Ezt a "nem használok hátsó féket főleg ilyen időben" dolgot sürgősen felejtsd el. Ilyen időben éppen hogy első féket kell minél jobban pihentetni mert hamar összejöhet egy perec és ez nem olyan amit péknél kapsz...
Kacc-kacc! 50 ezer meg egy bambi... És még mielőtt üzletrontással vádoltok én is tudok hozni Densot és NGK-t is, de aki kérdezi azt lebeszélem.
Nekem volt iridiumos a gépben, már bánom hogy 12-nél nem cseréltem, 18-nál már nagyon szarul járt a gép és amikor kivettük alig volt elektróda. Szal az 50 ezer jó nagy kamu, ugyanannyit megy el mint a sima és nem ad plusz lóerőket (miért is adna egy gyertya? ) mint ahogy azt állítják.
De ez hóban szart sem ér, csak jégen...
Én SV-ztem már hóban, izgalmas... Ja és hó alatt azt kell érteni, hogy az útról nem takarították el abszolút, nem csak volt egy-két hófolt itt-ott. Meg lehet csinálni de elég necces és rohadtmód fárasztó, mikor 30km 3 órába telik.
Sikerült átnyergelnem téli ruházatra...Öcsém, ég és föld 5C-ban a cordura a bőrruhához képest...
Leteszteltem, egy pólót vettem alá, s nem fáztam, pedig errefelé esik az eső és 5.4C volt, mikor 6kor letettem a vasat.
Majdnem meglett az első perec . Szemerkélő eső, M3 hátul, 7C alatt, egyesben akartam gyorsan kihajtani a főútra...A hátulja meg elindult, h megelőzze az elejét...Hú de besz****m...
Később az utcán teszteltem, h mennyire csúszik.Hátsó fékkel fékeztem és már 20-30km/h-ról csúszott 2m-t...Mondjuk nem használok hátsó féket, főleg nem ilyen időben.De ha az első csúszik meg?Akkor most nem a holnapi túrán gondolkodnék, hanem azon, hogy honnan szerezzek gyorsan alkatrészeket.
Sanyi: képzeld, esőben sem ázik be az a rés, ami a lámpa és az undertail közt van!Ugyan felveri a kerék a sz@rt a lámpára is, meg a rendszámtáblára (megheftöltük, egész tűrhető lett, képek holnap) és ennyi.ÚGyhogy a gyorsan koszolódó rendszámtábla az egyik pozitív hozadéka az undertailes átalakításnak .
Azért persze fog kapni fekete szilót, mert biztos ami biztos.
Kedves SV650 tulajok! A kis SV-ben 12.000 kilométerenként esedékes a gyújtógyertyák cseréje. Ilyenkor érdemes megfontolni a Denso Iridium IU24 gyertyák nyújtotta előnyöket. A japán gyártó 50.000 km futásteljesítményt ad meg, a biztos szikrát a 0,4 mm átmérőjű iridium tűelektróda és az U-vájatos elektródakialakítás garantálja. A saját motoromban is ezt használom, ismerősöknél is bevált. Most igazán kedvező áron ajánlom megvételre (3.490/db). Elérhetőség a hirdetésben. További érdekes infók a Denso honlapján. Üdv
Lekopott gumiból kell kettő meg egy belső és egy vödör facsavr és akksis csavarhúzó nomeg jó adagi idő meg elszántság.
Egyik gumit telecsavarod facsavarral hogy úgy nézzen ki mint egy sünmlac a másikat meg beszabod a gumiba hogy fedje rendesen a csavarfejeket felmegy a felnire bemegy a belső oszt csá.
Valami hasonlón én is agyaltam a robogóra csak elakadt a dolog...mármint hogy hogy marad ott tartósan és közben nem ereszt le a kerék Azért meg nem veszek jó pénzért egy pár szöges gumit.
Télen a hóban is nyomod a Robogóval?Tavaly én végig azzal jártam...napi 10 km oda vissza a melóhelyre..."rutin" szerzés céljából is jó CSak mire a melóhelyre értem legtöbbször majdnem görcsbe állt a derék a folyamatos megcsúszás rákészülés miatt csak ne kéne időre sietni
Háló Fiatalok !
Ismét itthon. Mizu veletek?
Még mindig nem jutottam el odáig hogy teleöntsem a gépemet fagyállóval? Mennyit érdemes beleönteni a hűtőbe?
Amúgy van olyan aki még motorozik közületek?
Nekem volt iridiumos a gépben, már bánom hogy 12-nél nem cseréltem, 18-nál már nagyon szarul járt a gép és amikor kivettük alig volt elektróda. Szal az 50 ezer jó nagy kamu, ugyanannyit megy el mint a sima és nem ad plusz lóerőket (miért is adna egy gyertya? ) mint ahogy azt állítják.
Én SV-ztem már hóban, izgalmas... Ja és hó alatt azt kell érteni, hogy az útról nem takarították el abszolút, nem csak volt egy-két hófolt itt-ott. Meg lehet csinálni de elég necces és rohadtmód fárasztó, mikor 30km 3 órába telik.
Nem pörög az élet...
Vagy, van aki dolgozik is?
Sikerült átnyergelnem téli ruházatra...Öcsém, ég és föld 5C-ban a cordura a bőrruhához képest...
Leteszteltem, egy pólót vettem alá, s nem fáztam, pedig errefelé esik az eső és 5.4C volt, mikor 6kor letettem a vasat.
Majdnem meglett az első perec . Szemerkélő eső, M3 hátul, 7C alatt, egyesben akartam gyorsan kihajtani a főútra...A hátulja meg elindult, h megelőzze az elejét...Hú de besz****m...
Később az utcán teszteltem, h mennyire csúszik.Hátsó fékkel fékeztem és már 20-30km/h-ról csúszott 2m-t...Mondjuk nem használok hátsó féket, főleg nem ilyen időben.De ha az első csúszik meg?Akkor most nem a holnapi túrán gondolkodnék, hanem azon, hogy honnan szerezzek gyorsan alkatrészeket.
Sanyi: képzeld, esőben sem ázik be az a rés, ami a lámpa és az undertail közt van!Ugyan felveri a kerék a sz@rt a lámpára is, meg a rendszámtáblára (megheftöltük, egész tűrhető lett, képek holnap) és ennyi.ÚGyhogy a gyorsan koszolódó rendszámtábla az egyik pozitív hozadéka az undertailes átalakításnak .
Azért persze fog kapni fekete szilót, mert biztos ami biztos.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http:/
/www.sportmotor.hu/motor...
Csak kopott gumi nincs itthon..bár lehet tudok szerezni..aztán csak rá kell szánnom magam
Egyik gumit telecsavarod facsavarral hogy úgy nézzen ki mint egy sünmlac a másikat meg beszabod a gumiba hogy fedje rendesen a csavarfejeket felmegy a felnire bemegy a belső oszt csá.
Mennék ha lenne időm nincs is hideg.
Amúgy csá mindenkinek.
Múlthéten majdnem elfikkantottam a ködben, a nedves faleveleken és úgy döntöttem, hogy nem döntöm tovább a gépet.
1600 ml a gépkönyv szerint.
Hol voltál eddig hogy nem láttalak?
Na, jó. Nem akarok bunkó lenni. Köszönök normálisan.
Szia !
Hogy vagy ma?
Ismét itthon. Mizu veletek?
Még mindig nem jutottam el odáig hogy teleöntsem a gépemet fagyállóval? Mennyit érdemes beleönteni a hűtőbe?
Amúgy van olyan aki még motorozik közületek?
Az már elefánt a porcelánboltban.
najó nem durvulok :))
De az SV idom nem nekem kell amúgy :)