Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem rontod a bizniszt, de nekem meg ilyen markatingdumáktól van herótom, amit a nagy denso gyár honlapjáról idéztél. Mert hogy alapja az nincsen, de el kell adni az ugyanolyan előállítási költségű szart is drágábban. De legyen igazad, akkor vegyen mindenki tőled densot, mert azzal kevesebbet eszik és gyorsabb lesz. Talán a gixxereseknél ez be is jön.
Amúgy gyertyát nemigen adok el, szal a bizniszhez nem sok köze van, csak nem igazán jönnek be a proli dolgok amik szart sem érnek.
Az árról meg direkt nem szóltam eddig, de féláron megint kétséges lehet a beszerzési forrás...
Kakucsring 4000 Ft
Euroring 6000Ft
Hungaroring 13000 Ft

Az élmény: Megfizethetetlen!
Na igen, ezeken a csodás minőségű utakon döntögetni...Az tényleg elmebeteg, aki bevállalja...Nem beszélve a kavicsos, vagy olajfolyatásos kanyarokról, mikor a paraszt kocsognak nem tűnik fel, h ömlik a szarából az olaj, mondjuk sokszáz méteren át

Pályán a jó minőségű aszfalt az, ami vonz...Göriből ismerem a különböző minőségű felületek közötti különbséget...Ott pl. egy darabka márványért, vagy vaslapért ölni tudnék .
Mocinál pedig a sima, koromfekete aszfaltért....
Néha énis úgyérzem kimennék a pályára.Kezdő csoportba persze.Közúton nem lehet jókat dönteni pedig én próbálok minél mélyebbre menni .néha egész jól összejön,néha nem. A bajom igazán az lenne:
-sajnálom a motoromat.Sajnálnám összetörni mert akkor túrázgatni se nagyon kéne menni.
-sajnálom a pénzt a pálya használati díjra.Inkább betankolom és cirkálok magyarország kiváló minőségű úthálózatán.
De azért ki is próbálnám mert az ördög legbelűl pisztergál ám a pályával.Mondjuk felénk nincs is pálya.Haha én ördög1:0
Nem tom nekem szögletesnek tünt no.Olyan baltával faragott ősorosznak.
Bár jelzem azóta valamicskét fejlődtem.Még pár ezres és felmerészkedem ujra.Egyenlőre megpróbálok megtanulni kanyarodni.Nem csak úgy lötyögni.És leszedem azt a kurva tükröt.Jövőre ha kevesen lesznek megyek.Bár még mindíg az lebeg a szemem előtt hogy huuuuuudesokatfizettem ezé a vasdarabé és de tud fájni törött csont.
tetszik ez a végletekig eltúlzott önkritikus önostorozás,
mintha csak magamat olvasnám.
de Klicskó akkorse darabos, na. :)
Nem a tükör volt a hibás ,hanem az aki összeenged kezdőt és "profit! Ha túl nagyok a különbségek az senkinek sem jó,a kezdő ideges lesz és elmegy a kedve az egésztől ,aki meg jól menne annak a cikkcakkozókat kell kerülgetnie! Én a lassú csoportba szoktam menni,néha ott is vannak pályaidomos profik ,de ők 3 kanyar után tudják hogy kerüljenek ki.Mindenkire ráférne a pályalátogatás ,mert nem azzal kell foglalkoznod hogy holvan sóder olajfolt az úton, és mikor fordul ki eléd a 88 éves polszkis öreg ,ha nem stresszelsz be hatalmas élmény!
Klicsko nem darabos, jó? :)
Monnyuk ezt komolyan mondtam.Pont pályások tanácsolták.Én mentem egyszer pár kört kakucson talán egy és kétezer Km között a hátam mögött.Nem élveztem.Egy béna kacsa és egy guruló hordó keverékének éreztem magam és nem tett jót az hogy állandóan a tükröt néztem azért hogy mikor térjek ki egy gyorsabbelől.Ez forgalmi beidegződés amit le kell győzni.Asszem.nem sikerült.Minden kanyart iszony lassan kóvályogva vettem foggalmam sem volt meddig döntsem ha ugyan dötöttem egyáltalán.Asszem kettesben kacsáztam végig és közben jobbról balról kerülgettek a robogó ülő pelenkás/overálos suhancok majdnem sisakig ledöntött csontvázrobival.Olyan darabos voltam mint Klicsko egy boxmeccs közben.Áhh nem voltam jó.Na ez az első pályaélményem.
hali! mailem megkaptad?
*pálya szelleme, na.
Ez a tükrös jó duma volt

Na, ez tetszik, h másban is kering a pálya szellem feeling .

Nem hiszem, h a tükrök gondot jelentenének...Ha jön valaki mögöttem és gyorsabb, úgyis kikerül.Nem eccer kerültek meg kívülről a dimbesdombos visegrádi/dobogókői utakon .Ha meg nem gyorsabb, akkor meg főleg nem érdekel hogy megy mögöttem .

Viszont szeretnék úgy döntögetni mint a nagyok .A guma még biztos jó hozzá, a motor is OK, a tudás még hiányzik.Lehet, h durva túlzás, de így közel a 2000km-hez úgy érzem, h pályán tudnám tovább csiszolni a tudásom.Amit közúton nem merek/nem akarok...
"me' a közút nem versenypálya".

Hülye kérdés, de mikor lehet először menni Kakucsra pl?Március elején már kinyitnak?
Nekem sima gyertyám van, pályázok amennyit az időm/pénzem enged, nem vettem észre semmi negatívumot, annyi van, hogy ha nagyon pörgetem a motort, és leállítom valamivel többet kell önindítózni, mert nem indul pöccre... nem tudom hogy van-e köze a gyertyáoz.... De hangsúlyozom, nem értek a motorokhoz :)

Nekem is alszik már a drágám...
Redm4n
Nem.De én tok pakolni.Búroros autót is én pakolom meg.Minden köbmilimétert kihasználok.
Az SV-t lehe extra nagy ülés alatti rekesszel is rendelni?
Kössz.Jó az de a másikat is megheftelték öccázé így van tartalék bennt van az ülés alatt.
Ne javítsd! Lessz még rajta bőven!
Tükörbilincs jó?
Tudom.De a horpadást könnyebb javítani ha le van engedve.Az egész géppel már nem jutok oda.
Ez az.Nem megyek.Majd ha felnövök.
Zoli!
Nehogy leengedd a benzint a tankból! Inkább csurig kell tölteni ,akkor nem rosdásodik!
Ezaz! Gyertek pályázni! Én Kakucson egyszer voltam ,munkás pálya az biztos ,de 3.-nál feljebb nem lehet váltani! A H ringre szoktam járni ,az kicsit eszi a gumit ,de évente 3-4 alkalom kibírható ,és nem kell félni, sok sportmotoros fickó csak a célegyenesben tud elmenni ami sok önbizalmat ad a magunkfajta "túramotorosnak"!
Én még ennyire sem állok.Akksi ugyan ki van véve de nem ezért.És koszos nagyon.
Bár én még ki szeretném a tankból a benzint fagyastani ne kelljen leereszteni.
Eltettem télire aludni a kis rombolómat.Akksit kivettem.Láncot lefújtam azt ennyi.
már csak a magyar fordítás miatt jó, hogy linkelted ....egyébként nem vita, hogy jobb az iridium......
Kakucsaz kijáj, ott tettem le a lábtartómat! Sokat lehet tanulni!