Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha kiderül a turpisság írjátok meg légyszi :)
Ennyiért ajándék volt...
Jah értem...

A kis kényelmes
Ami most van úgy el van görbülve, h néha alig bírok gyújtást ráadni...
?
Jött egy ilyen neked...
Nem sokat használt gumik.
De majd értesítlek ha meg vannak
Mikori, meg milyen állapotú gumik ezek Kristóf? Engem a hátsó is meg az elsők közül egy érdekelne, szóval pár kellene. Szólj már ha nálad vannak, mert megnézném, és valszeg át is venném. Köszike
Semmitől!Pumpa csere volt a hidegindítás nem változott.
Nekem gyári dobbal is megtorpan és sportdobbal is.
ezért is van most Oszinál hogy orvosolja a problémám
4-5 ezernél nem a legfrankobb a motor járása a nyitott dob óta. Én a benzinhiányra tippelek. Megoldás, h. 6000 felett kell tartani :)
Spotdobbal ha 5000-nél 3-ba odavágom megtorpan, leginkább hideg időben. Többi fokozatban okés, kettőben olyankor simán emeli az elejét. Szerintem azon a ponton nem kap elég benzint, gyári dobbal hibátlan. Power commander lehet segítene.
Neked mitől múlt el a megtorpanás? Nekem nem akar elmúlni. A hidegindítási problémát nálam az AC csere megoldotta és hibátlan lett.
pilot power 190/55 2ct
power super sport 120/70
pilot power 3 2ct 120/70

de passz hogy lesz e mert eddig nem nagyon jelentkeznek a németek.

Az enyémnek van ilyen baja nem indult ugye sose elsőre csak melegen.
Illetve teligáznál 4-5 között megtorpant vagyis ha ebben a tartományban nyomtam neki padlót.
no kérem. Nagyon hallgatag a csapat, magatoktól nem mondanátok hogy mi az error mi! Hát Janó a szezon annak ellenére hogy friss a gép, nekem se sikerült úgy ahogy terveztem. Sok a meló, meg a horgász, a hal meg kevés. De majd jövőre.

Milyen gumák Kristóf?

Mi ez a nyomás szabályozó szelep? Mik a tünetek ha az rossz? Ez lehetett az indítás során felmerülő problémák forrása? Nem igazán vágom, mi ez. hol van egyáltalán?
Nem benzinnyomásra? Lehet elvesztettem a fonalat valahol. Nem az a szerepe, hogy kb. 3 bar felett nyisson, és visszaengedje a benyát a tankba? Én ugy értelmezem nyomás vezérli.
az egyik vákumcsőm el volt repedve de az cserélve lett.
Lehet h attól ment szarrá?
Ez egy Bosch common rail nyomásszabályzó szelep. Alapvetően diesel motorokba való, a közös nyomócső nyomását szabályozza. Amikor nyitva van, 100bar felett enged át. Kb. 100, és 1800bar között szabályoz. Ennyit nem nyom az új pumpa.
ez vákuumra szabályoz.
Nem tudod kompresszorral megfuhatva tesztelni, hogy mekkora nyomáson kezd el kinyitni?
Persze, h cserélhető. Csak nem olcsó. Sajna amit mutatsz, az nem jó, mert ez az injektor üzemanyag vezetőjére van rácsavarozva a piros nyílnál...
Oszi egy tudatlan kérdés!

A nyomásszabályzó cserélhető a motoron?Más típus nem jó oda?Mert találtam egy ilyet.
http://aprod.hu/hirdetes/bosch...
Az jó lenne.

Igen, megmértem. Minden stimmel vele. Azért megyek az injektor irányába...
Lehet lesz hátsó is!
190-es méretben sportgumi.

Tényleg Oszi a pumpámra rámértél?Tol eleget?

Elvileg amit beleraktam 3 bar-t és 140-160 litert tud óránként.

Ez ment bele anno:
http://www.ebay.com/itm/New-EF...
Persze jó az hétvégén is bár hó meg fagy előtt jó lenne ha haza tudnám hozni otthon még is csak jobbat alszik
Inkább valami hátsó kéne...