Ha újat szeretnél, akkor menj be a Prop-Techbe, nekik van 25kW-os SV-jük. Ha használtat, és eleve nem 25kW-os, akkor sehogy. De egyébként létezik, egyet ismerek is.
Helo!
Van e olyan, hogy Sv650-re A-korl papír . Ha igen mit csinálnak vele, lefolytják? leminősítik? Most akarok venni egyet, de csak A-k-s jogsim van még. Valászt előre is köszi.
Köszönöm a választ Zizó.Nekem egy Giannelli van fennt és azzal sem rossz a hangja a gépnek.A speedbox-ot láttam a prop-tech honlapon.Kérdeztem tőlük mennyire bonyolult a beszerelés mert elég messze van ide Esztergom(Debrecen).Egyébként a gyári giannelli által kiadott görbe illetve dokumentum szerint pár lóerő a javulás.Persze komplett rendszernél más lenne az eredmény.
Fejlesztés? Inkább kpoppintás... LE különbség meg nyitott csövek esetén nem nagyo különbség. Ha ráraksz egy sima csövet vagy leveszed a csövet is ennyi lesz, max a hangja lesz "cseppet" más.
Hát a két Raptor az Posta költséggel 94 000 pengö, de egyedi igény szerint gyártották le nekem. Nagyon profik, és nagyon szép a munkájuk! A speedbox fokozat kijelzővel együtt van és nekem ez,már régebb óta benne van ha jól tudom ez volt a próba darab SV- be . Ezt egyébként ők gyártják és fejlesztik. Ha jól tudom akkor valami16-18000 pengő. De ha rá keresel a neten a prop-tech.hu-ra ott minden megtalálsz. Ők egyébként gyári Suzuki szervíz is. Mondanom se kell hogy szintén nagyon profik és nagyon jól dolgoznak. Ők sponzorálják az SV kupát is, most már V2 kupát. Ha jól tudom náluk a power commander fékpadozva nincs száz ropi Egyébként nézegettem náluk SV-k mérési adatait és pl Sv 1000 s azt hiszem yoshi dobokkal csak 1-2 Le,vel tudott többet. Csak az áruk 3 szor annyi.
És az afantasztikus szerintem ,hogy ez mind MAGYAR FEJLESZTÉS és nem full drága nyugati cucc!
Gratula a motorhoz .Mennyibe kerűlt ez a kis történet ha megkérdezhetem(anyagköltség,munkadíj)?Gondolkoztam én is rajta csak én power commanderben de az nem jött volna ki 100ból..
Sziasztok
Ma végre össze lett lőve a motor a kipufogóval , itt Esztergomban a Prop-technél csinálták az injektor írást.Úgy érzem nagyon jól sikerült, mindjárt csapattam vele egy kicsit, már amit az aszfalt megengedett. Úgy nézki, hogy két Raptordobbal , speedboxal (bíztonsági,és db tiltás blokkolás) főtengelyen mérve 134,34 LE ! ! ! A gyári adat 123 LE . Igaz motorféknél még durrog egy kicsit , lángcsóva kiséretében. Valahogy elkerültek az autósok, vajon miért?
látom ti sem gyakran nyúzzátok a "karbon a motoron" topikot...
ott irogatok rendszeresen.
amihez kapunk mintapéldányt, azt meg tudjuk csinálni utána carbonból, üvegszálból, amiből szeretnéd.
egy első sárvédő mérettől függően 18 és 25 közt mozog, ez carbon, lakkozva.
Sok éves tapasztalattal a hátunk mögött nem sok dolog van, ami kifogna rajtunk ebben a témában.
Aki szeretne akármit carbonból a motorjára, keressen meg!
Előtte meg talál pár képet a honlapunkon az előző munkáinkból is.
Üdv!
BíróDani, Carbonstuff
Ha be akarod vonni karbonnal a gyári cuccot, akkor pár ezresből megúszható a dolog,viszont aki nem ért hozzá,annak nem is fog sikerülni,és van amit nem is lehet megcsinálni.
Ha újat akarsz gyártani,akkor meg olcsóbb ha megveszed valahol.Azt le kell szerszámozni,sokkal több féle anyagot kell venni,sokkal több a macera,vákumgép,stb...
1 db-ért nem érdemes nekiállni,főleg ha nem értesz hozzá.
Én egyébként 20000ft-ért adok egy első sárvédőt,de nekem csak SV-re van egy két dolog.
A segítségeteket kérném.
Suzuki SV650 K3 -hoz kellene első lámpa foncsor, vagy komplett lámpa, illetve váltókar
Ha valkinek van fölösbe akkor ide íjon: norbertkovacs kukac vipmail pont hu
Elsősorban használtba kellene. Esetleg hol tudom ezeket beszerezni.
Szerintetek pesten a suzuki hollos megtudná csinálni?
Első komplett fékrendszer fékcsővel, igény szerint fékolaj tartállyal. Ár: 30.000-.
Lyuktávolság (felfogatás):
- széltől szélig kb 8cm
- lyukközéptől lyukközépig kb 6,3cm 6,4cm
- lyukátmérő kb 8-9mm
Van e olyan, hogy Sv650-re A-korl papír . Ha igen mit csinálnak vele, lefolytják? leminősítik? Most akarok venni egyet, de csak A-k-s jogsim van még. Valászt előre is köszi.
És az afantasztikus szerintem ,hogy ez mind MAGYAR FEJLESZTÉS és nem full drága nyugati cucc!
Ma végre össze lett lőve a motor a kipufogóval , itt Esztergomban a Prop-technél csinálták az injektor írást.Úgy érzem nagyon jól sikerült, mindjárt csapattam vele egy kicsit, már amit az aszfalt megengedett. Úgy nézki, hogy két Raptordobbal , speedboxal (bíztonsági,és db tiltás blokkolás) főtengelyen mérve 134,34 LE ! ! ! A gyári adat 123 LE . Igaz motorféknél még durrog egy kicsit , lángcsóva kiséretében. Valahogy elkerültek az autósok, vajon miért?
ár: mondjuk 1.1 milliónál indul
06209285924
ott irogatok rendszeresen.
amihez kapunk mintapéldányt, azt meg tudjuk csinálni utána carbonból, üvegszálból, amiből szeretnéd.
egy első sárvédő mérettől függően 18 és 25 közt mozog, ez carbon, lakkozva.
Sok éves tapasztalattal a hátunk mögött nem sok dolog van, ami kifogna rajtunk ebben a témában.
Aki szeretne akármit carbonból a motorjára, keressen meg!
Előtte meg talál pár képet a honlapunkon az előző munkáinkból is.
Üdv!
BíróDani, Carbonstuff
sv 1000 hűtő él 2
4e/pár
(ezek csak próbadarabok, azért van benne szálelcsúszás...)
keress meg, ha érdekel ez!
Ha újat akarsz gyártani,akkor meg olcsóbb ha megveszed valahol.Azt le kell szerszámozni,sokkal több féle anyagot kell venni,sokkal több a macera,vákumgép,stb...
1 db-ért nem érdemes nekiállni,főleg ha nem értesz hozzá.
Én egyébként 20000ft-ért adok egy első sárvédőt,de nekem csak SV-re van egy két dolog.
A segítségeteket kérném.
Suzuki SV650 K3 -hoz kellene első lámpa foncsor, vagy komplett lámpa, illetve váltókar
Ha valkinek van fölösbe akkor ide íjon: norbertkovacs kukac vipmail pont hu
Elsősorban használtba kellene. Esetleg hol tudom ezeket beszerezni.
Előre is köszi