Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dolgoztattam velük többször, és igen korrektek. Van valami hőálló ragszalaguk amivel takarnak. Azt néztem, hogy az adattábla leszedhető szegeccsel. Szerinted az nem baj eredetvizsgán?
Egyelőre még marad.
Köszi szépen! megnézem!
amit te akarsz az miért jobb?
és annak mi az ára összesen? ?
Kis segítség hozzá...
Ahogy én fogom csinálni:
GSX-R1000 K5 eleje, radiális fékkel, GSXR villahiddal...
A Busáé jó 1az1ben, a GSXR telószár átmérője 1mm-el kisebb. Van aki rá tudja húzni a villahidat, de van aki avval 1ütt cseréli.
Sztem homokfúvasd le előtte a vázat, vagy gyöngyöztetni kell...
Számokra, firmatáblára, csapágyfelületekre a vázon figyeljetek. Kitakarni mind1iket!
Sztem nem sajna. Gondolom be van verődve a csésze...
Szia Józsi,
Igen, ez lesz a jó bele!
miért nem jöt kolléga a talira?
Jól szét kaptad!
jobbos lábtartú konzolt lecseréled?
Eszemben sincs, csak úgy a dizájn miatt raktam be
Oké, de a yamaha feliratot ne rakd rá
Terv valahol a full fekete, és a bézs színű felnik. Felni modnjuk ráér télen, de az is meg lesz csinálva. Valami hasonló:
Fene se tudja. Szerintem selyemfényű fekete lesz. Gondolkodtam a sötét szürkemetálon, esetleg a gyári színen, de nem annyira jön be az ezüstmetál.

Szerintetek?
M .színű re Te akarod VÁZAT
Még egy öröm, hogy nem a az első telóm zörög, mert lecsupaszítva hangtalan. Első lámpám akar szétesni Mik vannak.
A motor szétburítva. Szerintem semmi extra nem volt. Adta magát. Logikusan van összerakva.

Idomok le, tank le, hátulja ki, eleje ki, kábelek ki, váz-blokk letesz a földre, majd váz leszed a blokkról. Nagyvonalakban parasztmódszerrel.

Pillanatképek. K...va kupleráj Idomokat azért behoztam az ágy mellé
De hülye szmájlit raktam be
oks
Csak így lehet elviselni. Csak nekem a garázs ilyenkor katlan. Hamarabb megüt a pia
Képeket kérünk ám róla. Esetleg a szét-összerakásnál ami macerás volt arról is. Másoknak tanulságnak.
Hamar meglesz. Hétfőn lefestik, kedden már rakom össze.