Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csapattam egy kört ismét titta jó volt!
Sokan raknak fel rá.Nem rosz az árához képest aszongyák.
hát én is szeretnék új gumikat a gépre.ki is néztem egy melyik tetszene:contiroadattack.azt mondják jó gumik,pályára nem valók(ami nem baj nekem)viszont közútra szárazban esőben is jók.valaki próbálta már?
Mintha láttam volna a bótban gumit.Csak fel kéne pattintani.
Szombaton láttam hogy esőben álldogál szegény sárga a kirakat előtt.na mondom nem birt magával.
Én most jöttem meg a szokásos péceli tesztről.Isaszeg felé még mindíg jó az út.
Valszeg arra fogok járni melóba.
Hűtés jó nem ugrál az alapjárat minden fasza.Még talán picit magas is mert 1500 on pöfögött.
Hát vigyázni kell még,nekem is csere kéne,első/hátsó
Hát reméljük ,mert a szombat reggeli esővel és a 3 fokkal nem tudott megbírkózni a kissé kopott hátsó gumim ,úgyhogy majdnem elmaradt a 15.-i túra!
Itt nagyon fasza idö van,az előbb gurult el a ház előtt egy szürke SV
Reméljük tartja magát ez a fasza idöcske...
Nem,én váltottam zöld hűtőfolyadékról pirosra.Tök élvezet egyedül döntögetni a motort majd földig egyedül.
De hamarosan indul a próbakör.
Mindenki motorozik? Csak én nyertem meg a családot délutánra?
Hello vanyek! Érdekelne hogy mikori a motor és mennyi km van benne illetve hogy hol lehet megnézni!Válaszod előre is köszi
Hátőőőő van ilyen opció, a suzukinál egy csavaron múlik, a gázkart nem lehet nyélig elfordítani! De le is lehet ezeket papírozni 25 kW-ra! DE EZT CSAK MESÉLTÉK!
A gyárban hidegen végig nyelezik az összes blokkot mielőtt lejön a szalagról!
De jó idézet!
Sziasztok! Egy kis segítség kellene nekem, vagyis pontosabban az egyik haveromnak. Ak-s jogsija van, és vett magának egy SV650S-t...
Tudtok valamit arról a dologról, hogy legálisan le lehet folytatni a gépet 25kw-ra? Ha igen hol és mennyiért? Ha vki hallott ilyesmiről, megköszönném ha megírná..
vagy tesztmotor volt,valaki jó áron megvette és most továbbadja...
Ez a ketseg minden hasznaltnal felmerul
Tényleg hihetetlen... én attól tartanék hogy hazafelé jól megnyelezték bejáratásként az meg nem látszik kivülről
akár igaz is lehet.Így ránézve nincs rossz bőrben.
Vegulis hamar meg lehet rola allapitani, ha szemlyesen megnezi az ember....Ami biztos: gumik a gyariak vannak rajta, kipufogo konyok nincs megmattulva. Fekek allapota is arulkodo lehet. Egy ilyen motornal, ha tenyleg ennyit ment, szinte minden kopo alkatresz kopasmentes szerintem...
Felfoghatatlan, h hogy lehet egy 2 éves motorban 240km. Megvették a szalonból hazamentek vele és ennyi. Ilyen van?
Nem rossz bár én azért gyanakvó lennék a 240km-t illetően..
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_240_km
_-3645398
Ez egyén függő erősen, a 250 se gond ha bírod a szelet, nekem 200 fölött kellett csak kapaszkodni addig semmi gond.....persze megtart a súly....
A tuono-n kb.150-ig van nyugi utána már kicsit jön az air.. Mondjuk a naked az ilyen,jön a levegő ha kell ha nem.Asszem ezért vagyunk motorosok...
Nekem N-es van és 120-130ig semmiféle gondot nem okoz a szél, utána kezdődik minden szerintem. 150 még-még elviselhető, onnantól feladat! Én raktam egy kis plexit a motorra és kitolódtak a határok 30km/h-val, szóval most 150ig semmiféle problémát nem okoz a menet. Az a baj, ha abszolút semmi plexi nincs akkor telibe a tested fogja meg az összes szelet és mivel N-es ezen kb pont függőleegsen ülsz szóval te vagy maga a legnagyobb légellenállás.

U.i.: Az SV-m eladó