Őőőőő direkt nem mondok márkát mert ez kinek a pap kinek a paplan esete.Túl sok külömbség normál használat melett nem hiszem hogy van a különböző márkák közt.Én repsolt lötyböltem bele elsőre.De mivel annyian esküsznek a motulra kipróbálom.De szerintem sok külömbséget mint fakezű nem fogok érezni.
Nekem a szervíz rakta bele még a garancia időben..Gondoltam ők tudják mit csinálnak..Mikor lejárt a szervízintervallum akkor már motul 5100 kerűlt bele de arról már nincs információm mennyit evett azzal..
Mivel én nyugodt mondhatni nagytatásan mászkálok 10w-40-est rakok bele ez általában jó.A vékonyabb olaj a versenyzősebb alkatoknak jó de abból le is fog csúszni több a torkán.
Én méretnék szervízben egy kompressziót a hengerekben de a legjobb egy veszteségmérés nem nagy ügy pénzben de kiszárhatja a kopást mind a henger/dugónál mind a szelepszáraknál a veszteségmérés.Ha az jó akkor valamelyik tömítésnél folyhat el.
Üdv!
sv-k be milyen olajat célszerü tenni?Nekem mintha kicsit sokat enne olajbol,ez igy van rendjén,vagy vami problem lehet az enyémmel?
Mult nyáron 2-3 litert simán elzabált
650-es pályabubusok figyelmébe:
SV 650S-re való 525ZVM2 Gold lánc raktáron maradt very akciósan eladó. Ez a legerősebb 525-ös lánc a piacon.
35.000Ft helyett most csak 25.000Ft! 1db!
Amugy sem árt visszavenni
De talán átnézetem az a biztos
Pályázás még nem volt,de eléggé őrült módon mentem vele...
sv-k be milyen olajat célszerü tenni?Nekem mintha kicsit sokat enne olajbol,ez igy van rendjén,vagy vami problem lehet az enyémmel?
Mult nyáron 2-3 litert simán elzabált
SV 650S-re való 525ZVM2 Gold lánc raktáron maradt very akciósan eladó. Ez a legerősebb 525-ös lánc a piacon.
35.000Ft helyett most csak 25.000Ft! 1db!
Azt írja :probléma az oldal betöltése közben