Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Néztem, köszi. Csak előbb a gyárival próbálkozom.
Ha megfelel az utángyártott a Nagyvason biztos találsz, 5000-6000 egy pár.
Igen, sajna szerintem se.
Azért köszönöm, hogy fáradtál vele.
De, olajcsere előtt és után is.
Nem is mentél vele?
Az enyém retyó bogaras vagy egy hónapja nem látott vizet csak ha felkapta valahonnan.Még sajnálnám lemosni.
Nagyon úgy néz ki hogy nem egyformák.De lehet csereszabatosak sajna rá kéne próbálni mert a képek és a cikkszám szerint nem egyformák.
Sziasztok!
Bocsi, hogy ide pofátlankodok, de az SV és a DL elég közeli rokonok.
Ma kijött elém egy hülye autós a stoptáblánál, és egy picit összeértünk. Sajna letört a jobb első lábtartóm füle. Ennyi sérülésem lett csak.
A kérdésem az lenne, hogy a 2 típus lábtartói azonosak-e? És ha igen, akkor nem lenne-e valakinek véletlenül eladó?
Minek?
Tiszta vót.
Fogadjunk hogy le is mostad.
Minden ami számít.
Hidegindításnál érezhetően számított az új gyertya.
Minden cserélve?
Nekem még hibádzik 1300 KM.
Meg volt a mai program...
Én már 80-nás sem hallottam semmit amit az oktató mondott.
Nos a 100 ból egy már megdőlt kicsit mert én sem igen cibálom a gázt.Egyszer mentem egy 2 sávoson 180-al de más mindenem tiltakozott miatta.110-120 és max 150 ami megy még talán az idom nélküli kialakítás is belejátszik meg a trafik miatti félelem nem tudom.
Az autós tapasztalatot arra értettem hogy bizonyos fokú rutint elsajátít az ember tusja mit lehet mit nem befér e vagy nem ez már autómatikus míg akinek nincs tényleg húzza neki amíg a csövön kifér.
Gyakorlatilag nálam egy egészséges félelemmel vegyes életösztönt nevelt az autójogsi mivel jó hogy véd a kaszni de mikor egy egyszerű koccanás is felemészt 2-300e forintot a bankszámláról meggondolja az ember hogy megéri e 2 kocsival előrébb szuszakolnia magát.
Akkor is jól jön a gyakorlat mikor könyebben kitalálom hogy a velem szemben jövő idióta mit is akar csinálni valójában mert már találkoztam ilyennel.
Pl a jobbkezest utálják az autósok ha friss jogsis vagy arra tanítanak hogy jobbról add meg balról neked adják.
Én meg tapasztalatból mondom jobb ha erősen figyelsz balra is mert 50% hogy simán belerongyolnak az emberbe.
És sajnos az ideális világ amit mondasz hogy hogy fokozatosság.e itt bejön a valóság amit Sanyi is mondott jóval kevesebb a bukta 1 járgányon amit sokáig használ mint 2-3 egyre nagyobb gépen.
Majd a radion jon az utasitas "Peter tegye le az elejet"
mikor, mikor... 160-nál :-)
ott a pont
mikor mondja az elaggott vizsgabiztos az oktatóhoz fordulva a városi vizsgán, h kettesbe mikor vált fel Petike?
én is csak viccből emlegetem :)
örülök hogy eljutottunk a relatív gyorshajtás fogalmáig.
mert akkor miért is veszélyesebb az sv egy 250-esnél?
tud mind a kettő 60-nal menni olyan kanyar bejáratában, ami 35-öt visel el?
igen.
és hogy ennyivel próbálja meg, az a motoron vagy a vezetőjén múlik?
nahát :)
R1 mint kezdő?

Ha leszigszalagozza a jobbkormányt 70-re, akkor...

Érdekes, h mindenki a sebességgel jön...Pedig a relatív gyorshajtás hozza az adrenalint, nem a sebesség önmagában.

Lezárt reptéren 300- szerintem dög unalmas lehet...Városban viszont...

Görizem 1.5évtizede, viccesen hangozhat, mégis tudom, h mi a relatív gyorshajtás és hol jön az adrenalin
Az mondjuk lehet, hogy tulzas . Mar latom a szemeim elott a motoros oktatason R1-el mennek majd....
Én meg pl. lesz***m a busát...Gixxert, akármit...

Felőlem, lehet gyorsabb, szebb (ez ugye szubjektív), akármilyen tudású egy motor.CsakisazSVaszámít .

Remélem pár év múlva is ugyanezt mondhatom el róla...

Ha esetleg az üreg Suzuki felfrissítené a SV-t (álmaimban), akkor brembo fékeket rakna alá, öhlins villát és rugóstagot, marchesini felniket...Mondjuk akkor már csak az RSV logó hiányozna
az indexes Nagymotort kéne vennem topicban az egyik arc folyamatosan az R1 kezdők iránti kezességét ecseteli :-)
Mert te egy vagy a 100-ból :P
Azért nézd meg, hányan erőltetik a sebességet 1-2-3 hét után...