Neem! Esztergom felé a suzuki úton! Létezhet az Sanyi, hogy az új gyertya miatt fickósabb a kecske? emelgette a nózit rendesen!
Amúgy meg állítottunk a kuplungon ugye és visszaváltásnál határozottan kell kezelni, sokszor váltottam "n"-et igaz még nem kellene vadulni az utak cidrisek!
De minden nagyon jól sikeredett a szervíznél! Köszönöööööm!
Há gyári felett 3-al.Valaki titokban turbót rakott rá.
Bár az hogy nakeddel elérted a 220-onakárhányt az is jó érték.
Én a punnyadt zsömle testemmel 180 után aszondam nem nekem való.
Én pályázgatok a Suzzy-val, és nekem a motul 10w50-ből zabált picit aztán Tsanyi ajánlására 10w40 ment bele. A kompresszióm pedig a gyári érték felett 3 értékkel szóval!
Biztosan 2-3 l-t akartál írni? Mert ha 3 litert eszik meg és nem nézted a szintet akkor száraz volt a blokkod ,akkor már tök mindeggy most milyen ilajat raksz bele!
Én használom rendesen oda -vissza ,motorféket is rendesen ,de egy szezon alatt felső szintről alsóra fogy max.
Amúgy meg állítottunk a kuplungon ugye és visszaváltásnál határozottan kell kezelni, sokszor váltottam "n"-et igaz még nem kellene vadulni az utak cidrisek!
De minden nagyon jól sikeredett a szervíznél! Köszönöööööm!
Lement a garázsba ráült és brummogott
Azért nem volt neki szélzaj!
Viszont a sisak jól vizsgázott! Semmi hang és kényelmes!
És nem vagyok egy pille könnyű gyerek! 77-80 kiló!
Bár az hogy nakeddel elérted a 220-onakárhányt az is jó érték.
Én a punnyadt zsömle testemmel 180 után aszondam nem nekem való.
Én használom rendesen oda -vissza ,motorféket is rendesen ,de egy szezon alatt felső szintről alsóra fogy max.
majd meglássuk,a vak is azt mondta