info kell ausztria körúton vagy guruláson résztvett emberkéktől, az alábbira:
- sportdobbal felvértezett gépet az osztárk rendőrök, igazoltatás során megvizsgálják a dob papírjait és ha nem EU normás akkor bűntettnek de keményen.
A sárvédőd már kész is van.Az idomszerszám a héten kész lesz,utána csinálom neked.Kicsit most el vagyunk úszva,de sztem 2héten belül az is meg lesz.Ha a sárvédőt elvinnék,akkor hivj föl.
Egy szinkron beállításhoz nem kell a prop...
elég akármelyik suzukiszervíz.
Ha az 1esbe tételnél a reccsenés állandó, akkor nézd meg, hogy kiemel-e rendesen a kuplung.
Lehet, hogy már megnyúlt kicsit a bowden és ha nem tökig húzod be, akkor rosszalkodik. Állíts utána, ha ilyesmi lenne és megúszod a szervízt is tán.
1-esbe mindig hangosabban fog beugrani üresből, mint akármelyik másik fokozatba...
Ilyenkor áldom az eget, hogy eddig minden nagy vasam hidraulikus kuplunggal volt megáldva, ott sose nyúlik a madzag :-)
Épp ma beszéltem Ambrus Józsival, hogy vettetek motort szép a gép, jó áron vetted, vigyázz rá!
Hát szerintem rendszám világítás hiánya necces lesz... vidd a Suzukiba a balatoni úton, vagy a Citroenbe a magyar úton.... ott átkell hogy menjen, de azért kérdezz utána!
SV tulajdonos lettem hétfő óta! Lenne egy olyan kérdésem hogy műszakira kell vinnem csak nemtom jó e rendszám világítás nélkül! Gondolom aplexi miatt nem szólnak! Aki tud valamit ezzel kapcsolatban annak örülnék! pá
Nem tudjátok mi lehet a ,,baja" a mocimnak?: bemelegedett motor mellett, (legalább 50 fok) leállítás után, majd indítással az alapjárat nem marad alap 1400, vagy hideg 2000, hanem felkúszik egykét percig legalább 2500ra.... gázadásra visszaálldogál, de nem mindig...
Miért marad ilyen az alapjárat?
A sportdob és a K&N szűrő nem lett hozzáállítva a motorhoz, nemtudom ez számíthat-e, meg hogy egyáltalán probléma-e a kérdésem.
Gondolom közületek is sokan leszedtétek a hátsó sárvédőt, ha vkinek van kedve írja le nekem a tapasztalatát. Nekem egy K4-es SV650S-em van, leszedés viszonylag könnyen ment, most ott akadtam el egy kicsit h hogyan rögzítsem a vett rendszámtábla tartót masszívan. Van ötletem de szivesen veszem a hozzászólásokat.
2 hete még nem gondoltam h nekiállok, de most h leszedtem, csak gyönyörködök benne! :)
info kell ausztria körúton vagy guruláson résztvett emberkéktől, az alábbira:
- sportdobbal felvértezett gépet az osztárk rendőrök, igazoltatás során megvizsgálják a dob papírjait és ha nem EU normás akkor bűntettnek de keményen.
igaz? hallott már vki ilyet?
A sárvédőd már kész is van.Az idomszerszám a héten kész lesz,utána csinálom neked.Kicsit most el vagyunk úszva,de sztem 2héten belül az is meg lesz.Ha a sárvédőt elvinnék,akkor hivj föl.
hali
Igazából ez a durva hang csak akkor van, mikor olyan magas az alapjárat...
Tudtok mondani egy kb árat egy ilyen szinkronra? Ez az itteni Moto Center Suzuki.... háááát eddig inkább rosszat mondok róluk mint jót
elég akármelyik suzukiszervíz.
Ha az 1esbe tételnél a reccsenés állandó, akkor nézd meg, hogy kiemel-e rendesen a kuplung.
Lehet, hogy már megnyúlt kicsit a bowden és ha nem tökig húzod be, akkor rosszalkodik. Állíts utána, ha ilyesmi lenne és megúszod a szervízt is tán.
1-esbe mindig hangosabban fog beugrani üresből, mint akármelyik másik fokozatba...
Ilyenkor áldom az eget, hogy eddig minden nagy vasam hidraulikus kuplunggal volt megáldva, ott sose nyúlik a madzag :-)
Szerintem is össze kell lőni a cuccot. Nekem is kellet, probáld meg itt. www.prop-tech.hu Hívd fel őket segítenek.
Szerintem szinkron lesz a ludas a kergealapjáratoddal kapcsolatban.
Üdv, BíróDani
Az nem gond ha üresből egyesbe váltáskor elég gyakran reccsen egyet a váltó?
Az alapjáratos témánál mindig....
Javasolták h gyorsabban rakjam egybe, úgy nincs ez a nagy zaj...
Nagy-nagy grat!
Épp ma beszéltem Ambrus Józsival, hogy vettetek motort szép a gép, jó áron vetted, vigyázz rá!
Hát szerintem rendszám világítás hiánya necces lesz... vidd a Suzukiba a balatoni úton, vagy a Citroenbe a magyar úton.... ott átkell hogy menjen, de azért kérdezz utána!
Széles utat!
Vigyázz magadra!
Edem
Nem tudjátok mi lehet a ,,baja" a mocimnak?: bemelegedett motor mellett, (legalább 50 fok) leállítás után, majd indítással az alapjárat nem marad alap 1400, vagy hideg 2000, hanem felkúszik egykét percig legalább 2500ra.... gázadásra visszaálldogál, de nem mindig...
Miért marad ilyen az alapjárat?
A sportdob és a K&N szűrő nem lett hozzáállítva a motorhoz, nemtudom ez számíthat-e, meg hogy egyáltalán probléma-e a kérdésem.
Előre is köszi az észrevételeket!
Jók legyetek
De visszaigazolok :)
A forumon lehet pólót rendelni, de 4 havonta jön csak össze az a mennyiség ami után "legyártásra" kerül?
Gondolom közületek is sokan leszedtétek a hátsó sárvédőt, ha vkinek van kedve írja le nekem a tapasztalatát. Nekem egy K4-es SV650S-em van, leszedés viszonylag könnyen ment, most ott akadtam el egy kicsit h hogyan rögzítsem a vett rendszámtábla tartót masszívan. Van ötletem de szivesen veszem a hozzászólásokat.
2 hete még nem gondoltam h nekiállok, de most h leszedtem, csak gyönyörködök benne! :)
tutilampa.hu
hirtelen ennyi