eszközölök rá én is valami megoldást Bár a TL-el nem mértek még be, de ez csak a véletlenen múlt
Jóvan szinyót én is csak durván ittas állapotban javítottam. Józanul nem is menne... Szóval lila.. kedvenc színem a rózsaszín után, úgyhogy ráharapok pláne ha Janó előtte sakkmatton generálozta
Juteszembe munkatársamnak van egy metál lila simoja eladó. Nyáron generáliztam neki. Tuti vétel, nem hagynám ki a helyedben :) garantálom kibírja az Erdélyi, siroki, osztrák túrát. Nem kell attól sem félbed, hogy elszakad a vezérműlánc amikor részegen üveghangon pörgeted a picsarészeg lányok alatt :) jobban megnézték vele, mint atl-el :D
Magasan qualifikált sisak.Az enyém elődje.Rohadt kényelmes,jól szellőző,csendes és könnyű.
Ráadásul most nagyon olcsó is...
Természetesen jár hozzá ami sok más gyártónál + pénz:
pinlock,sötétített plexi mint az enyém, bogárháló,orr maszk
És a sharp se tűnik rosznak
Sharp teszt:
http://sharp.direct.gov.uk/tes...
E-bay:(Kelomotornál tudtok próbálni a keletinél.)
http://www.ebay.com/sch/i.html...