Általában az oktatásról: Sokkal könnyebben és hatásosabban lehet tanulni MEGFELELŐ oktató irányítása mellett mint önszorgalomból. A rossz beidegződésekről ne is beszéljünk.
Azért tisztázzuk hogy tomtatto teljesen mást oktat (kanyarba beülés) mint a rendőrök (letolásos technika). Adott szituban mindegyiknek megvan az előnye hátránya. Szerintem a rendőrök által tartott oktatáson nem a bólyák kerülgetése a lényeg. Lassú haladásnál (borulásnál kevesebbet sérül a gép)a megfelelő nézőpont megválasztása, a gyors terhelésváltások, motorkezelés gyakorlása a lényeg. Igen voltam ilyen oktatáson pl Instruktor5-ösnél is és azt tapasztaltam hogy többen elég sok időt a pálya melletti trécseléssel töltöttek el. Így tényleg semmit nem ér.
Az ingyenes oktatások közt is van különbség.
Én meg ezt találtam Tomtattoo-ról a karomon
Jól is motorozik és jól is tetovál.Voltam már vele oktatáson Kakucson és elég jó dolgokat mond.Nem kér egy nagy összeget és minden kérdésedre válaszol.Azon kívül redszeres vendége vagyok tattoo ügyben és csak ajánlani tudom.A mailcíme élő és fog reagálni.Már a kollégáim is hozzá járnak varratni
Kakucs egész évben nyitva van hétfőtől vasárnapig,csak a motoroson múlik,hogy mikor megy le.
olyanom volt nekem is.....az első együtt töltött utam után eladtam.......a plexit elhagytam az M7-en, kiderült, hogy ez nem egyedi ennél a sisaknál, elég rossza plekó rögzítése viszont lehet hozzá kapni alkatrészt......csak sűrűn kell
Ha túléli az meber és nem bassza el egy elalvó román kamion.Bár azt itthon is esélyes.
Amúgy tuti jó, a mátrai túrán amikor mások után loholtan elég sokat tanulgattam.
Épp ezért írtam, hogy az ilyeneken nagyrészt a gyakorlatilag szinte álló helyzetű manőverezést tanítják amit azért otthon egyedül is lehet gyakorolni egy parkolóban.....a vészfékezést szerintem legjobban pályán lehet gyakorolni hisz a kanyarok előtt erre bőven van lehetőség és az tényleg rögzül az emberben míg egy olyan oktatás ahol elméletben félóra majd gyakorlatban 1 óra amiből Te csak 8-10 alkalommal tudod végrehajtani a gyakorlatot nem ad igazi tudást......a srác amit kakucson csinál ezért ér többet mert ugyanazt megmutatja amit egy drága oktatáson és utána elég hosszú időn keresztül gyakorolhatod is..........különben pedig a legjobb az ha magadhoz veszel párezer km-re elég pénzt, 1 sátrat és ruhát oszt nekiindulsz a nagyvilágnak pár napra lehetőleg némi külföldet is útba ejtve........mire hazaérsz sokkal többet fogsz tudni mint akármilyen oktatáson
Meg akarom tanulni a motor hatarait (lassu temponal bedontes, veszfekezes, ilyenek). Mar tobb, mint 10 eve motorozok, de szerintem lenne meg mit fejlodni...Mondjuk, ha palyanappal lenne osszekotve, amit te is emlitesz az sem lenne egy elvetendo gondolat .
Most tavasszal turakormanyosra csinalom (valoszinu csinaltatom nalad ) a gepet. Ugy mennyire gaz a palya vele? Ja meg egy ilyen trening elott mindenkepp beugrok majd egy bukogomba szettre is
az oldalon meg lehet nézni a videókat miket oktatnak, igazándiból a szűk, lassú manővereket tanítják... az meg emberfüggő kinek mi hasznos, nyílván akinek nagy rutinja van az simán megcsinálja ezeket, egy kezdőnek viszont hasznos, én pl tavasszal a vészfékezést fogom gyakorolni de nem hiszem h lesz 45 pénzem erre
Akik voltak ilyesmin(persze csak az ingyenesen mert aki fizetett hülye lenne azt mondani, hogy semmit nem ér ) azok szerint nem ok értelme van ennek, igen ritka az olyan helyzet mikor bójákat kell kerülgetni. Egyedül a fékezés-kikerülés ami hasznos, de mivel az csak egy része és nem is hosszú idő nem nagyon rögzül és vészhelyzetben marad az ordítás és fékre markolás elcsúszással. Egy kakucsos dolog többet ér, nincs nagy sebesség, sok a kanyar ahol fékezni is lehet tanulgatni......és olcsó is....szokott ott egy srác tomtattoo néven oktatásokat is tartani ott és az állítólag nem rossz na meg az ár is csak a pályadíj körül van......gondolom jövőre is tart....
Már azóta picit fejlődtem ez még friss jogsival volt valamikor julius elején akkor még nem mentem annyit 1500 Km ha volt bennem.Akkor még rajtam lihegett minden autó a kanyarokban most már ott nem tartok csak a sűrűn szerpentinező motorosok köröznek le 2x így már jobb a helyzet.Jövőre kicsit még gurulgatok és felszívom magam szakítok rá időt és felmerészkedem pályár.
En egy ilyen rendor motorosok altal tartott oktatasra mennek el szivesen jovo tavasszal...Eleg hasznos lenne szerintem, ha ugy tudnam kezelni a gepet, ahogy ok... Utana is nezek, hol van ilyen
én se akarom eldobni az tuti. ha lesz az az oktatás amiről a multkor lemaradtunk, arra elmehetnénk. bár aszongyák a srácok, h olyankor se a kezdőké az egész pálya, a "nagyok" közt kell gyakorolni...
Ez egy cikk? Hmm. Na mind1.
Akkor én befejeztem, akinek kell korinál tud venni ócsóé iridiumos denso gyertyát. Akit érdekel majd utánanéz ott vagy utánakérdez annál, akit érdemesnek talál. Sok sikert!
Azért tisztázzuk hogy tomtatto teljesen mást oktat (kanyarba beülés) mint a rendőrök (letolásos technika). Adott szituban mindegyiknek megvan az előnye hátránya. Szerintem a rendőrök által tartott oktatáson nem a bólyák kerülgetése a lényeg. Lassú haladásnál (borulásnál kevesebbet sérül a gép)a megfelelő nézőpont megválasztása, a gyors terhelésváltások, motorkezelés gyakorlása a lényeg. Igen voltam ilyen oktatáson pl Instruktor5-ösnél is és azt tapasztaltam hogy többen elég sok időt a pálya melletti trécseléssel töltöttek el. Így tényleg semmit nem ér.
Az ingyenes oktatások közt is van különbség.