Sziasztok!
Bocsi, hogy ide pofátlankodok, de az SV és a DL elég közeli rokonok.
Ma kijött elém egy hülye autós a stoptáblánál, és egy picit összeértünk. Sajna letört a jobb első lábtartóm füle. Ennyi sérülésem lett csak.
A kérdésem az lenne, hogy a 2 típus lábtartói azonosak-e? És ha igen, akkor nem lenne-e valakinek véletlenül eladó?
Nos a 100 ból egy már megdőlt kicsit mert én sem igen cibálom a gázt.Egyszer mentem egy 2 sávoson 180-al de más mindenem tiltakozott miatta.110-120 és max 150 ami megy még talán az idom nélküli kialakítás is belejátszik meg a trafik miatti félelem nem tudom.
Az autós tapasztalatot arra értettem hogy bizonyos fokú rutint elsajátít az ember tusja mit lehet mit nem befér e vagy nem ez már autómatikus míg akinek nincs tényleg húzza neki amíg a csövön kifér.
Gyakorlatilag nálam egy egészséges félelemmel vegyes életösztönt nevelt az autójogsi mivel jó hogy véd a kaszni de mikor egy egyszerű koccanás is felemészt 2-300e forintot a bankszámláról meggondolja az ember hogy megéri e 2 kocsival előrébb szuszakolnia magát.
Akkor is jól jön a gyakorlat mikor könyebben kitalálom hogy a velem szemben jövő idióta mit is akar csinálni valójában mert már találkoztam ilyennel.
Pl a jobbkezest utálják az autósok ha friss jogsis vagy arra tanítanak hogy jobbról add meg balról neked adják.
Én meg tapasztalatból mondom jobb ha erősen figyelsz balra is mert 50% hogy simán belerongyolnak az emberbe.
És sajnos az ideális világ amit mondasz hogy hogy fokozatosság.e itt bejön a valóság amit Sanyi is mondott jóval kevesebb a bukta 1 járgányon amit sokáig használ mint 2-3 egyre nagyobb gépen.
örülök hogy eljutottunk a relatív gyorshajtás fogalmáig.
mert akkor miért is veszélyesebb az sv egy 250-esnél?
tud mind a kettő 60-nal menni olyan kanyar bejáratában, ami 35-öt visel el?
igen.
és hogy ennyivel próbálja meg, az a motoron vagy a vezetőjén múlik?
nahát :)
Felőlem, lehet gyorsabb, szebb (ez ugye szubjektív), akármilyen tudású egy motor.CsakisazSVaszámít .
Remélem pár év múlva is ugyanezt mondhatom el róla...
Ha esetleg az üreg Suzuki felfrissítené a SV-t (álmaimban), akkor brembo fékeket rakna alá, öhlins villát és rugóstagot, marchesini felniket...Mondjuk akkor már csak az RSV logó hiányozna
Azért köszönöm, hogy fáradtál vele.
Az enyém retyó bogaras vagy egy hónapja nem látott vizet csak ha felkapta valahonnan.Még sajnálnám lemosni.
Bocsi, hogy ide pofátlankodok, de az SV és a DL elég közeli rokonok.
Ma kijött elém egy hülye autós a stoptáblánál, és egy picit összeértünk. Sajna letört a jobb első lábtartóm füle. Ennyi sérülésem lett csak.
A kérdésem az lenne, hogy a 2 típus lábtartói azonosak-e? És ha igen, akkor nem lenne-e valakinek véletlenül eladó?
Tiszta vót.
Hidegindításnál érezhetően számított az új gyertya.
Nekem még hibádzik 1300 KM.
Az autós tapasztalatot arra értettem hogy bizonyos fokú rutint elsajátít az ember tusja mit lehet mit nem befér e vagy nem ez már autómatikus míg akinek nincs tényleg húzza neki amíg a csövön kifér.
Gyakorlatilag nálam egy egészséges félelemmel vegyes életösztönt nevelt az autójogsi mivel jó hogy véd a kaszni de mikor egy egyszerű koccanás is felemészt 2-300e forintot a bankszámláról meggondolja az ember hogy megéri e 2 kocsival előrébb szuszakolnia magát.
Akkor is jól jön a gyakorlat mikor könyebben kitalálom hogy a velem szemben jövő idióta mit is akar csinálni valójában mert már találkoztam ilyennel.
Pl a jobbkezest utálják az autósok ha friss jogsis vagy arra tanítanak hogy jobbról add meg balról neked adják.
Én meg tapasztalatból mondom jobb ha erősen figyelsz balra is mert 50% hogy simán belerongyolnak az emberbe.
És sajnos az ideális világ amit mondasz hogy hogy fokozatosság.e itt bejön a valóság amit Sanyi is mondott jóval kevesebb a bukta 1 járgányon amit sokáig használ mint 2-3 egyre nagyobb gépen.
mert akkor miért is veszélyesebb az sv egy 250-esnél?
tud mind a kettő 60-nal menni olyan kanyar bejáratában, ami 35-öt visel el?
igen.
és hogy ennyivel próbálja meg, az a motoron vagy a vezetőjén múlik?
nahát :)
Ha leszigszalagozza a jobbkormányt 70-re, akkor...
Érdekes, h mindenki a sebességgel jön...Pedig a relatív gyorshajtás hozza az adrenalint, nem a sebesség önmagában.
Lezárt reptéren 300- szerintem dög unalmas lehet...Városban viszont...
Görizem 1.5évtizede, viccesen hangozhat, mégis tudom, h mi a relatív gyorshajtás és hol jön az adrenalin
Felőlem, lehet gyorsabb, szebb (ez ugye szubjektív), akármilyen tudású egy motor.CsakisazSVaszámít .
Remélem pár év múlva is ugyanezt mondhatom el róla...
Ha esetleg az üreg Suzuki felfrissítené a SV-t (álmaimban), akkor brembo fékeket rakna alá, öhlins villát és rugóstagot, marchesini felniket...Mondjuk akkor már csak az RSV logó hiányozna
Azért nézd meg, hányan erőltetik a sebességet 1-2-3 hét után...