Ok. És ezzel együtt lesz nagyon király UV és teljesen vízálló motortakaró ponyva is 5800/db áron amíg az első szállítmány tart, ez vonatkozik az emelőre is, egyenlőre 5-öt rendeltem és annak ennyi az ára, de igazából csak azért mert ez bevezető ár, nem házi gyártású és kicsivel erősebb is mint a bikeliftes.
Az autopalya csak hulyeseg volt . Amugy igazad, van csak szerintem van egy csomo dolog, amire magamtol nem biztos, hogy raerzek es ehhez lenne jo egy ilyen trening (akar a rendoros, akar a Tomtattoo-s). En sem rutin vizsgara akarok menni ujbol ...mar voltam elegszer.
Aki nyitott a tanulásra az valószínű hogy 5 év alatt sok mindent meg tud tanulni. Csak sokkal veszélyesebb és drágább. Arrol nem is beszélve ha rossz mentora volt.
Az azért mindenkinek legyen tiszta hogy az alatt a két nap alatt nem tanult meg motorozni. Egy tudáscsomagot kap amit a gyakorlatban meg kell tanulnia alkalmazni. Ebben egyet értünk.
Abban meg ne légy biztos hogy az oktató tudna újat mutatni. Ezt csak privátban.:)
Fontos a JÓ oktató
Nem kérdőjelezem. De szerintem egyről beszélünk, mégpedig, h mindez csak idő kérdése. De hidd el aki 5 év alatt nem tanulta meg a lényeget-alapokat az nem fogja 10 óra alatt egy 30e ftos tanfolyamon se. Persze ez csak az én véleményem. Emelett biztos vagyok benne, h tudna újat mutatni nekem is egy oktató, csak az nem az alapok részbe van
A tanulás egy folyamat. A kérdés az hogy ez a folyamat milyen hosszú és milyen fájdalmas.
Ugye azt nem kérdőjelezed meg hogy egy jó mentorral, oktatóval ez a folyamat jelentősen rövidíthető és a sérülések csökkenthetőek?
Nana nem is arról beszéltem, h mindig úgy kell menni, h határon De az élet rákényszerít, h vészfékezz kölönböző időjárási viszontakságokba, kölönböző sebességek mellett stb... Autopályán meg nemigazán értem mit lehet tanulni. Ott soha nem megyek mert megszűnik a motor varázsa, csak a szél van. Semmi előzgetés, visszapakolás, lámpánál előrregurulás, hallgatni h anyáznak a kocsisok stb... Ezek kellenek
Sokan vitatják, h kell-e motoros oktatásra járni vagy sem. Motorozni megtanulni az én véleményem szerint csak az életbe tudsz megtanulni vagyis kint a közúton, ahol közlekedsz ugye. Na most ezzel nem mondtam újat gondolom A kérdéses már csak az, h ki mennyire fogékony a motorozásra. Én 13 éves korom óta motorozom kb minden nap, estem már baszott nagyot saját hibámból is meg máséból is. Határokat úgygondolom teljesen érzem. Viszont fontosabb tudni a motor határait. Előző motorjaimmal kimentem egykeréken a világból is, SV-vel nemtudok. ez nem azt jelenti, h meg kell tanuljak motorozni, hanem meg kell tanulmon motorozni az SV-t. Viszont ha tudsz motorozni, akkor abban nem tud segíteni egy oktató, h hogy tudd megülni SV-t
Minden gyakorlás ami egyben rutin kérdése, ezen felül meg idő, kinek 1 nap, kinek 1 élet is kevés, mindig egy balfasz marad
Igen az ingyenes oktatásokon több tanuló szokott jutni egy oktatóra. De ez is oktató függő. Idén voltam olyanon Nagykanizsán ahol 15-en voltunk 1 oktatóra. Ennek ellenére nem éreztem a figyelem hiányát. Anno Tibiéknél 5 diákra jutott 1 oktató.
Egy ilyen oktatásra azért is érdemes elmenni hogy kipróbálja az ember magát. Ha elsőre megy minden gyakorlat akkor tényleg felesleges tovább erőltetni.
Mekkora méretűek ezek?SV1000-re jó lesz?
Én ezt meg szoktam fejelni egy sárgánál való lefulladással...Időnként izgulok, h mennyien vannak mögöttem .
Sanyi, egy hátsó emelő engem is érdekelne.Mikortól lehet érte menni?
Szolj, ha megjott es beugrom a muhelybe...
Az azért mindenkinek legyen tiszta hogy az alatt a két nap alatt nem tanult meg motorozni. Egy tudáscsomagot kap amit a gyakorlatban meg kell tanulnia alkalmazni. Ebben egyet értünk.
Abban meg ne légy biztos hogy az oktató tudna újat mutatni. Ezt csak privátban.:)
Fontos a JÓ oktató
Ugye azt nem kérdőjelezed meg hogy egy jó mentorral, oktatóval ez a folyamat jelentősen rövidíthető és a sérülések csökkenthetőek?
Egyszer megtalaltam az elso kerek csuszashatarat, tul is mentem rajta
Minden gyakorlás ami egyben rutin kérdése, ezen felül meg idő, kinek 1 nap, kinek 1 élet is kevés, mindig egy balfasz marad
Agip Fork Oil 5W, 7,5W, 15W: 2300Ft/l.
Egy ilyen oktatásra azért is érdemes elmenni hogy kipróbálja az ember magát. Ha elsőre megy minden gyakorlat akkor tényleg felesleges tovább erőltetni.