Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként lehet nem írok újat de a www.svrider.com oldalon a photogalery/extreme photos menüpont alatt találtok egy zsírul átépített sv650-et.A kép címe sv744 és teljesen ducati feelingje van.Érdemes megnézni
Köszönöm a választ,Frpéter.Az sv medián láttam,azok elég jók és elég jó árban vannak.Mármint a gyáriakhoz képest.Köszi,igyekszem szépítgetni,csinosítgatni a vasat.Tegnap kapott fémfékcsövet,még esetleg egy plexit kap majd a gyári helyett.Gondolkoztam komplett első teleszkóp cserén de az zsebbe nyúlós dolog...
Hello Balu! Igen szép a vasad! A választ meg már megadta FrPéter
Szeva Mindenkinek!

Hol lehet sv1000s-re szerezni normális rendszámtáblatartót szerintetek?Amit a suzukinál akartak adni 15eft-ért....Háááááát az minden volt csak nem rendszámtáblatartó...Kicsi is,gyenge is...Sv rulez!
Rakkendroll
Szerintem egyformán nehéz eladni mindent....
50-100e között kihozhatsz bármilyen motort a szalonból.
Hali,

Állítólag már fél éve el akarja adni a motort, árulta az elején 1 250 000-ér is, csak nem vitték. Családi okok miatt áron alul eladó, de ugye ez alap szöveg.
Természetes megnézetem frankón.
Amúgy az igaz, hogy a V2-ket nehezebb eladni, mint a sornégyeseket?
Szia!

Nekem mindig furcsa egy több éves motor ilyen kevés km-el.....
Normál esetben, semmi nagyobb túra és mégis többet lehet menni még egy fél szezonban is.
Akinek pedig "nem volt ideje" az csupán azért vett motort, hogy bukjon rajta?
Persze, előfordul, hogy sérülés ill. egyéb dolog miatt alakult így, de az nagyon ritka.

Szerinten jól nézesd át a gépet!
Hello All,

Kérdés:

Van egy srác, árulja a 650-ét, nagyon tetszik, 2005-ös, 3500 km, teljesen gyári, még a gumi is az.
1 millió az ára. Fejidom lett fújva, azt mondja csúsztak vele.
Meg fogom venni, de még nem próbáltam ki, stb. Lehet komolyabb baja szerintetek?
Gondolom a csúszásból villagondok lehetnek. Esetleg váz?
Mire meglesz a hasidom, lesz csizma is
Sziasztok,

Kutyusnak igaza van, felszereles nelkul ne menj ki, ugysem tudod majd magad visszafogni, bar sztem tiszteletben kell tartani a V2-t (de vszleg a sor4-et is ).. en fogtam magam, kimentem Becsbe a Louis-ba es tokatol bokaig bevasaropltam egy eve decemberben. Es meg tettunk egy kis adventi latogatast is a varosban.. ja, es pontosan felaron (!) vettunk meg mindent, mint itthon... OK, hogy mar itt is van Louis, de nekem az a bajom vele, hogy ami van, az keves, ha meg rendelni kell, akkor meg ido, plusz nem tudod ott es akkor probalni, stb.. Becs uzemenyag szempontjabol kozelebb van, mint Pecs, marpedig az sem tavolsag..

En is szeretnek egy hasidomot a gepemre

Csaloka ez az egesz "serult-nem serult" dolog hirdeteskben. Amikor eloszor kineztem, akkor felhivtam, es rakerdeztem, van-e serules. Srac korrekten elmondta, hogy nem gaz, de egyszer egy olajfolton megcsuszott es az indexet meg a bukogombat cserelni kellett. Na le is tettem a geprol. Aztan par honap mulva ismet kineztem magamnak, de ekkor mar nem emlekeztem, hogy ezt nem akarom megvenni, annyi SV-t neztem abban az idoben, es egybol megneztem szemelyesen. Kov heten vittem a foglalot... bevittem egy fuggetlen markaszervizbe, 5 rongyert atneztek es mondtak, hogy ennyiert ezt ki ne hagyjam.. azota sem bantam meg, imadom:) Foleg, mert a Leo Vince dobot mar nem nekem kellett rarakatnom:)

Zoli
Hát ez nem egy lóerőgyár, persze, hogy kuplung
Másodikban, 4000 körül már akarja!
De lábad a hátsó féken! Könnyű hanyattdobni magad, nekem sikerült!
Szeva! Láéttam a képeid közt, h nem bírod lent tartani az első kereket.
A kérdés, h hogy veszed föl (kuplungra, vagy csak gázra, lómilyen fordulaton)?
Ez nem vicc! Nekem egyszer álló helyzetben dőlt a lábamra edzőcipőben, fűben.
Egy hétig nem bírtam ráállni (a lábamra ), még most is fáj!Pedig rég volt.
De látom ennek ellenére tornacipőben nyomod!
ugye a hasidom előtt veszel egy csizmát?
Holnap még lesz alkalmad, szerdától rosszidő megint

De vigyázzatok magatokra, egyik ismerősöm ma saját hibából 60al esett 125ös Cagivával, moci bal oldala törött, meg bokatörés neki
Hajjaj de még mennyire. Megfertőzött a V2 .
Csak épp be****ptam, ezt a jó időt mert nem bírtam gurulni, pedig fájt a szívem rendesen a sok motorost látva. Na nem baj majd legközelebb!
A többi képen lehetett látni hogy görbült a villa hátul, a telók elől betegen álltak, minden baja volt neki...
Ha a váz nem deformálódott, a motornak nincs semmi baja (képek alapján nem naon lehet), a telók is egyenesek teljesen, akkor lényegtelen hogy az idom berepedt, a tank behorpadt, stb ha utánna ki lett javítva. Váz, motor, futómű.
Hali!
Én nem szólhatok egy szót se, mert az enyém is törött volt... de persze nem ennyire.
Megkell nézni, cseréltek-e mindent... mert a törött állapotban nagyon zúzott volt a hátulja is...

Ha élőben jónak néz ki, vidd el kipróbálni, ha tetszik hivatkozz a törött hirdetésre, meg hogy törött volt.... sanszos h odaadják 900ba, vagy megmondod h kiplakátolod a városban a két hirdetést h milyen szöveggel adják el az egykori törött motort.... szerintem megkapod olcsóbban!
Olyan jó volt ma látni sok-sok motorost ilyen jóidőben. Előbújtak a nagy vasak is, mondom a drágám se álljon a garázsban, gurultam egy nagyot, én is megmutatkoztam a nagyvilág előtt
Szép színű az SV-d Sharpei! Enyém is ilyen lesz, csak kap még egy hasidomot meg felnicsíkot
Szia,

köszönöm!

Zoli
Basszus tényleg! Én meg ezt akartam megvenni!Beszéltem is velük telefonon és a héten mentem volna... Persze hibátlan sérülésmentes stb. Mit gondoltok megéri megvenni még így is?