9 körül az M3 kivezető Shell kútról. Rövid gurulást nézünk időjárástól függően határozzuk meg merre menjünk, ha jó idő lesz akkor Parassapuszta és a szlovák oldalon vissza Esztergom felé jönnénk, ez kb 150km Bp.-ről oda-vissza. http://motorozz.hu/main.pl?men...
Ha az autó, v motorra totálkár miatt teljes kárkori érték minusz roncsérték kerül kifizetésre, de a tulaj "zsebből" megjavittatja, és a biztositást ujraköti, onnantól tiszta lappalindul, az Én autómmal is ez a helyzet!
A másik biztosítós kérdés ami érdekes gondolatokat támaszt a kis agyamban. Ugye többen mondták ha egy moci gazdasági TK lesz, akkor arra a motorra a jövőben nem fognak kárt kifizetni soha (közlekedni lehet ugyan vele) Namármost! Én bent voltam ezeknél a köcsög Allianzosoknál és 2 ember is együnetüen mondta, h ez NEM így van. A totálkár csak egy "kifejezés" amit nem kell úgy értelmezni ahogy hangzik. Egy motorra vagy kocsira is lehet több totálkárt kifizetni. Rá 2 órára jött egy ellenpélda ismerős körömből egy autóval amivel ugyan ez megesett és nem fizettek neki másodszor már semmit. Na most akkor ki a hülye? És ki tud szerintetek hitelt érdemlően választ adni? (mert úgynézki az Allianzba nem)
Mondtam megpróbálnám de egyenlőre elvok a sövövel má pénzügyileg is meg meg kell tanulnom motorozni ha váltok akkor is csak 3 hengerre.
Nekem a duplalámpa ET pofával gyün be.
Sv1000s-re van egy 0 km-es gyári ekeidomom ..Akit érdekel itt elérhet:30/9089573
Nekem a duplalámpa ET pofával gyün be.
Ha valaki megvenné.Bár tényleg 4 hengeres.
E lecc a következő: