Szelephézag miatt is lehet a rossz indulás. Majd most kiderül.
Semmi különös. Nincs szétkopva nagyon. Viszont sztem most jobban dolgozik. Bár nem próbáltam, csak álló helyzetben.
A hátulja, meg komoly lett. Sztem nem lesz hintaló effekt...
Voltam én is az MT01 teszten a Yamaháéknál.
Akkoriba a Hondám volt, de mondtam a teszt után, h azt nem adnám oda az MT-ért...
Nagy, nehéz, 5 perc alatt tudták beindítani, lóerő és pörgősség, az sehol semmi. Nyugdíjasoknak teljesen jó... A hangja majdnem olyan jó mint egy TLR-nek Yoshi rendszerrel...
Én a későbbi mt-ket már meg sem nézem. A 01-es úgy volt jó ahogy, csak egy combosabb valamit kellett volna kihozni belőle. Asszem stage2 már 110 lovas, 180 nm-es. Na az már talán. Meg nem tiltson le 5500-nál. Egyébként bitang, ha csúnyán bánsz vele, a 150 nm tud meglepetést okozni. fekete csíkok elég gyakran maradnak utána.
Akkora főtengellyel nem is csoda hogy lusta. Kár pedig egy Sportos gépet csinálhatták volna belőe. Az mt 09-et viszont nagyon magasztalják a tesztekben. Csakhát az a 3 henger :) felszteroidozott barkasmotor :)
Igen mentem. Igaz nem sokat, kb 30 km-t. Amit el tudok róla mondani. Fék futómű világbajnok. Külső világbajnok. Ami viszont nekem nem jött be, hogy túlságosan nyugodt. kb 5000-es a max használható fordulat. Igaz ekkorra MÁR 150 nm-et ad le, de valahogy nekem ez nem jött át. Túlságosan lusta és nyugodt. Mint egy igazi chopper. Volt ennek stage 1-2 meg 3-as kivitele is. Haver gondolkodott rajta, hogy a 2-est megveszi, de nagyon drága. Viszont ami ultra brutál, az a hang. Angliából rendelve, manufaktúrás dobokkal, valami mennydörgés. Ha egy kicsit pörgősebb meg dinamikusabb lenne, szerintem vennék ilyet. Mondjuk neki pont ez tettszik benne, olyan mint egy régi szívó dízel. Meg csak annyit mondok 24 kg-os főtengely.
Nah, ez haladás. Remélem ez összejön és minél többen ott leszünk. Én magam részérő most azt mondom h ott leszek, valószínű viszek magammal két havert is, de ez még kérdőjel. Ha másként alakul, azt úgyis közlöm itt. Már csak azt kell majd kitalálni, hogy egész hétre, vagy csak két napra menjünk.
remélem a menet közbeni kopogás is eltűnik így az elejéből.
de majd kiderül.
Remélem a legjobbakat.
Semmi különös. Nincs szétkopva nagyon. Viszont sztem most jobban dolgozik. Bár nem próbáltam, csak álló helyzetben.
A hátulja, meg komoly lett. Sztem nem lesz hintaló effekt...
Akkoriba a Hondám volt, de mondtam a teszt után, h azt nem adnám oda az MT-ért...
Nagy, nehéz, 5 perc alatt tudták beindítani, lóerő és pörgősség, az sehol semmi. Nyugdíjasoknak teljesen jó... A hangja majdnem olyan jó mint egy TLR-nek Yoshi rendszerrel...
Remélem nem lesz gond a blokkal és pöccre fog indulni...
Ha igen akkor mehet bele az Öhlins
Elejében találtál vmit?
Most jön a blokk.
De lehet még egyszer lesz egy ilyenem de minimum stage 2.-es.
Ebben a tesztben is azt írják hogy stage 2-3-al igazán finom.
http://www.tesztmotor.hu/tesztek/yamaha_mt-01_%60sztedzs%60_oss
zehasonlito