Passz, én nem tudok Suzuki "gyári" olajról. Más márkáknál is csak olyat hallani hogy ez vagy az ezt vagy azt ajánlja, de attól még nem lesz gyári olaj.
A Castrolt nem a Suzuki ajánlja, hanem a magyar kereskedők, akiknek ezen van a legtöbb haszon.
Nekem foleg mindegy, mert meg ki se probaltam mennyi a vege (3 ev alatt). Valahogy ennel a motornal nem izgat a vege, mert mar elotte is nagy elmenyt produkal . Elozo motoromnal (gsx f 750) mar elso heten megadtam a csutkagazt neki .
A GSX-R-ek meg sajnos szinte mind bontasban vegzi, ahogy mondod
Lehet hogy nem ,mi sem erőltetjük a "gyárit". Csak arra akartam rávilágítani hogy sokszor a gyárak is keresik a gyárit.Azt nem tudom ez mennyire a magyar importőr hisztie és mennyire van benne a gyár,de nálunk sajna ez a helyzet.
Tök mindeggy mennyit megy végre az SV!Egy soros 600-as egy hosszú egyenesben úgy megy el mintha álnál. Az Sv-nek más értékei vannak ,a nyomatéka;a motorozhatósága; a hangja és a 100.000 km-es példaként a megbízhatósága.Hol lessz egy gsxr 600-as 100000-nél? Talán már 8 másik gsxr-be.
Egyébként a gyári olajokról csak annyit ,mi piaggiózunk ott két éve a Selenia volt a gyári olaj tavajtól az Agip ,jövőre meg nem tudom mi lessz amivel szerződik a piaggio.A lényeg az ,ha nem az éppen esedékes gyári olajat használod akkor ugrik a gari.Az az érdekes ,hogy a tavalyi olaj idén má szar ,az idei meg jövőre lessz az. Akkor most mi is van?
A Castrolt nem a Suzuki ajánlja, hanem a magyar kereskedők, akiknek ezen van a legtöbb haszon.
A GSX-R-ek meg sajnos szinte mind bontasban vegzi, ahogy mondod