Hát ha ezért szétugrik valami akkor már baj van Tezsvérem .Azért ne járasd 12000 folyamatosan mert az valóban nem egészséges szerinttem sem ,de azért időnként meg lehet forgatni azt a főtengelyt 1 kicsit
No én meg elmentem cukrászdába.Egy vagon süti elfér a dobozba.Igaz KB háromnegyed óra volt mert kistarcsa-isaszeg-gödöllő-kistarcsa útvonalon mentem cukrászdába.Nagyon el tok én tévedni ha akarok.
Hzolee gépénél volt az a gond, hogy a durva állítót jól rácsavarták egy szervizben, hogy hamarabb oldjon......viszont ettől sikeresen kitámasztott és megégtek a lamellák, lehet, hogy a Tiéddel is hasonló a gond és kitámaszt....
Kapott egy ujabb blokkot ,és ez volt a legszembetűnöbb különbség. A bowden a régi. Engem csak a megcsúszás zavar ,lehet hogy sok volt vele at egykerék? Mert akkor csöbörből vödörbe.
Vettél egy K3-ast? A Te régebi gépeden lehet, hogy csak a bowden szorult azért volt nehezebb nem? Mondjuk ha megcsúszott akkor lehet, hogy mégis a rugók gyengék.
voltam ma kakucs ringen,egész jó kis pálya tényleg
ott lehet tanulni a döntögetést
Ma én is mentem 250-km t
Nagyon kényelmesnek találom a gépet
Nem fárasztó cseppet sem,nem bánom hogy az N-est választottam
Csak lenne jobb idő
Marad az 5-6000 körüli fordulat.
(ugye,hogy 7000rpm környékén érezni egy ugrást!?!)
Megvan mit kérek tőletek a születésnapomra.
Egy olyan hasidomot mint az első képen van és olyan fényezést mint amilyen a másodikon.
A vidi nagyon beteg
itt ölnek meg egy supercorsa-t