Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szandál nem volt a lábamon 2 éves korom óta.Kiráz tőle a hideg.
Az csak HDMI
jó lesz a barna szandibandi fehér zoknival. vagy szürkével inkább. fehér a suhancoknak való nem az ilyen trottyoknak, mint mi.
De akkor HD-t is kerítek valahonnan.
15-ei népviselet! Kötelező!
Vagy Tsanyi! Ő tényleg fülből és zsigerből megmondja mi a stájsz!
Katonai gyakorlóm még akad talán egy gombhiányos kockásing is.Gumicsimmát kölcsönkérek. De a kucsmával megfogtál.
Tudok egy jó szerelőt arra, de kissé elfoglalt! Dobj egy mailt a budmyke (kukac) gmail.com -ra ott megadom az elérhetőségét!
Tsanyi átnézi neked ha megbeszéled vele árazás majd ő mondja.Eredetiség vizsgás meg mobil ugyanannyiba kerül ha kimegy mintha te viszed úgyhogy tökmindegy.
Ne vedd magadra nem neked szólt!
Az a legjobb ha kézenfogsz egy régi motorost ,aki érzi ha valami nagy gáz van a motorral ,és van füle is hozzá ,hogy meghallja a zörejeket. Bár a 2003 elötti modellek hangosabbak alapból.
Vigyem valamelyik lányodat?
pedig pont elég a katonai gyakorlógatya betűrve a gunicsizmába, fölülre meg kockásing, rá egy kötött pulcsi, arra meg rá a zakó. fejünket jól védi hideg ellen a kucsma. :-) menetszélre vigyázni, ki ne vigye a Szimfit a szánkból :)
A motor Szentendren lakik.
Tudtok javasolni olyan helyet, ahol rendesen at tudjak nezni es egyben az eredetiseg vizsgalatot is elvegzik?
Masreszt ez az atvizsgalas kb menyibe szokott kerulni?

Elegge ki van centizve a penzt, ezert kerdem.
De nem vagyok hulye, nem fogok olajon, feken, gumin sporolni, ez csak pillanatnyi helyzet.
Jó az sípcsontvédőnek nem.
Bár már van varróemberke címem csak tudja fene meg e csinálja.
Ja ! VAn akinek az se mindeggy ,hol a térdprotektor! Igényesek
Nameg a sok hülye ruházat.Me az állatja divatolni akar.
Ja meg adj hozzá évente 1 hátsógumit,sulyadót ,fékbetétet ,láncszettet (jó az talán 2 évente)
Nagyon sok motoros vásárol úgy motort ,hogy nem méri fel a kapcsolódó költségeket ,szezon végén meg mennek a tescoba olajat venni mert az ócsó ,fékbetétet ferodoloztatni,meg gumit kukázni valahonnan! Naponta találkozom ezzel a problémával ,és ránézésre nem lehet kiszűrni ,hogy ki hajlandó költeni a motorjára és kitől nem szabad megvenni még egy babettát sem!
Nem csak a teljesítmény adót kő nézni hanem egyéb költségeket is.Pláne ha nem tapasztalt az ember.Egy kis idomfényezés pár törött kar kománycsutka stb.
Nekem tavaly 17e pengő volt.
Elvileg gondos gazdánál a 100e sem sok.De az ördög ha alszik akkor is fél szemmel nézelődik.Állapotvzsgára vidd el egy szakszervízbe.
A telj.adóm 29eft egy évre..Kb.annyit fizetek mint tavaly a suzuki sv1000-re és 130 ménes áll a garázsban..
kb én is ennyire emlékszem
nézd meg melyik típusokkal vannak tele a bontók és miknek a gazdáival a temetők.A hatalmas ménes nem megfelelő lovas nélkül gyakran szétszalad.....
Üdv!
Segítségeteket szeretném kérni,valaki tudja, hogy hány km-ként kell cserélni a vezérműláncot ill a lánckereket,láncot?
Nem keves, de a penzem se sok :)

Egyebkent az aktualis idokben mennyibe kerulhet az eredetiseg vizsgalalat es az atiras? Hallottam mar tobb verziot es szeretnem tudni. Elobbire 17e Ft-ot allitottak, utobbira 34e-tol 120e-ig, ami hulyesegnek tunik :)
Szilárd ,te mekkora teljesítményű motorral motorozol? Ha jól számolom én 23 éve motorozom és nekem elég a 72 lóerő.100-on négy másodperc alatt van ,és ha 1-esben kidobod a kuplungot kiugrik alólad! Kell ennél több?Mentem már 170 lóerős erőgépekkel ,kereszteződésben kanyarodáskor emelte az elejét és közben tolta ki a hátulját ,meg is ilyedtem !
Arról nem is beszélve ,hogy hatványozódnak egy ilyen moci költségei ,és valjuk be őszintén ,hogy pár 100e forint költség évente csak azért hogy a garázsban áljon egy bitang 130LE manapság .....