Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem bírtátok ki? Én is gurultam egy 30-ast ,fázni nem fáztam ,de elég rozsdásan mozogtam a nyeregben.
2003-as 650-esen tényleg ennyire puha a kuplung ,vagy kilágyultak a rugók? A régi blokkomban elég combos volt a kuplung ,ezen meg vaj. Meg-meg is csúszott dombnak felfelé 190 körül (vagy az a hátsó kerék volt? ) Na mindegy a rugócsere nem egy vagyon.
Ugye ugye...
Ha júliusban lenne, akkor nem szólnék egy szót sem, mert márciusban még hajnalban jóval 0 fok alatt van az idő.
megjöttünk.....a hideg olyan volt mint gyereken a joghézag! http://www.youtube.com/watch?v...
csóró motor, ilyen gazdát kapni

BT, az nem semmi móka, onnan felérni 8ra...Én is 6 körül fogok indulni, h időben leérjek...
Hát pedig 7000 -tőlé kezdődik az élet!

Ma is sikerült az a rohadék kettes a másik két szám elé!
Thanks Morpheus
Én mennék, ha nem szerdán lenne és nem reggel 8kor.
Békéscsabáról korán kéne induljak, hogy 8ra ott legyek. De még ezt nagyon átgondolom.
welcome to the real world Neo!

Nem akartok jönni pályázni?Tomtattoo írt ki gyakorlást Kakucsra!
itt
Henti megyünk?
A proptech-hez csak egy csatit kellett széthúzni és közécsatlakoztatni a dobozkát.Kapott feszültséget valahonnan és már kész is..Akkor az egyszerűbbnek tűnik ezek szerint..
Mekkora geciség ez már... És mi van akkor ha a bontási engedély nem jön meg csak 1,5 év múlva? Addig ülj a seggeden és sakkozzál?
Ezt a faszságot.
Sziasztok!Gurultam ma 200 km-t,hogy leteszteljek pár uj motyot a gépen.Elsöként a Fabri világos füst pupos plexiröl szolnék.Alapvetöen az esztétika miatt vettem,de valoban jobb szélvédelmet biztosit,föleg a 170cm-nél magasabbaknak,mert én pont annyi vagyok és ha kihuzom magam akkor pont szélcsendbe kerül a fejem.De alapvetöen nincs drasztikus különbség a gyári meg e között.Következö cucc a GIPRO fokozatkijelzö+TRE.A beszerelése a papirja szerint 10 perc,nekem mint amatörnek 1 orát tartott.Több csatlakozot is szét kellett huznom ,hogy hozzáférjek a megfelelö csatihoz.A pozitivat én a rendszámtábla világitásrol adtam.A fokozatokat hibátlanul jelzi,csak ne állo helyzetben probáljuk ki.Igazábol a TRE módra voltam kiváncsi,hogy észre lehet-e venni a tiltások kivételét.IGEN.1-2-3-ban finomabb lett a gép,nálam föleg 3-ban picit vadabbnak érzem.Na és a lényeg a végsebesség.Eddig 209kmh volt a legtöbb amit mentem vele ,az is lejtön volt.Ma 215kmh volt egyenesben.Eddig elég nehezen akart 200 fölé menni,a GIPRO-val pikk-pakk 200 fölé szaladt.Meg is lepödtem rendesen.Böven elég nekem amit a kis SV tud.1-2-ben drasztikus változást nem éreztem,egyesben eddig is emelgette az elejét gázra.Az alapjáratot a GIPRO megemelte 1500-ra.Visszaállitottam 1400-ra.A TRE-t én a 6-os programmal használom.Röviden ennyi.ÜDV.
jaja, ez magyarország (így kisbetűvel vazze..)
hivatalosan, amíg nincs a biztitől bontási engedély, addig max. nézhetem...
Amíg nem fizetnek, addig nem is kezdheted el a javítást?
görbül vagy mi....
Komolyra fordítva...Amíg nem penget a bizti rendesen, addig nemtom mi lesz...
Ohh, de jó lenne már ha azt kéne néznem, hogy 7000-nél mennyivel megyek. Sosem lesz már nyár
Zsé!
Milyen állapotban van most a paripa?
Asszem 7e nél 160-170 körül fut.Nem pontos mert nemigen merek rá sasolni.
Az enyém 650-es, de én sem kergetem 6000 fölé. Viszont 6000-ig tol mint a bolond
egyszerre írtuk
Így van..nem volt nekem vele sok bajom az biztos..
pörgetni?Ugyan már, 3500-tól megindul ésssss nemtom hol a vége, mert 6000-7000 fölé nem szeressem kergetni
Nem tudom,én soha nem pörgettem mivel nyomatékos így nincs értelme veretni 6-7ezres fordulat volt a maximum amit mentem vele..Az sv 1000 amúgy is 8500-nél adja le a max teljesítményt asszem..
Kész lesz vasárnapra?
jól emlékszel...De micsoda SV-je volt.Igaz Balu?
Rosszul emlékszek, hogy neked volt Ezres sv-d is ugye?
Azt is ennyire pörgetni kellett?