Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Edem: olajat Motul 5100-ast rakj bele szerintem, ez elég jól bevált. Gyertya NGK, nemtom mennyi szalonban, de sztem nem sokkal drágább.
1 milla: 1 milláért énis odaadom az enyémet, az nem volt törött, szintén 2003-as. Ennyi pénzért egy törött gépet felejts el de gyorsan. Nem tudhatod mi volt rajta javítva, pláne ha az óra is gallyra ment.
Érdemes szétnézni a motorkereskedő honlapokon(Pl:hasznaltmotorok.hu)és a suzuki kereskedők használtmotor kínálatában is.A kereskedőtől vásárolt használtmotor biztosabbnak tűnik és ha valami probléma van oda még mindíg hamarabb visszaviheted a gépet(Nem költözik el a szalon egyik napról a másikra..stb.)
Szevasztok!
Lehet megkövezés jár érte de nekem egy kicsit soknak tűnik 1milla egy használt,törött sv650-ért.Főleg úgy,hogy a szalonban 1598 a k7-es változat.Szerintem keresgess tovább és inkább vegyél egy sérülésmentes használt motort (már ha az újnak a lehetőségét kizárod)ami lehetőleg szervízkönyves és magyarországi
Szevasz Edem köszönöm a hozzászólásodat.Azt állítja,hogy a váz nem sérült minden oké rajta de kérdeztem szervizkönyve az nincs 2003 évjárat a moci http://képesmotor.hu/suzuki/i?p=60954&c=3553&st=Suzuki%20SV6
50S
Suzuki SV650S itt a link.Ja és csak 1 kép van feltéve ráadásul.Én minden áron akartam kérni képeket a mociról de ő azt mondta,hogy ugysem lehet nagyon mit látni rajta igy ha érdekel akkor menjek el személyesen, kérdeztem miért adja el azt mondta ,hogy van neki másik is és igy nehéz már a fentartásuk,hát nagyából ennyi.
Nyomd be linket, többiek kivesézik Szervízkönyv ha van, segíthet...
szia! Évjárata? ha régebbi pl 2003as, és törött volt akkor sok érte a milla, bár eléggé felmentek az árak. próbálj meg képeket kérni mennyire volt törött... váz sérült-e, van e javítva... kormány, lábtartók, első villa hibátlan-e... lánc valószínűleg lassan cserés lesz, de miből tudni hogy 20000 van benne, ha cserés volt az óra... extrák vannak-e... lehet belőle alkudni szerintem.
Perpill más nemjut eszembe. Kérdezd a ,,nagyokat"
Ja meg milyen gyertyát vegyek? fussak suzukiba gyáriért?

Vagy elég ha bemek egy autósboltba, és katalógus alapján hoznak kb fele áron....
Szevasztok volna egy nagy kérdésem felétek és tanácsokat szeretnék kérni.Engem is nagyon foglalkoztatnak ezek az SV650S motorok.Találtam is eladó motort beszéltem a tulajjal is csak nem tudom mit tegyek a motorvétellel.Mert a tulaj elmondásai szerint sérült a motor és az idomok lelettek cserélve a müszerfal is cserés volt és azt állítja,hogy minden jó a motoron gumik is jók új fékbetétek légszürőt is cserélt a motorban 20 ezer km van és 1milláért hírdeti .2010müszakis a motor.Véleményeteket szeretném kérni hogy szerintetek érdemes volna-e megvenni ezt a motor,ha igen akkor mire figyeljek vásárláskor.
Válaszotokat előre is köszönöm.Széles utat mindenkinek!
Eljött az olajcserém ideje. 12000 km. Kell vmivel szervízbe vinni a gépet? hamarosan úgyis megy az alapjárat miatt boglárra.

Most akkor melyik olajat javasoljátok leginkább? olajshop-ból fogok venni.
Városi közlekedés, kisebb túrák, kigyorsítások. semmi pálya körülményre kell...
Idézek tőled: "Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy az adatlapomon lévő SV 650-re(99-02) szeretnék hasidomot venni és sehol sem találok"
Hasidom: ekeidom, amiről beszélünk. Most te full idomról beszélsz, ami tök más.
félreértettél haver!ezen az oldalon az áll hogy csak olyan hascsúcsot csinálnak de nem errevalót meg nem is teljes idomzatot ha tévedek akkor mond de biztos nem tud ilyenre csinálni
Ismik aztmondták Bboglári Full-Gasban van minden. oda telefonálok majd

Köszi a helpet Peti!
Asszem a Full-Gasnak van padja, bár nemtom melyik szalonjuknak.
Egyébként bejentős a dolog és kb egy órát vesz igénybe.
Miért lenne kioktató... teljesen igaz!

Körbenézek, ha nem lesz más lehetőség megy messzire... de remélem ez olyan"móka" hogy ha előre bejelentem megcsinálják pár órán belül helyszinen... csak mert azért többször utazni....

Egyik ismerős mondta kérdezzem meg BBogláron Full-gast, arra még nem volt panasz... és végülis suzuki suzuki....

Na lesz ami lesz.

Köszönöm a tanácsot!

Sok sikert a mocikhoz is
hi!

motorkerékpár ügyben (még) nincs tapasztalatom, de autótuningban van bőven.
Ha valaki referenciaként ajánl egy olyan műhelyt, ahol becsülettel-tisztességgel megcsinálják, ami Neked kell, akkor nekem az a tapasztalatom, hogy nem szabad sajnálni érte a kilométert.
Ha az ország másik felében van, akkor oda kell elmenni.
Nálam volt olyan, hogy a benzinköltség megegyezett azzal, amit a cuccért kifizettem, mégis elmentem érte.
De ha keresek közelebbi (olcsóbb, mások által nem ismert) helyet, könnyen lehet, hogy a végén többe kerül az egész...
Mondjuk én az autóval is úgy vagyok, mint a motorral leszek: az út öröméért (is) autózok, és nem érdekel, ha rohadt messzire "kell" menni, sőt, örülök is neki.
Szerintem gondold meg, ha egy napod rámegy, lehet, hogy akkor is megéri... :-)

Remélem nem sikerült kioktatóra, nem annak szántam.
Itt találsz!
Azta...

Akkor nem is viszem el oda. Majd utánanézek hol van még ilyen pados állítás.

Köszi a segítséget!
Ezt csak mérőpadon lehet rendesen megírni, szóval Suzuki szalonban ha azt mondják tudják, akkor jól átbasztak.
Amúgy 15e emlékeim szerint.
A végleges kiírás tehát:

Mivel mostmár nagy biztonsággal kijelenthetjük hogy elfogadható időjárás ígérkezik a hétvégére, így véglegesítem a hétvégi programot. Találkozó ennek értelmében a Pest irányából érkezőknek 10:30 M1M7 közös bevezető McDonald's. Az különböző irnyból érkezők maguk szervezzék meg a közös odajutást. Várunk elsősorban minden V2 motorost, mindemellett minden motorost szívesen látunk. Sok emberre számítunk, ezért a közös éttermi kajálás nem realizálható valószínűleg. E helyett például egy Balaton körüli motorozást indítványozok, kaját vagy hozzatok, vagy valami gyorsított megoldás pl meki lesz szerintem. Helyszínen demokratikusan szavazásra bocsájtjuk a kérdést. Nagyjából ennyi szerintem a tudnivaló, mindenkit várunk szeretettel szombat délben a tihanyi kompkikötőnél!
Sziasztok SV-sek!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy az adatlapomon lévő SV 650-re(99-02) szeretnék hasidomot venni és sehol sem találok. Gondoltam Ti segíteni tudnátuk.
Válaszootok előre is kösz!
Itt egy kép erre gondoltam:
Halí!
Ja és, Természetesen köszönöm szépen a gyors választ, segítséget!
Aham, értem. Tuti sok a benzin, mert nagyon benzines a kipuffgáz... de tőlem nagyon messze van Esztergom

Sima suzuki szalon nem tud segíteni a bajomon? esetleg annyit kérdezhetek mennyibe került? vagy nálad volt vmi plusz tuning is ott?
Hali edem89 !
Igen az alapjárat emelkedés oka a kipufogó ,nekem is így volt. kellet csináltatnom egy injektor írást. Érdekes módon az jött ki belőle, hogy elkellet venni a benzin mennyiségből, és érdekes módon erőssebb lett a gép.Nekem ők csinálták ,nagyon profik! www.prop-tech.hu
SZijjasztok.

Nektek hány fokon áll be az alapjárat? Nekem durván magas 60 fokon... addig 2000 az alapjáratom.

Melegen indítva, egy darabig 2500 az alapjáratom, kell neki kis idő mire beáll 60ig 2000re, majd 1400ra...

K&N szűrő és sportdob lett a gépen annó, és nemlett ráállítva az injektor. ez lehet a bajom?
Gondolom várhatóan lesz egy injektor állításom, az suzuki szervízben átlagosan mennyit kóstál? megtudnátok mondani?

Másik problémám, a helyzetjelző led probléma még mindig.... vki tanácsot nemtud adni akinek olyan van? múltkor nem lett jó sehogyse (tudom h hogyan világít csak a led)

Pls Help!
Pedig van 600as 25kw-os papíros mocc. SV-k is vannak, egy Banditot is láttam nemrég, CBF600 is van, egy Hornet is volt nemrég, de kawasaki Z750 is. Használtban persze nagyon nehéz kifogni, GS-ből van egy sereg ahogy írtad. Újan viszont a fentiek bármelyikét kérheted 25-ös papírral. Amúgy találtam kettő SV650-et, de nehogy elvidd!;)
http://www.kepesmotor.hu/suzuki/i?p=27792&c=3553

http://www.motor.hu/hasznaltmotor/91268/SUZUKI%20SV%20650%20S