Na ezt sasoljátok!
Legutóbb nem volt kép mellékelve..kűldtem mailt hogy netán nem e tenne fel róla..itt az eredmény...Gondoltam hogy "enyhén sértült" hátha meg lehet javítani és megbótolni elcserélni a gépet..egy ilyenért rászánnám magam a sor 4-re...de így
há még a fara is az égnek áll nem hogy a többi része Úgy látszik tartják ezek az árukat
http://www.hasznaltauto.hu/motor/mv_agusta/mv_agusta_f
4-3597383
Látom azért sokan szeretitek .Én csak atol tartok hogy gyenge lesz az a 72 Lovacska tudtok hozá valami tipet adni hogy lehet ezt feljeb tornászni. ja és VANYEK Légyszives külgyél képet a mocidrol még ráérek veni,majd jogsi után
Sziasztok a nyáron le szeretném rakni korlátlanbol a jogsit és a 2003-mas SUZUKI SV 650 -es darazsat néztem ki szerintetek jo választás a v2 azért irok ide mert ti tapasztaltak vagytok.
Megkukkoltam a srad 750 fordított telós...lehet még a féknyereg is stimmel..meg ugye márkán belül van talán stimmel minden nagyobb kókányolás nélkül...majd körbesasolod a bontókat.Vagy majd ha netán aktuális keressek önkéntesen azt is mint a 2 dobot
Vagy akkor ez.. http://www.vatera.hu/suzuki_gs...
Csak gondolom a fékrendszer is kell meg valszeg a tárcsák is nagyobbak....drága mulatság ez.
Esetleg olcsóbban ha jól rémlik a régi Srad 750 es gixernek fordított telója volt de nem esküszöm..az már elég régi gép ahoz hogy olcsó legyen a cuccos
Pedig hidd el hogy nagyon jó...ha a közelben laknál elvihetnéd egy 15 perces próbára a gépet..kérdezd meg Sanyibát ő ment már Raptorral meg szerintem ő se 60 kiló..ennek nem is kel állítós teló plán hétköznapi sportos mocizáshoz..ahoz meg szerintem nagyon érezni kell a gépet hogy egy állítóson megérezze az ember a picit is..az átlag valszeg a "max" meg a "mint"-t venné észre a kettő köztit meg nem..gondolom én
Nem állítós..de nem is kell mert elég kemyény..szóval nem rogyna alattad..az sv úgye megtolod fék és nagyon összeül ez meg épp hogy moccan pár cm-t.Nekem egy darabig nem a gyári sárvédőm volt elől és maszek felfogatást kellet csinálni ami meg majdnem útba volta villának..na azt mire megnéztük hogy bele ér e... Motoron ültem komám meg izomból tolt 3-4 métert aztán satu..na ez kb 5-6 szor mire sikerült megnézni amit akartunk..a kátyúkkal sincs gond csak a kormáynt akarja kitépni a kezedből..állíthatós jobban szerintem akkor kell ha valaki szeret pályázni..gondolom ez optimális sportos félére lehet belőve aztán cső..mondjuk olajjal lehet még túrbózni..
Itt egy dukis http://www.vatera.hu/showa_43_...
Szioasztok
Öröm hír osztva totyikkal:
KÉSZ A DOBOM minden akadáj elhárult, h ne motorozzak vasárnap!
Újjá csinyát dob, polír, szervíz, guma, ruci, erre vártam egész télen, h minden együtt legyen! MEGCSINYÁTAM, KIJJÁJ VAGYOK!
Legutóbb nem volt kép mellékelve..kűldtem mailt hogy netán nem e tenne fel róla..itt az eredmény...Gondoltam hogy "enyhén sértült" hátha meg lehet javítani és megbótolni elcserélni a gépet..egy ilyenért rászánnám magam a sor 4-re...de így
há még a fara is az égnek áll nem hogy a többi része Úgy látszik tartják ezek az árukat
http://www.hasznaltauto.hu/motor/mv_agusta/mv_agusta_f
4-3597383
Amúgy meg nemigen kevés.Pont jó.
Igen,jó választás!
http://www.vatera.hu/suzuki_gs...
Csak gondolom a fékrendszer is kell meg valszeg a tárcsák is nagyobbak....drága mulatság ez.
Esetleg olcsóbban ha jól rémlik a régi Srad 750 es gixernek fordított telója volt de nem esküszöm..az már elég régi gép ahoz hogy olcsó legyen a cuccos
Itt egy dukis
http://www.vatera.hu/showa_43_...
Lehet neki kűdeni.
Öröm hír osztva totyikkal:
KÉSZ A DOBOM minden akadáj elhárult, h ne motorozzak vasárnap!
Újjá csinyát dob, polír, szervíz, guma, ruci, erre vártam egész télen, h minden együtt legyen! MEGCSINYÁTAM, KIJJÁJ VAGYOK!