Hello! 2004/06. hó a mocim, de az idomszett K3as... nem eredeti idomok. törött volt szegényem, nagyon nagyon olcsón jutottam hozzá.... ezek a mostani 1,1-1-3millás árakhoz képest... számolj minuszban 500at....
Csáó
Nekem se egyenes a segédváz, igaz bontóból lett szerválva de hibátlan volt.
Valaki véletlenül nem tudja mennyibe kerül lefujatni a mocit, mert már ráférne.
Nem mindegy?
Ne agyalj ezen, ha szereted a mocit!
Kergessétek a kilométereket és legyetek boldogok, most már a tiéd!
Utólag nem szabad ilyeneken gondolkodni, húzzad, oszt jónapot!
Amúgy felfedeztünk egy különbséget, vagyis én kettőt. K3as és K4es baloldali lábtartó+váltókar konzolnál van különbség? mert teljesen más kettőnké.
Másik észrevételem, hogy a hátsó segédváz, amin van az ülés stb.... na a képet megnézve nekem (kék-ezüst) finom haljított ív látszik felfelé... többi ismerősén nincs az az ív, az ezüstön is tök egyenesen fut... törött volt az enyém és amiatt lehet az?
sziasztok
végigolvastam a teljes topicot az elejétől a végéig, sokmindent megtudtam.
kérdésem az, hogy honnan lehet értesülni tesztmotorozásról? ilyenkor több vas kipróbálására is lehetőség van? konkrétan: a naked és az S változat kormánypozíciója érdekel. a kiállításon persze felültem rájuk, de jobb lenne menni is egy-egy kört.
köszi
z.
Megválok szeretett SV 650-esemtől. K6-os, 13500km, első tulaj., teljesen sérülésmentes, nagyon megkímélt, végig a full-gas-nál szervizelt.
Extra: Bukógomba, F.fabbri plexi, (+ a gyári)
Ár:1.170.000
Köszi, én már nem akartam belinkelni :)
Ha te vagy 100 kilo, plusz felcuccolsz emg jön az asszony is, akkor azért már ne számíts gixxer feelingre, de elmenni el fog még 6-ikban is. Én 187/95 vagyok, nekem kényelmes, csak a karokat meg pedálokat be kell állítani rednesen :)
Fogyasztásügyileg nekem 6 fölé még nem siekrült tornászni, egyedül átlag 5l, utassal 5,5l. A rekord 3,8l volt :)
A robogósért meg haragszom, szégyeld magad