Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na majd holnap mondok valamit.
Szerintem tedd rá a másik órát.100k-val az órában ebben a válságban senki sem fogja megvenni vagy legalábbis nagyon nehéz lesz találni rá vevőt.Nem is az állapot miatt az rendben van de az átlag user akinek fingja sincs a futásteljesítményről és a tipusról keres egyet ami lehet szét van ütve de kevesebb Km van az órábn.Sajnos ez a piaci törvény.50e res órával előbb eladod mint 100e-ressel.
A quadom is eladó. Ha mindkettő elmegy akkor talán lesz egy használt túragép, de ráérek majd akkor nézelődni. Egyelőre sajnos sürgősben kéne kp, mivel melóhely megszűnt és itt a karácsony.
Ha csak egy egyik megy el, akkor valami 125-ös rendszámos DT
nem....a túraverzió...
a "kp." -t nem ismerem, az valami sportosabb típus?
Amúgy az ár némi alkuval asszem eléggé olyan hogy beleférne még egy komplett felújítás is, bár erre sztem a következő 3-4 évben biztosan nem kerül sor.
Viccet félretéve, egy 125-ös rendszámos DT pont az amit szeretnék városba rohangálni. Már régebben is gondolkodtam rajta, mert volt egy 50-es papírokkal és nagyon jó volt, csak sajnos el kellett adnom :(
Mint a hirdetésben is írtam, bármelyik szerviz bevizsgálhatja a motort.
Mivel karban volt tartva (talán jobban is mint kéne) lehet jobban emgéri mint egy 50 ezer kilométeres (akár 20 ezerrel az órában) amit viszont leszartak, esetleg hónapokig pihent egy garázsban, mert ez rosszabb egy motornak mintha menne. Az enyém egy időszakot leszámítva SOSEM állt 2 hétnél tovább!
Az unokatesómnak van egy 125-ös rendszámos DT-je, esetleg megemlíthetem neki, ha belemennél egy cserébe.
Nem hiszem.....sokunknak van hasonló futásteljesítményű motorunk csak nem tudunk róla.....
Legyen így!
Már csak kíváncsiságból is meghallgatnám a hangját, szerintem kuriózumnak számít.
A vicc, hogy épp ezért érné meg....ebben dokumentáltan 100000 van és még így is jó a hangja.........a sok 4-6 éves motor 10-20000 km-el és csattogó zörgő blokkal nem biztos, hogy ennyit el fog még menni mint ez a gép....ebben szerintem normális gazdával még legalább 50000 van nagy javítás nélkül.
Nincs értelme eladni, nincs az az ember, néhány ismerőst leszámítva, aki 100K km-el megvenné.
Kp.
és mi lesz az utód?
Suzuki SV 650S
Megkímélt, rendszeresen karbantartott, szervizelt (szervizkönyves) szép állapotú SV eladó első tulajtól. Magyarországi, injektoros. Garázsban tartott, extra markolatfűtés, szivargyújtó, doboz. Túrázásra használtam, oda volt rá figyelve, napi használatban volt/van. Nem volt törve, bármelyik szervizben bevizsgáltatható. Kompresszió: gyári. Friss műszaki.
Kisebb motort, quadot, robogót beszámítok. Eladás oka: anyagi.
699.000Ft
Ok.
Ilyen időben én már el nem megyek, úgyhogy marad az itthoni kiszerelés.
Így persze olcsóbb lesz, nekem nem gond ha Te szeded ki.
Bárhogy megoldható.....ha fel tudod lógatni a motorod akkor ki is tudod venni.....az összerakásnál a nyomatékkulcsot ne feledd majd, persze ezt akkor is elmondom ha visszaadom.........
A telóolajcsere megoldható úgy, hogy csak a teleszkópszárakat viszem el?
szia !
ha jól hámoztam ki akkor ezüst kormányvégsúlyt keresel ? ilyenre gondoltál ? http://www.imet.hu/index.php?c...
Akkor minden rendben lesz
Ne aggodj mely hangja van .