Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A távolság a legkevesebb, az a lényeg, hogy jó legyen.
Esetleg egy telefonszámot kérhetnék?
Olvass előzményt,nem a biztosítós dologhoz szóltam hozzá!
Mondanám hogy ugorj be hozzám de ha jól emlékszem nagy a táv köztünk!Sajnos felétek nem tudok olyant ajánlani akit ismerek!
Nagyjából itt is ez a helyzet. Estleg nem tudsz valami helyet ahová érdemes menni?
szia !
itt minden segítséget megtalálsz hozzá. a nyáron csak nem találkoztunk. régebben olvastam, hogy messze földről motorral jössz haza. ezek szerint szerencsésen hazaértél.http://64.233.183.104/search?q...
Nana! 2 hetente begurul hozzám 1-2 autó aminek márkaszervízben álították be a kerékösszetartását mégis húz valamerre és a kormány sem áll egyenesen némelyiknél!Röhej!
Nem a törésről van szó, hanem a totálkárról.
Ilyesmit én is halottam..nem véletlen szokták eladó törött motoroknál külön kiemelni hogy biztosítóban nem volt. + de erre már nem emlékszem pontosan hogy hogy is..de ha pl 1 millás gépre kifizetnek (sima esetnél) pl 200 ezret akkor a következő esetnél a piaci értékből levonják és "annyival " kevesebb a biztosított gép és aszerint kalkulálják...de ez nem tuti rég halottam és nem biztos helyről.
És akkor mi van ha volt törve,ezt a törött nem törött dolgot már annyira túlspirázzák!
Sajnos így van. Bár valahol megértem, mert ha 4-5 totálkárt kifizetnek 1 motorra...Az már biztosítási csalás.
Még nagyobb szívás.Akkor marad a casco ha egyáltalán kötnek rá esetleg pályagép vagy huuuuuvvvvvára kell vigyázni hogy következőre ne legyen baleset.Vagy elbontani a tök normális gépet.Ami szerintem a legésszerűtlenebb szívás.
Vázat 4-5 éve nem lehet cserélni.... Autóra sem. Motort igen. Sőt, az eu-ban a totálkáros autót nem lehet többet forgalomba helyezni. Nálunk meg 2-3 ból csinálnak egyet, és megveszed a kereskedőnél
Akkor ez szívás.Vázcserével megoldható nem?
Ha gazdasági totálkáros volt, akkor arra többet nem fizetnek. Te köthetsz rá biztosítást, de neked nem fognak fizetni. ezért kell a mabisznál leelenőrizni, ha használt járművet vásárolsz. Itt a műhelyben már 1-2 autós besz@pta.... És alvázszám alapján megy, nem rendszámra.
Most itt nem az a kérdés, h mi az a GTK, mert nagyjából az amit mondtál (nem éri megcsinálni mert nem ér annyit) persze új cuccokkal! Használból megoldottam 100ból majdnem ugye. Hanam az, h ha egyszer TK a gép akkor az elvileg nem biztosítható már annál a cégnél többet hisz nincs. De csak rendszám alapján megy ez a korrekció, így úgynézki rendszámtábla csere lesz és kész
Baaazmeg!
Hogy én erre nem gondoltam!?
Mingyá felhívom őket, és Frpéterre fogok hivatkozni, akkor nyert ügyem van.
Ja ! Megint túlreagáltam! Bocs.
Szerintem sima kocsira kell neki.
Nagyvas.hu-sok biztosan szívesen segítenek!
100 méteres körbe ne állj ha kedves az életed.
Hát én nem vagyok szakértő de a GTK talán nem úgy van hogy megnézik mennyiből tud hivatalos kereskedésből kapott alkatrészekből helyreállítani a sérülést és ha az meghaladja a piaci árát a motornak akkor lessz valakinek GTK a gépe.Így fizetnek egy kisebb összeget és viheti a roncsot.Ha tud valamit kezdeni vele az jó ha nem akkor eladja vagy virágot nevelhet benne.
Ha ezután helyreállítják akkor mért ne lehetne ugyanerre fizetni?
Ha meg még mindíg szívóznak cserélsz rendszámot és megoldódik az ügy.
Na arra én is kirohannék a bótbol bámészkodni és más kárán örülni!
A futóműbeállítás túl személyre szabott dolog ahoz hogy márkaszervítben foglalkozzanak vele,és sajnos hosszadalmas is ha magadnak akarod ,ha meg más csinálja akkor pontosan tudnia kell hogy te mit akarsz.Itt felénk van egy pár szerelő akik versenyeznek is ,ők talán könnyebben megértik a kívánságaidat. Ha jó neked egy pest környéki szerelő adok egy pár telefonszámot.
Áh.Jó lesz kilépőnek ha egykeron megyek melóba gödöllőig.
Természetesen gazdasági totálkáros volt nem igazi