Akit érdekel: egy elég jó átfogó leírás iridium gyertya témában angolul és magyarul (Google translator, elég béna de legalább van).
Más téma, tipp: holnap irány a zzzokmányiroda, ideiglenesen kivonatom a forgalomból a motort, 2010. március 1-jéig. Télen nem használom, és így legalább jóváírják a teljesítményadó és biztosítási díj időarányos részét. A tavaszi olajcsere megvan belőle, már megérte.
Gyere jövőre pályára.Engem is jobban vonz,mint a hosszú túrák.Kakucson pl hétvégente pár sv-s össze szokott jönni.Ringen még nem voltam,de oda is ki szeretnék jutni jövőre.
Ha mennél pályázni szólj,mert megyek én is.
Passz a bizti.Ma már mehetett.Nem tom mi változott.ha elfogadják akkor nincs gond.
Pályán az első legyen hogy leszeded mindkét tükröt.Én nem tettem.nem is vonz azóta a pálya.
Hát én sem várom el majd tőle hogy másik gyertyával majd gázfröccsre emeli majd az elejét.... inkább csak"lélektani" javulás... hogy azért mégis csak... aztán semmi más..max lehet javul valamicskét a hidegindítás meg ilyen olyan szinte vagy alig észrevehető javulás..kicsit úgy fogom fel hogy pl 2 ezer vagy 4 ezer ft/l olajat teszek a gépbe..mert menni megy mindkettővel semmi különbség csak mér ne legyen a jobbik ha nem nagy összeg.
A biztosítások pont hu-n csináltam, majd átfaxoltam nekik.Leokézták és ennyi.
Vagy akkor most mégse jó?Honnan tudnám kideríteni, h érvényes-e az egész van nem?
Ezt az easyridert én is láttam...Nem mondom, h én tudnék olyan időket menni, mint azok...De egy gixxerrel ilyen időket menni, hát nemtom...Kocamotoros is megy 2:05-ös időket...Ha jól láttam valahol...Érdekes volt a műsor, asszem jövőre kimerészkedek a pályára, jobban vonz momentán...
Nem akarok belevau, de ez a motordoki pont azt a castrolt ajánlja, amivel sokan megszívták, mert ette...Jóllehet az gixxer nem SV, de motor...
Az indexek továbbra is eladóak, 4.5k/db, 8k/2db, egyben 15k.
Az euro3-as SV-ben a 4 gyertya iridiumos és 12000-es a csereintervalluma, nekem a Békában szintén. Az előző cserénél 24000-nél sima kétpólusút tettem bele és most itt a 36000 és semmi gond, ugyanúgy megy mint az iridiumossal. Mellesleg az SV-kben is eddig mindenki simát kért az iridiumos helyett és nincs gond. Persze nem rossz az, de utcai használatnál nem nagyon venni észre a különbséget....talán pályán.......bár redman4-nek is sima kétpólusut tettünk bele pedig egész jól megy pályán is és nem panaszkodott.
Gyertya kérdéshez annyit,hogy nekem az autóban gyárilag irridium van.100000-ként kell cserélni.Azért azt írja elő a gyár,mert így nem kell 40000-ként szétbontani a hátsó hengersort.Tehát tartós az biztos.
Öcsém ignisében is gyárilag irridium van.Szintén 100000-es a csereperióduma.Az sima 4 hengeres motor,egy mozdulat lenne a cseréje a 4 gyertyának,de a japánok úgy döntöttek,hogy irridumos gyertyát használnak.Gondolom nem véletlenül.
Anno mikor ladával versenyeztem kukáztam 4 használt irridiumos gyertyát a cégtől és azt tettem bele.Sokkal jobban indult télen és nem rángatott annyira.
Egyszóval nekem eddig csak jó tapasztalataim vannak az irridiumos gyertyával.
Egyébként meg nem lehurrogni kéne az ilyen árusokat hanem örülni és új kapcsolatot kialakítani hátha tud mást is olcsón szerezni...több helyről jobban tud válogatni az ember pláne ha az ár a fő tényező.Azért ha nekem valami haverom árulna motorhoz cuccokat nem vásárolnék tőle csak azért hogy jópofizzak pláne ha más tud olcsóbban is.PL a láncomat Did vm2 19 ezer ft-ért vettem..pedig egyik boltban is ismerem a gazdát és olcsóbban is ad mindent a rendes áránál de nem érdekell neten utánnanézek és megrendelek egyszerre töbindent és még postával együtt is spórolok.De kinek a pap kinek a papné.
Jó kis vita kerekedett ki egy gyertyából Különben én is majd ilyen gyertyát teszek bele a gépembe..nekem az NGK "gagyinak" tűnik pedig tudom hogy nem az..csak olcsó és ezért közismert..ezek a márkás gyertyák gondolom valamiért csak jobbak lehetnek... meg annó olvasgattam kocsituningolókat és szinte mindenki ezt a márkát teszi bele..bár a gyertya már csak a jéghegy csúcsa.Iridiumosról annyit tudok hogy nagyon el kell találni a hőértéket mert ha nem rosszabbul működik mint egy öreg gyertyával..ha ez sikerül tényleg tuti jó.
Ha meg azt nézzük rendes árában sem nagy összeg a 2 henger miatt pláne ahhoz képest mennyibe van a gépünk fenntartása..szóval csepp a tengerbe az a plusz pár ezer ft...ha másért nem is legalább jobban hangzik
A hűtő jobb felső sarkán lévő kupak, nem nehéz megtalálni, mert csak 1 db van belőle.
Ha pedig esetleg a tágulásira gondoltál, akkor fel kell hajtani a tankot, és a tágulási tartály tetején van egy kis gumi dugó, azt kell kihúzni.
Hentes0910! Én kérek elnézést amennyiben bárkit megsértettem. Mindenki azt tartja hitelesnek és annak a véleményére ad, amiben és akiben megbízik. Én csupán egy alkalmi ajánlatot tettem, és nem a hozzáértésemet szeretném mindenáron bizonygatni. Ugyanis nem érzem magam szakembernek, de légből kapott "józan paraszti ész" alapú érveléseknek sem dőlök be. Közben találtam egy témába vágó cikket Motordoktortól: http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2009/09/07/gyer
tyacsere_a_suzukiban_-_erdemes_iridiumra_valtani/
Ez igaz. Én nem adom oda senkinek annyiért a cuccokat amennyiért én beszerzem, max 1-2 havernak. Szóval amit én írtam ár teljesen egyedi volt valóban és egy "hétköznapi" ember nem kapja meg ennyiért. Sajnálom ha valakit megtévesztettem ezzel, nemakartam. Főleg nem más üzletét rontani mivel abszolút nem érdekem, én nem árulok alkatrészeket csak azt amit én szerelek be.
pl. a kolbász....abban mindnyájan egyetértünk! ....apropó, helytelen módon mikor reggel a hűtőbe nyúltam nem leltem egy darabot sem......mikor tudjuk ezt pótolni?......sürgősen!
Már +bocsáss kOri, de itt a topikban pont FR és a Tsanyi az akiket müszaki dolgokról, alkatrészről, beállításokról, v csak egyszerű dolgokról ami a motorral kapcsolatos megkérdezünk! Azétr tőlük, mert személyes az ismeretség, már segítettek nekünk, és az Ő véleményükre adunk!
Biztos Te is jól ismered az SV-t, valószinüleg értessz is hozzá (jobban mind Én), de az előzö hsz-od miatt itt nem nagyontudod majd bizonyitani ezt! Én sajnálom, picit elharapódzott ez a gyertya téma, talán, ha olyan dologról esne szó amiben ti eggyet értetek
Igen, ez a lényeg, hogy ezt csak Te és a szintén szerelő vagy kereskedő emberek tudják ennyiért megvenni és a gond ott van ha valaki megkérdi tőlem vagy bármelyik bolttól, hogy mennyibe kerül ez a termék és meghallja amit mondok akkor felháborodva közli, hogy a fórumon azt olvasta, hogy a felébe kerül és úgy megy el azt terjesztve, hogy drága és lehúzós vagyok.(ami igaz, de ez más kérdés ) Egyébként én ennél drágábban kapom nyilván nagyobbak vagytok mint én, de ha annyiért adnám amennyiért kapom a francnak csinálok boltot? Aki felír egy árat akkor teszi jól ha annyiért tud is bárkinek adni, persze pusztán barátságból is lehet beszer áron adni bármit, nincs megtiltva....
Más téma, tipp: holnap irány a zzzokmányiroda, ideiglenesen kivonatom a forgalomból a motort, 2010. március 1-jéig. Télen nem használom, és így legalább jóváírják a teljesítményadó és biztosítási díj időarányos részét. A tavaszi olajcsere megvan belőle, már megérte.