Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha sürgős, tudok céget mely 1 nap alatt átírja...
szia !
15 napon belül kell átiratni. ha jól emlékszem ezek kellenek hozzá : adásvételi, forgalmi, eredetvizsga papírja , ha van akkor törzskönyv, érvényes kötelező biztosítás ( legjobb ebből a kötvényt vinni, nálam belekötöttek abba, hogy az befizetési igazoláson ez szerepelt : szerződés megkötésének kezdete. ők meg a kockázat viselés kezdete szöveghez ragaszkodtak ).
ha reggel 8kor elvégzik az eredetvizsgát, akkor kis szerencsével okmányiroda zárás körül a tied a vas.

De másnap biztosan.

Fr: akkor miattatok nem tudtunk hokizni, mert olyan hangos volt a quad
Sziasztok 1 használt mocit mennyi idő alatt kell átiratni
google nekem is kidobta ezt a céget,csak azért írtam ide hátha van valakinek személyes tapasztalata ezügyben.
sziasztok!
Van valakinek tapasztalata színes eloxálással kapcsolatban.Cég,ár stb.Fékkarokat meg pár anyát kellene kékre eloxálni.
Sztem azon a tavon mi már quadoztunk is tavaly. Valahol tán még képek is vannak...
Még mindig nem tudom, hogy miért jó hogy a te motorodban az van. Lehetne sima is...
Nekem relatíve újat mondtál . De, mint kezdő pont a lényeget nem merem: húzgálni a féket, pláne csúszáshatárig...Úgy nyúlok hozzá, mintha hímes totyit selyemkesztyűben simogatnék...Ezé hagyok magamnak több fékutat mint nyáron.
Pilisvörösvár.

De, ha komolyan gondolod, még utánfutót is tudok szerezni, pikkpakk elhozzuk tőled, s vagánykodhatunk egy vasárnapi napon, amikor kevesen vannak lent.

Bár ez lényegtelen...Mindig van pár száz négyzetméter szabad tófelület .A beszakadás sem para, mert 0-80cm max. vízmélység...A sekély részeken ált. 20-40cm, ezért is hokizunk már 5-6centis jégen, mert nem gáz, ha beszakad a jég.De nem szokott az olyan vastag beszakadni.Pedig 6-10 ember *80-100kg =
A téli motorozás élesíti és fejleszti az érzékszerveket! Nem szabad elfelejteni hogy a fékkaron nem csak on meg off állás van.Akkor van a baj amikor fékezéskor nem találod el a gumi csúszáshatárát és besokalsz a fékerővel.A gumi addig tapad amíg gördül utána b..hatod a o tapadással .Ezt a határt sajna csak gyakorlással lehet biztosra megtalálni ,ezért szoktam mindenkinek javasolni ,hogy menjen ki egy nyílt terepre és gyakorolja a fékezést első -hátsó ! fékkel egyszerre ,a cél az legyen hogy egyre rövidebb legyen a fékút addig amíg a motor eleje hátulja nem kezd fickándozni a segged alatt.Ha ez megvan akkor megtaláltad a csúszáshatárt és ha egyszer megérezted akkor bármien útviszonyok között meg tudsz állni és nem rántod be pánikszerüen a féket.
Gondolom sokatoknak nem mondtam ujat ,de a perecek többsége ne a gázhúzás nemtudása miatt következik be!
Úgy tudom az iridiumos gyertya extrém üzemi viszonyok és szélsőséges üzemanyag -levegő keverék esetén is bitosítják a tökéletes égést.Ezt főleg tuning után érzed ,amikor muszály túletetni a gépet ,és még akkor sem akadozik a gyujtás amikor már a kipufogón ömlik a benyó! Nekem volt egy kis gixerem aminek a tipushibája hogy a tűszelepek átengednek és ha belemész egy kátyúba megfullad a motor a benzintől.Ezt a jelenséget sikerült megszüntetni ilyen gyertyákkal amíg nem szereztem tűszelepeket. A motor jobban is indult ,jobban is reagált a gázra ,de úgy gondolom egy jó állapotú gyári motornál nincs értelme. Az élettartama nekem is kb olyan volt mint egy normál gyárinak ,mivel a középelektróda sokkal vékonyabb és az iridium ötvözet csak arra jó hogy a megnövekedett igénybevételt birja.(gondoljátok csak el mi történik ha 2,5-es pálcával hegesztetek aztán kicserélitek 1-esre úgy hogy az áramerősséget nem veszitek leiebb!)
Mi motorozunk télen tavon robogókkal, ilyen full tuningos 70esekkel természetesen szöges gumikkal, és bizony nagyon jó móka. Nehéz néha megtartani azt az idomok nélküli 60 kilós motort is nemhogy egy SV.... az a 10-15lovas kis szaros robogó bőven sok a jégen. És iszonyatosan nagyot lehet vele esni, hiába van 400 facsavar a hátsó 300 az elsőgumiba.
"bár a te ajánlatod is elég olcsó" - eredeti japán gyártmány, nálam ennyi az ára, de csak Neked csak most adhatom dupla, sőt tripla áron is, ha szeretnéd.
"Gondolom te használod ha árulod..." - írtam, hogy a saját motoromban is ilyen van, sőt, jópár ismerősében is.
"Ha meggyőzöl talán kirpóbálom mégegyszer" - ha akarod kipróbálod, ha nem nem próbálod, ez csupán egy lehetőség.
Ha megindul a pislantás után konstatálod hogy fekszel,a lábadon egy dögnehéz vashalommal és rángatod a gázkart csak nem mész sehova.Nehéz leszedni magdról de ha gomba van megúszod egy kar cserével.Dőléstől függően fék vagy kuplungkar és fék/vátópedál.Viszont egy kis robival élvezetest lehet így tavakon csapatni.
Van is egy pöckölt gépem és használt gumim.Ha időm engedi teleszórom csavarral ledobálom az idomokat és kéne vele gőzt kiengedni.Hol is van ez a tó ami befagy?
Sztem SV-vel nem tudnál jégmotorozni. Oda 100 kilós gépek valók. Gyanítom nem lehetne megfogni.
Te nyertél, nagyon komoly kép

Asszem, mégis ki fogom próbálni hóban is...

Szöges gumit lehet kapni SV-re?Ugyan 185kg, de a közeli tó elég vastagra szokott fagyni télen, lehet kipróbálnám .

Azért éreztem 1-2 "nyálasabb" kanyarban, h mászik el az eleje!Fura érzés, főleg, h most tapasztaltam először (számítottam rá, annyi embertől annyi helyen hallottam ).
Az az igazság, hogy egy MZ, Simson, Pannónia alkalmas lehet csúszós úton, ha nincs más. De ugye azok 140 kg-osak max, sokkal könnyebb bánni velük, sokkal gyengébb, nem dobja ki olyan könnyen a seggét, és bizony az az egyszerű "lencsemintás" gumi sokkal-sokkal jobb olyankor. Simsonnal én is rendszeresen motorozom télen is, tavaly Februártól meg Pancsival is :D Azokkal lehet. Ilyen nagyobb motort meg iagzából kár. Egyébként itt is kiderül, hogy a régiek tudtak valamit... Semmiből nem a legjob, de midnenre jók ezek az öreg gépek...
Jó én mondjuk extrém sokat használom a cumókat, eddig két kesztyűm volt tőlük, hát az egy év élettartam az túlzás.
Jó képek, valahol nekem is van egy hasonló :)
Az még nem a kamu széria volt, amúgy igen, tudok róla énis, hogy 2500-ért árulnak iridiumosat (bár a te ajánlatod is elég olcsó) ami méd in csájna.
Ki állítja, hogy a Denso szar, mert én nem mondtam ilyet.
De akkor te is árulj már el valamit légyszi, miért jobb az iridiumos gyertya a simánál? Gondolom te használod ha árulod...
Ha meggyőzöl talán kirpóbálom mégegyszer, ezúttal talán a Densot. De eddigi tapasztalataim alapján nem éri meg az iridiumos egyáltalán. Plusz pl olyan motornál ami csak iridiumossal megy (nicsn is sima) ott miért 12 a csereperiódus amit gyárilag előírnak?
Sanyikám , örülök, h ízlik, én nem szégyelem a munkát (főleg, ha más is örömét leli benne), csak legyen aki +fizeti! Nektek a kolbi díjtalan a kéz- kezetmos alapon, de ha tudsz rá vevőt rádolgozk! Nekem ez az ami neked a motorszerelés!
Egészségetekre!
Me?Legyen má ott motor is ne csak bűrbe öltözött emberke sörszaggal.
Még a végén veszek egy sporit és a gatyám is HD-s lessz.
Te Henti....jó a kolbászod!.....el is adsz vagy legközelebb is ingyen van?