Hát én pályára legszívesebben akkor mennék, ha senki sem látna.
Vagy bizonyíthatóan van legalább egy bénább ember nálam.
20 évvel ezelőtt kőrözgettem egy átalakított ETZ-vel a H.ringen, mígnem az azóta már levágott kanyarban a motor hátulja megpróbált megelőzni, majd meggondolta magát és mégis betapadt. Ilyenkor következik az általad is vázolt forgatókönyv... Ezt SV-vel és 3 gyerekkel nem szeretném én sem reprodukálni. :-)
Azért még mindig jobb, ha ez pályán történik. Az első kerék kiesés nem jellemző még suzukiéknál sem... Max akkor fordulhat elő, ha előtte gyanús kopogást hallasz az eleje felől..
Köfi.Már előre parázok.Az a nagy dilemmám hogy döntöm-döntöm és kiesik az első kerék alólam.Én meg orrabukom és lefejelem az aszfaltot mint gyalogbéka a földiepret.
Motorkiállításosfesztiválos progi lesz és megvárom míg kellemesebb melegben kevesebb ruhával tudok mozogni.Nincs olyan hajde bőrfelszerelésem amiben meg lehetne most fagyni.
És még kéne pici bátorságot is gyűjteni.
Viszont digó ebajról már szemezek pár 40 ojrós darabbal.
FR szokott még erre járni?
Vagy van itt illetékes aki tudna nekem segíteni FR oldalán lévő hasidomok terén?
Vagy bizonyíthatóan van legalább egy bénább ember nálam.
20 évvel ezelőtt kőrözgettem egy átalakított ETZ-vel a H.ringen, mígnem az azóta már levágott kanyarban a motor hátulja megpróbált megelőzni, majd meggondolta magát és mégis betapadt. Ilyenkor következik az általad is vázolt forgatókönyv... Ezt SV-vel és 3 gyerekkel nem szeretném én sem reprodukálni. :-)
Tudom papírkutya autós mentalitás.
Mi lett a biztivel, mennyit kaptál stb?
Bátorság is a helyszinen gyüjthető
És még kéne pici bátorságot is gyűjteni.