Nem bírtátok ki? Én is gurultam egy 30-ast ,fázni nem fáztam ,de elég rozsdásan mozogtam a nyeregben.
2003-as 650-esen tényleg ennyire puha a kuplung ,vagy kilágyultak a rugók? A régi blokkomban elég combos volt a kuplung ,ezen meg vaj. Meg-meg is csúszott dombnak felfelé 190 körül (vagy az a hátsó kerék volt? ) Na mindegy a rugócsere nem egy vagyon.
Thanks Morpheus
Én mennék, ha nem szerdán lenne és nem reggel 8kor.
Békéscsabáról korán kéne induljak, hogy 8ra ott legyek. De még ezt nagyon átgondolom.
A proptech-hez csak egy csatit kellett széthúzni és közécsatlakoztatni a dobozkát.Kapott feszültséget valahonnan és már kész is..Akkor az egyszerűbbnek tűnik ezek szerint..
Sziasztok!Gurultam ma 200 km-t,hogy leteszteljek pár uj motyot a gépen.Elsöként a Fabri világos füst pupos plexiröl szolnék.Alapvetöen az esztétika miatt vettem,de valoban jobb szélvédelmet biztosit,föleg a 170cm-nél magasabbaknak,mert én pont annyi vagyok és ha kihuzom magam akkor pont szélcsendbe kerül a fejem.De alapvetöen nincs drasztikus különbség a gyári meg e között.Következö cucc a GIPRO fokozatkijelzö+TRE.A beszerelése a papirja szerint 10 perc,nekem mint amatörnek 1 orát tartott.Több csatlakozot is szét kellett huznom ,hogy hozzáférjek a megfelelö csatihoz.A pozitivat én a rendszámtábla világitásrol adtam.A fokozatokat hibátlanul jelzi,csak ne állo helyzetben probáljuk ki.Igazábol a TRE módra voltam kiváncsi,hogy észre lehet-e venni a tiltások kivételét.IGEN.1-2-3-ban finomabb lett a gép,nálam föleg 3-ban picit vadabbnak érzem.Na és a lényeg a végsebesség.Eddig 209kmh volt a legtöbb amit mentem vele ,az is lejtön volt.Ma 215kmh volt egyenesben.Eddig elég nehezen akart 200 fölé menni,a GIPRO-val pikk-pakk 200 fölé szaladt.Meg is lepödtem rendesen.Böven elég nekem amit a kis SV tud.1-2-ben drasztikus változást nem éreztem,egyesben eddig is emelgette az elejét gázra.Az alapjáratot a GIPRO megemelte 1500-ra.Visszaállitottam 1400-ra.A TRE-t én a 6-os programmal használom.Röviden ennyi.ÜDV.
Nem tudom,én soha nem pörgettem mivel nyomatékos így nincs értelme veretni 6-7ezres fordulat volt a maximum amit mentem vele..Az sv 1000 amúgy is 8500-nél adja le a max teljesítményt asszem..
2003-as 650-esen tényleg ennyire puha a kuplung ,vagy kilágyultak a rugók? A régi blokkomban elég combos volt a kuplung ,ezen meg vaj. Meg-meg is csúszott dombnak felfelé 190 körül (vagy az a hátsó kerék volt? ) Na mindegy a rugócsere nem egy vagyon.