Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi mértük már, 255-ig tudtuk mérni és még ment,hihetőbb mint a 650-es nek a 220km/h
Ugyis megyek hozzájuk lefényképezem és felteszem ide.
Valójában nem is, de óra szerint megy 260-265-öt.
Megnézem ma hogy van -e kék aztán majd valahogy eljut hozzád.Szájról-szájra..Őőő akarom mondani kézről kézre.
gondos vagy druszám
és hogyan tudnám megszemlélni és ha tetszik akkor megkaparintani?Kékbe kellene.
Az.
Kistarcsa ,és eloxált.
Úgy hallottam az ezredes sem megy 245-nél jobban
És hol is van az a nálunk?És eloxált vagy fényezett?
Ja! Értem én!
Passz, én nem tudok Suzuki "gyári" olajról. Más márkáknál is csak olyat hallani hogy ez vagy az ezt vagy azt ajánlja, de attól még nem lesz gyári olaj.
A Castrolt nem a Suzuki ajánlja, hanem a magyar kereskedők, akiknek ezen van a legtöbb haszon.
Bocs! Akkor majd leoltom a lámpát.
még kétféle smiley volt, de nem jelentek meg :-)
olajjal, lánccal (meg irrridiumos nyolcpólusú gyetyával) kapcsolatban az ilyen rávilágításokkal csak felidegesíted Pétert
Akkor a mereseim pontosak voltak
Nekem foleg mindegy, mert meg ki se probaltam mennyi a vege (3 ev alatt). Valahogy ennel a motornal nem izgat a vege, mert mar elotte is nagy elmenyt produkal . Elozo motoromnal (gsx f 750) mar elso heten megadtam a csutkagazt neki .
A GSX-R-ek meg sajnos szinte mind bontasban vegzi, ahogy mondod
Lehet hogy nem ,mi sem erőltetjük a "gyárit". Csak arra akartam rávilágítani hogy sokszor a gyárak is keresik a gyárit.Azt nem tudom ez mennyire a magyar importőr hisztie és mennyire van benne a gyár,de nálunk sajna ez a helyzet.
Gyári csalás: 7-8%, csalás /70-es gumival: 2-3%.
Ez hülyeség, legalábbis Suzukinál nem így van :)
Tök mindeggy mennyit megy végre az SV!Egy soros 600-as egy hosszú egyenesben úgy megy el mintha álnál. Az Sv-nek más értékei vannak ,a nyomatéka;a motorozhatósága; a hangja és a 100.000 km-es példaként a megbízhatósága.Hol lessz egy gsxr 600-as 100000-nél? Talán már 8 másik gsxr-be.
Egyébként a gyári olajokról csak annyit ,mi piaggiózunk ott két éve a Selenia volt a gyári olaj tavajtól az Agip ,jövőre meg nem tudom mi lessz amivel szerződik a piaggio.A lényeg az ,ha nem az éppen esedékes gyári olajat használod akkor ugrik a gari.Az az érdekes ,hogy a tavalyi olaj idén má szar ,az idei meg jövőre lessz az. Akkor most mi is van?
Gondolom amit talaltam az is ora szerinti volt...tudom, hogy sokat csal az ora (100-at mutat az oram, akkor megyek 91-92vel).
Köszi... Mivel nincs más járművem és hobbim, gyakorlatilag csak erre költök... Így talán könnyebb...
Azé pénzelem őket ,mert kértek. És ha valaki kér annak adok ha van! De már nincs ,úgyhogy ne kérjetek semmit.