Szerintem nem a féktárcsa nagysága dönti el hogy jó-e a nyereg. Az a lényeg hogyha nagyobb féktárcsát teszel rá, akkor nem tudod rátenni a nyergeket, mert a féktárcsa jobban kilóg. De ugyanolyan nagyságú féktárcsára rá lehet tenni bármilyen nyerget, aminek a felfogatása egyezik.. Ezért a felfogatás a lényeg, este lemérem hogy milyet távolságra van egymástól a két csavar helye...
Köszi Kutyus a képet,majd nézek egy hasonló megoldást én is.Nagyon zsír az a hátsó lámpa .Én rendeltem a púpot a suzukiéktól és adtak hozzá olyan kis kapaszkodópótló bizbaszt.Egyébként nem egy bonyolúlt dolog,egy műanyag fröccsentő szerintem meg tudja csinálni.Nálunk egy időbe b***tak a rendőrök a kipufogó E betűje miatt(mármint ha nem volt).Raktam fel egy Giannelli dobot így megvan a közeg öröme..Persze a szomszédokat nem kérdeztem .Nemrég raktam fel rá egy fémfékcsövet is,meg kell szokni de jobb mint a gyári.
Ott a 1762-n a kép, így áll gyárilag. Viszont engem érdekelne az a két kis dugó, ami a kapaszkodó kivezetését lezárja. Úgy láttam, Neked megvannak, vettem egy púpot de ezek nem voltak meg hozzá!
lenne egy olyan kérdésem, h ugyebár van a hátsó kapaszkodó...
én úgy hoztam el a tulajtól, h "kapaszkodómentesre" volt átalakítva, ami azt jelenti h volt belül egy fém amibe ugye beleakad az ülés, kétoldalt az idomnál meg volt két kis takaró műanyag idomdarab.
visszaraktam a kapaszkodót, csak egyféle képpen lehet felrakni... az eddig használt fém amibe akadt az ülés így lejön (nem fér már oda), szóval marad csak a gumiágyba belenyomódó kapaszkodó. minden szép és jó, de a kapaszkodó túl lapos, szorul az ember keze a kapaszkodó és az idom közé... semmi nincs deformálódva, semmi hiba.... hiányzik valami? vagy én vok a buta, vagy lehet h a kapaszkodó más évjárat? bár nemhiszem h kapaszkodónál lehet vmi különbség K3-K4 ill K5 közt...
Nem azért mintha abba kapaszkodna vki, csak ha már van, jó legyen
Igen bejön ez a hátsó lámpa... de csak mert az enyém is ilyen Lenne egy olyan kérdésem, hogy ezzel a lámpával külön index nélkül, sportdobbal, első mini ledes indexxel milyen könnyen/nehezen megy át a motor vizsgán?
Végülis a rsz világításnak ott a hátsó lámpa.Ha pont alá rakod a rendszámot akkor frankón megvilágítja.Egyedül az index ami húzós de egy megfelelően megmunkált alulapra azt is fel lehet fúrni vhogy.
Szerintem csinálj egyet!
Ha nem ragaszkodsz a rsz. világításhoz, fogsz egy darab alumínium lemezt, meghajlítod a neked tetsző szögben, fúrsz rá néhány lukat, matt fekete, oszt jónapot!
Hidd el meg lehet szépen csinálni, egyáltalán nem néz ki igénytelenül és pont nulla forintba kerül!
A bikepics-en találsz mintát bőven.
Mellékesen én is végigmotoroztam 1 fél szezont farmerban meg sportcipőben (meg is ijedtem mikor kanyarban letettem a sportcipő orrát ), csak szezon végére lett meg a full cucc.
Teljes mértékben igazatok van a védőfelszerelések használatáról. Mégis van egy ellenpéldám.
Tavaly előtt volt egy balesetem. Egy Astra kifordította alólam az akkori vasamat (Kawasaki Er-6n) és az volt az egyetlen mázlim, hogy sportcipőben voltam (ugye, befűzés nélkül) és ki tudtam rántani a lábam a cipőből, mert az beszorult a moci alá és az egész gép ráborult! Ha nem tudom kirántani a lábam...
Mindegy, ez csak egy ellenpélda volt, gondoltam megosztom veletek! A kivétel mindig erősíti a szabályt! Ezzel együtt, soha ne üljetek fel védőfelszerelés nélkül a motorra!
remélem tetszik... :-)
De köszi!
én úgy hoztam el a tulajtól, h "kapaszkodómentesre" volt átalakítva, ami azt jelenti h volt belül egy fém amibe ugye beleakad az ülés, kétoldalt az idomnál meg volt két kis takaró műanyag idomdarab.
visszaraktam a kapaszkodót, csak egyféle képpen lehet felrakni... az eddig használt fém amibe akadt az ülés így lejön (nem fér már oda), szóval marad csak a gumiágyba belenyomódó kapaszkodó. minden szép és jó, de a kapaszkodó túl lapos, szorul az ember keze a kapaszkodó és az idom közé... semmi nincs deformálódva, semmi hiba.... hiányzik valami? vagy én vok a buta, vagy lehet h a kapaszkodó más évjárat? bár nemhiszem h kapaszkodónál lehet vmi különbség K3-K4 ill K5 közt...
Nem azért mintha abba kapaszkodna vki, csak ha már van, jó legyen
Pls help
Igen bejön ez a hátsó lámpa... de csak mert az enyém is ilyen Lenne egy olyan kérdésem, hogy ezzel a lámpával külön index nélkül, sportdobbal, első mini ledes indexxel milyen könnyen/nehezen megy át a motor vizsgán?
Rá lehet tenni minden átalakítás nélkül?
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Ha küldesz egy telefonszámot,akkor fölhivlak.
Ha nem ragaszkodsz a rsz. világításhoz, fogsz egy darab alumínium lemezt, meghajlítod a neked tetsző szögben, fúrsz rá néhány lukat, matt fekete, oszt jónapot!
Hidd el meg lehet szépen csinálni, egyáltalán nem néz ki igénytelenül és pont nulla forintba kerül!
A bikepics-en találsz mintát bőven.
Teljes mértékben igazatok van a védőfelszerelések használatáról. Mégis van egy ellenpéldám.
Tavaly előtt volt egy balesetem. Egy Astra kifordította alólam az akkori vasamat (Kawasaki Er-6n) és az volt az egyetlen mázlim, hogy sportcipőben voltam (ugye, befűzés nélkül) és ki tudtam rántani a lábam a cipőből, mert az beszorult a moci alá és az egész gép ráborult! Ha nem tudom kirántani a lábam...
Mindegy, ez csak egy ellenpélda volt, gondoltam megosztom veletek! A kivétel mindig erősíti a szabályt! Ezzel együtt, soha ne üljetek fel védőfelszerelés nélkül a motorra!