Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nem a féktárcsa nagysága dönti el hogy jó-e a nyereg. Az a lényeg hogyha nagyobb féktárcsát teszel rá, akkor nem tudod rátenni a nyergeket, mert a féktárcsa jobban kilóg. De ugyanolyan nagyságú féktárcsára rá lehet tenni bármilyen nyerget, aminek a felfogatása egyezik.. Ezért a felfogatás a lényeg, este lemérem hogy milyet távolságra van egymástól a két csavar helye...
van nektek kis meglepi a "karbon a motoron" topicban
remélem tetszik... :-)
Köszi Kutyus a képet,majd nézek egy hasonló megoldást én is.Nagyon zsír az a hátsó lámpa .Én rendeltem a púpot a suzukiéktól és adtak hozzá olyan kis kapaszkodópótló bizbaszt.Egyébként nem egy bonyolúlt dolog,egy műanyag fröccsentő szerintem meg tudja csinálni.Nálunk egy időbe b***tak a rendőrök a kipufogó E betűje miatt(mármint ha nem volt).Raktam fel egy Giannelli dobot így megvan a közeg öröme..Persze a szomszédokat nem kérdeztem .Nemrég raktam fel rá egy fémfékcsövet is,meg kell szokni de jobb mint a gyári.
Különben az SV-seknek nem kell fék! Mi féfiként halunk meg!
De csak hátul! Elöl dob!
Az SV-n nem patkófék van?
Akkor nem hiszem, hogy jó a nyereg!
Ott a 1762-n a kép, így áll gyárilag. Viszont engem érdekelne az a két kis dugó, ami a kapaszkodó kivezetését lezárja. Úgy láttam, Neked megvannak, vettem egy púpot de ezek nem voltak meg hozzá!
GSR= 320 mm x 2
Akkor igen! De még a féktárcsa átmérője is kéne, az enyém 290!
De köszi!
nemtom, lemérem a lyukak távolságát és akkor meg tudod nézni...
lenne egy olyan kérdésem, h ugyebár van a hátsó kapaszkodó...

én úgy hoztam el a tulajtól, h "kapaszkodómentesre" volt átalakítva, ami azt jelenti h volt belül egy fém amibe ugye beleakad az ülés, kétoldalt az idomnál meg volt két kis takaró műanyag idomdarab.

visszaraktam a kapaszkodót, csak egyféle képpen lehet felrakni... az eddig használt fém amibe akadt az ülés így lejön (nem fér már oda), szóval marad csak a gumiágyba belenyomódó kapaszkodó. minden szép és jó, de a kapaszkodó túl lapos, szorul az ember keze a kapaszkodó és az idom közé... semmi nincs deformálódva, semmi hiba.... hiányzik valami? vagy én vok a buta, vagy lehet h a kapaszkodó más évjárat? bár nemhiszem h kapaszkodónál lehet vmi különbség K3-K4 ill K5 közt...

Nem azért mintha abba kapaszkodna vki, csak ha már van, jó legyen

Pls help
Jóestét!

Igen bejön ez a hátsó lámpa... de csak mert az enyém is ilyen Lenne egy olyan kérdésem, hogy ezzel a lámpával külön index nélkül, sportdobbal, első mini ledes indexxel milyen könnyen/nehezen megy át a motor vizsgán?
Nekem ilyen volt, de már én is raktam fel indexet.
Szia!

Rá lehet tenni minden átalakítás nélkül?
Talán érdekel egy két SV650-est egy jobb fék a mocijára (első)
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Végülis a rsz világításnak ott a hátsó lámpa.Ha pont alá rakod a rendszámot akkor frankón megvilágítja.Egyedül az index ami húzós de egy megfelelően megmunkált alulapra azt is fel lehet fúrni vhogy.
06204444747
Gamby!

Ha küldesz egy telefonszámot,akkor fölhivlak.
Visszakaptam az idomot, indulhat a project!
Szerintem csinálj egyet!
Ha nem ragaszkodsz a rsz. világításhoz, fogsz egy darab alumínium lemezt, meghajlítod a neked tetsző szögben, fúrsz rá néhány lukat, matt fekete, oszt jónapot!
Hidd el meg lehet szépen csinálni, egyáltalán nem néz ki igénytelenül és pont nulla forintba kerül!
A bikepics-en találsz mintát bőven.
Mellékesen én is végigmotoroztam 1 fél szezont farmerban meg sportcipőben (meg is ijedtem mikor kanyarban letettem a sportcipő orrát ), csak szezon végére lett meg a full cucc.
Ez abszolút igaz! Egyetértek!
Ez okés, de viszont egy normális csízma véd ha borul a vas.
Sziasztok!

Teljes mértékben igazatok van a védőfelszerelések használatáról. Mégis van egy ellenpéldám.
Tavaly előtt volt egy balesetem. Egy Astra kifordította alólam az akkori vasamat (Kawasaki Er-6n) és az volt az egyetlen mázlim, hogy sportcipőben voltam (ugye, befűzés nélkül) és ki tudtam rántani a lábam a cipőből, mert az beszorult a moci alá és az egész gép ráborult! Ha nem tudom kirántani a lábam...
Mindegy, ez csak egy ellenpélda volt, gondoltam megosztom veletek! A kivétel mindig erősíti a szabályt! Ezzel együtt, soha ne üljetek fel védőfelszerelés nélkül a motorra!