Hangok szépek, de ami nagyon idegesít az az, mikor meglátok egy rendszámtáblát a közepén ketté hajtva mint ezen az SV-n is. Miért nem lehet felvállalni, h motoros vagyok és egyben vagány...
Jeehááá jó lesz ez... http://www.youtube.com/watch?v... http://www.youtube.
com/watch?v...
Azt viszon nem tudom baj e hogy 1000-s Sv ről van..mármint hogy a nagyobb csőátmérő mitt ezen tényleg ellenálás nélkül keresztül szalad a gáz..nehogy beégjenek a szelepek vagy a benya java a dobban égjen el.Ennek a bemenője 60-as kimenő 55..a Raptornál a cső vége amire majd megy 45-s..talán majd a kipufogóssal csináltatok egy szükitőt 45-re a fojtás helyére hogy mégis csak legyen valami ellenálás a dobokban..na der majd aki csinája megmondja a tutit
Van felénk egy Vtr Sp aztán vasút átjárón a forgalom miatt nem tudtunk haladni és ott jött mögöttem 2-3m-re...na annak a dobjai olyan hangosak mintha a fejem fölött egy vashordót vertek volna kalapácsal na olyan nem kéne tuti!
egyébként szemműtétet is vállalok két szinkron között....a satupadra fel is lehet feküdni.....200ezeré1 még fényszórót is építek a homlokodra éjjellátáshoz....
Ja, miattam pusztultak ki......sikerült a dzsedi tanácsnál közbeszerzésit nyernem a fénykardok telepeire(még, hogy feddhetetlenek....tudnék mesélni!)......szerencsére a vén hülye lyoda benyalta az átcsomagolt tecsós elemeket a duracell helyett és mikor nekiálltak keménykedni a droidokkal jól megszívták....
Hú skacok, micsoda érzés újra élesen látni több napnyi homályos pislogás után ...
Henti, szerinted át lehet azt a két datab kormányvéget festetni?
Itt is volt 16-18C, azt hittem megüt a guta...Úgy lett tervezve a műtét, h köd me gminden, h ne bassza a szemem a fény...Erre bazzeg, végig napsütés, csodás motorosidő...(fejet falbaverős szmájli)
Dokinéni szerint még ez a hét jelenti a pihentetés időszakát, aztán lehet megint ezerrel tépni
Ejnye... Pont az ilyen emberektől félek a legjobban. Az összes kicsi alkatrészt bezsebelik, mert azt hiszik hogy azt majd nem veszem észre a mérete miatt. Ha a kerekemet vagy farokidomot vinnéd el, azon nem is csodálkoznék.
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.
com/watch?v...
Azt viszon nem tudom baj e hogy 1000-s Sv ről van..mármint hogy a nagyobb csőátmérő mitt ezen tényleg ellenálás nélkül keresztül szalad a gáz..nehogy beégjenek a szelepek vagy a benya java a dobban égjen el.Ennek a bemenője 60-as kimenő 55..a Raptornál a cső vége amire majd megy 45-s..talán majd a kipufogóssal csináltatok egy szükitőt 45-re a fojtás helyére hogy mégis csak legyen valami ellenálás a dobokban..na der majd aki csinája megmondja a tutit
Henti, amint motorra szállhatok intézzük a cuccost.Ezüstben jó lenne...Mekkora tisztaságú ezüst?
Egyébként mennyire hangos?
Mert Sanyának is vót ilyen fénykardos jelenete?
végül
Maga dártvéder jött el, aaszonta, fiam, én neked személyesen csinálom meg
Így vótá
Sanya jobban vágja ezt, talán
Henti, szerinted át lehet azt a két datab kormányvéget festetni?
Itt is volt 16-18C, azt hittem megüt a guta...Úgy lett tervezve a műtét, h köd me gminden, h ne bassza a szemem a fény...Erre bazzeg, végig napsütés, csodás motorosidő...(fejet falbaverős szmájli)
Dokinéni szerint még ez a hét jelenti a pihentetés időszakát, aztán lehet megint ezerrel tépni
Tudom, hogy ez egy Suzuki fórum, de ezt megosztom veletek.
Ejnye... Pont az ilyen emberektől félek a legjobban. Az összes kicsi alkatrészt bezsebelik, mert azt hiszik hogy azt majd nem veszem észre a mérete miatt. Ha a kerekemet vagy farokidomot vinnéd el, azon nem is csodálkoznék.
Utca, házszám titok. Nehogy meglepjetek itt hirtelen