hello!
Azt tudj-e valaki hogy 2008-ban lehet-e még venni az 1000-res SV S-t újonnan? Azt tudom hogy 650-es lesz, de az azért nem tetszik annyira mert idomot asszem nem lehet rá tenni! Vagy igen?
Lehet, hogy igazad van, bár sok a hasonlóság!
Lehet a tankjavítás egy bontós cserével lett megoldva. És Paks sincs túl messze Pécstől.
Ne legyen igazunk!
Hát, az a kérdés, hogy pl egyengetve volt, vagy cserélve az alkatrész. Én motorhibás gsxr-t vettem, kb 3 hónap múlva széthulott. Szétszereléskor derült ki, hogy a csapágyazás autó csapágyból volt meghekkelve,
a láncfeszítőre meg alátét volt heggesztve, hogy feszítsen. 400-at buktam, azóta inkább kisebb, de új motort veszek, inkább az értékcsökkenést bukom, de motorozok.
Remélem, hogy azért kipróbálta a mocit. Én pl. haverommal mentem egy vtr-t venni moskolcra, csili-vili, én próbáltam, 90-140 közt rázott az eleje, és végig jobbra húzott. Később hirdették 400 ezerrel olcsóbban!
Szóval vigyázni kell az ilyen olcsónak tűnő, szakszerűtlenül javíthatott vasakkal. Persze, nem biztos, hogy ez is olyan.
Rég olvastam ezt a fórumot..
A srác alig, hogy megvette a motorját, máris kapja az áldást!
Kérdés, hogy mennyiért vette a motort..
Ha a "nem sérült" ár közelében, akkor ezért perelni is lehet, mivel elhalgatta a tulaj, hogy igencsak össze volt anno törve a gép...
Persze ezzel szerintem inkább csak fenyegetőzni érdemes az árleszállítás érdekében, merthogy pénz mikor lesz belőle, azt már csak az égiek tudják!
Eladó két darab gyári Yuasa akkumulátor 1 év garival, bontatlanul. YTX12-BS típus (SV 650N/S K3-tól gyári aksija). Ez nem kínai márka, ez gyári Yuasa! Bolti ára 17.000Ft, most 12.000Ft-ért elvihető!
Felsavazás nélkül 2-3 évig is eláll gyári állapotában.
Zselés, gondozásmentes MF prémium széria.
11200 km van benn. közepe kopott, kb 2,5 milis a mélység. szélein 4-4.5.
Nagy képeim nagyon nincsenek, ha nem lesz más, január elején küldök mikor itthon lesz. De holnap intézek valamit a képekkel
sok extra van a gépen: ledes index, hátsó ledes lámpa, bukógombák, egrus sportdob, fullgasos rendszámtartó, kicserélt első izzók. mindent ő vett rá. nagyrészéről számla is van. enyhe tank horpadással, meg cserélt farral 700ért sztem korrekt ár volt... váz, kerék, segédváz semmi sem sérült sehol. lábtartók, minden épek, gumi nincs legyilkolva, csak közepe kopott.
800ba volt árulva, tulaj aztmondta ha idén meglesz véve, akkor 700, így lett 800 helyett 700.
Tulaj édesanyja mutatta meg, mert ő kintvan Angliában, kishasználatlanság miatt adja el, nem jön haza mostanában. Fütött garázsban volt letakarva a moci május óta.
Ő volt a második tulaj, szalonállapotban vette 6000 kmel, alig használta....
Remélem mihamarabb itthon lesz a ,,kicsike"
Addig is számolom a perceket.
Most benézek egyet a városba... holnap mindenki érezze jól magát!
Összecsúszással vigyázni!
óóh, így már tényleg... nagyon nem figyeltem a dolgokat.... óra szerint 11000 km, hátsó gumi elég kopott, gyári gumi, szal a km annyi az tuti. hátsó idom lett cserélve elcsúszás miatt. na mindegy, átverés nemigen volt, mindent elmondtak ami hiba volt, korrekt leírást kaptam előre, rengeteg képet stb.
jó moci lesz ez:)
Az idom sztem ugyanaz, legalább is remélem, én is tennék rá!