Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



Az első utamon láttál, mikor felkísértél dobcsira...Azóta más állásba került a gázkar

De, mivel fosok a csekkektől, így annyit megyek, amennyit nem büntetnek
A táblákon van sebességkorlátózás? Mióta?Hol?Mennyi?Ez nekem új.Én mindíg csak azt nézem hogy merre kéne menni.És mikor elzúgok a tábla mellett konstatálom hogy na itt kelett vóna balra menni.
axen mi a mélcímed?Lenne pár kérdésem a túrás batyuddal kapcsolatban

Vagy dobj meg egy méllel, lásd infóm.Köszi
Ez megint egy vegtelen vita lesz...legegyszerubb, ha kiprobalja az ember, aztan objektivan tud donteni, hogy 650, vagy 1000. Mindegyikkel lehet esszel kozlekedni es mar mindegyikkel tortentek sulyos balesetek, sajnos....
De azt is tegyük hozzá Zsé, hogy te tábla -10% sebességkorláttal mész! Nem bántásból mondom ne értsd félre, csak ne panaszkodjunk, hogy messze a szomszéd mikor a kerítésig se látunk!
Na végre egy jó hozzászólás! De lehet a motor színében van a turpisság?!
Szerintem ott a gáz, hogy mindenki ingyen benzinnel zéró figyasztással akar túrán sebességvilágrekordot dönteni alapjáraton!

Kapjunk észhez!
Nekem a 650-es utassal +40kg cuccal egyáltalán nem volt lusta. (Francia riviéra oda-vissza) Simán tartotta autópályán a 150-es utazót és ha kellett, gyors előzésenél elfogadható időn belül ugrott 180-ra
Emelett a Dolomitokban is jól mentek aknyarok. Persze a mgam szintjén.
Persze jobb az ezredes nyilván csak nem muszáj.
A TVG 300-al meg utassal.Lehet utána kapaszkodni.
Ha a százakárhány paci kevés az állatkodásokra akkor nemigen értem hogy a 72 hogy a fenébe elég?
Nameg most csináltál belőle nakedet csak le az idomokat és mehet a menet.
De könyörgöm mit akarunk 180-al utassal menni? Meg ez a nem megy a motor de nem pörgetem! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Tökönszopom magam!
Egész évben vagy csak most?
És mikor vannak kevesen?Hétközben vagy hétvégén délután?
Vagy mindíg sokan vannak?
Én azt vallom, hogy ha normálisan közlekedni akarsz bőven elég a 650. Egy személyel, kétszemélyel, megpakolval. Sosem volt az hogy ép ésszerű kereteken belül kevésnek éreztem volna a kis svt. Ok. fütómű nem nagy szám. Meg 180 után elő jön az, hogy a többi gép ott hagy. Na bumm.
Kezdő motornak nem mertem volna még 650est se venni. Ha eszembe jutnak a kezdő nagymotoros kilóméterek rg200asal. Amiket azzal előadtam az sv erejével sebességével. Tuti kontaktoltam volna a földanyával! De eddig sikerült megúsznom. A kis svt is majdnem 4 év után adtam el. A mostani ezrest is csak a jobb futómű és a ne maradjak le 180 után érzés miatt vettem.
1000 sv rutin nélkül elég necces szerintem.
Utassal, csomagokkal, meg ha amugy is lecserelned 1 mulva, akkor inkabb 1000es . Amugy kulso mereteiben szerintem nincs a 650 es az 1000 kozott kulonbseg .
Zsé! Nem lustult el csak nem jó irányba forgattad a kart!
Szolgálati közlemény: Kakucs szombaton nyitva áll a motorosoknak, vasárnap zárva.
Persze-persze, pénteken meg majd keresel, hogy mikorra érek ki mert te korán mész
Ezt próbáltam én is alátámasztani! Érdekes.. a b-kingen nincs ilyesmi gond..
most lehet megköveztek...

DE!Mikor először vittem utast az ezresen, híre hamva sem volt annak a hú de nagy nyomatéknak

El sem tudom képzelni, h milyen lehet a kicsin.Nem bántásból mondom, ne szívjátok mellre!

S csak 70kilót vittem, semmi csomag meg ilyesmi...Azt rögtön 2000 fordulattal feljebb kellett vele számolni, mert ellustult!Ja és csak dombocskákon sétáltattam (70-80 körül)...Mi lenne egy nyugati túrán, a hegyek közt?

Ha tehetném, vennék egy kicsit is a nagy mellé, ha állatkodni akarnék.Mert a naked azt sugallja, lábtartó le a kanyarban, egykeró a pirosnál .

*Minden hozzászólás a kimaradt gyógyszeradag erdménye
elvetemült
Én azt úgy a GS 500-on játszottam! Na az tényleg kemény vót!
Én meg egyedül alig mentem vele.. Szinte mindig teli doboz plusz utas volt a pálya..
Érthető! Bár utassal nem is nagyon megyek, de elég szokott lenni olyankor is! Én már nagyon rég akartam SV-t és 3 éve nem bántam meg!
Nézd nekem is megvan még... Most asszony hajtja! Ne hidd hogy szidni akarom iszonyuan szerettem és szeretem most is az sv-t! És szerintem bőven elég utcán 1 személlyel bármire! DE szerintem ha hosszú távra 2 személlyel gondolkozik akkor én inkább ajánlanám az 1000-est.
Viszont annyiból meg érdemesebb ezerest venni,hogy elejét vedd egy költségesebb motorcserének..