Szevasz Ákos. Itt egy hibátlan hűtő 20e ftért ami nevetséges áron van, ha ilyet keresel ülsd le azonnal Pont tegnap találtam énis http://www.vatera.hu/suzuki_sv...
Szia. Üdv az Sv-ek közt. Egy kérdéssel zavarnálak, milyen első telók vannak a motorodon és milyen átalakítások voltak szükségesek, hogy egy fordított teló bemenjen, Üdv: Szabi
Esetleg nem tud valaki eladó vízhűtőt Sv 650-hez (2003-as évjáratú, és már az új vázas).
Egy másik kérdés, hogy egy hónapja elment az alapjáratom. Ez azt jelenti, hogy az első indításkor az alapjáratom 1100 körüli és bemelegedés után áll be 1500-as fordulatra. Ez eddig fordítva volt. Először 1800-as fordulatról állt vissza 1500-as fordulatra. Állítólag az automata szivatóban van valami hőmérséklet érzékelő és az ment tönkre. Esetleg valaki már nem járt így?
Előre is köszönöm a segítségeket.
Egyenlőre nekem ami drágább mint 3 doboz tej felejtős. Fel kell még szívni magam anyagilag.Így csak tervezek.Most megoldottam a navigáció gondot hamarosan a csomagtartó is megoldódik és asszem szétkapom és lerelézem a szivargyujtót meg a fokozat kijelzőt meg a rugózást rendbeteszem még idén.A többi meg majd adja magát.
Ja az árak az ovál dobokra vonatkoznak....Sehogys semm lehet olcsón összehozni a 2 dobot..én is agyalok a jövőben dob ügyben..csak nemtom mikor szánom rá magam a spórólásra
A Mastek nem tetszik?Érdeklődtem már onnan is és 2db rozsdamentes carbon véggel öszekötőcsövel 120000ft,full carbon 145000ft felszerelve...És valami eszméletlen szépek és szép a hangjuk is..Raptoros kolegámnak ilyen dobjai vannak.
Ez lenne az a kipufogós aki gyárit is átalakít....pl a vaterán van egy pár sv 1000 dob...vagy csináltatni egyet és garvírozóssal belevésni valami kipufról minden szöveget..nekem jobb ötletem nem lenne..az E betűs dob meg drága pláne párban
Nem tudom.Én valami olyat szeretnék ami szolíd agresszív hangja van dem a decibel bajnokság megnyerése a cél hanem hogy ne húzza rám senki a sutyukija orrát mert nem vesz észre de meg sem akarok süketülni hosszabb gyors szakaszokon és nem hátrány ha az osztrákok rendőreit nem kéne tömnöm euróval birság gyanánt.Tom sok az igény de valahogy majd kialakul.
Még a hétvégén megyek pár karikát és valszeg félálomba teszem és törpölök rajta.
2 gyári dobot sportra alakításán nem gondolkoztál?VAn itt a sportmotoron a kipufogók között egy hirdetés aki gyárt is meg gyárit is átalakít....Mailban egyszer rákérdeztem azt írta hogy ha bontható fajta akkor kb 10 ezer pénzért átalakítja....szerintem nincs különbség egy csinált és egy gyári sport dob között...magában nem ér semmit csak ha direkt arra a típusú gépre komplett rendszerrel veszi az ember...csak a hangja nagyobb meg pici plusz a fojtás hiánya miatt..végülis egy darab üres cső perfotált csővel..Láttam én már házilag útszéli jelzőtáblából csináltat is és nem volt rossz hangja csak
Én vennék a képes motorról két dobot jobbosat és balosat.Sokan szedik le a gyári akrákat az Aprilia rsv-ről.Simán megvenném.
Valami ilyesmiket kéne nézni,hogy egydorma legyen a két dob.
Valahogy majd a gyáriból összehozatom még nem tudom pontosan hogy.Még be kéne két dobot szerezni és utána gyíí. Majd talán karácsonyi ajándéknak meglepem magam.Egyenlőre még a tipust kéne kiválasztani.
Tetszenek a yosik de hhúúúúú de drágák.A magyar gyártású finster és a többi mind jó és szép meg olcsó de asszem nem E jelesek és az rizikó külföldön.Talán a Leok vagy az Akrák lennének jók db killerel.
Az összekötő cső nem teljes átmérőben nyitott,hanem félig be van hegesztve.Gondolom a gázlengések miatt kell,hogy meglegyen a megfelelő vákum mind a két csőben.Az egyik szívja a másikat,minden egyes kipufogásnál.
Köszi a képeket.
Van a célra egy komplett gyári rendszerem azt szabatom majd át mert így olcsóbb mint az egyedi komplett rendszer mint neked.Amúgy ez tényleg szép munka ahogy látom.Most már kicsit jobban látom hogy van.Szerintem sem véletlen hogy összekötötték mert a gyári is össze van és láttam a cagiva raptorét ami szintén két dobos és ott is össze van kötve.
Zúzom a képeket.Nem kell feltétlenül így megcsinálni,bár lehet,hogy nem véletlenül van összekötve az első és a hátsó henger csöve,mert egyébként külön leömlője van az első és a hátsó hengernek is.
Esetleg nem tud valaki eladó vízhűtőt Sv 650-hez (2003-as évjáratú, és már az új vázas).
Egy másik kérdés, hogy egy hónapja elment az alapjáratom. Ez azt jelenti, hogy az első indításkor az alapjáratom 1100 körüli és bemelegedés után áll be 1500-as fordulatra. Ez eddig fordítva volt. Először 1800-as fordulatról állt vissza 1500-as fordulatra. Állítólag az automata szivatóban van valami hőmérséklet érzékelő és az ment tönkre. Esetleg valaki már nem járt így?
Előre is köszönöm a segítségeket.
Üdv.: Ákos
Egy jó ajánlat esetén nyitott vagyok mint a dobjaim...
( 80-90k körül esetleg?Bár nemtom, h a bolt-on kinek jó innen egyáltalán)
http://www.mastek.hu/termekek....
Még a hétvégén megyek pár karikát és valszeg félálomba teszem és törpölök rajta.
Valami ilyesmiket kéne nézni,hogy egydorma legyen a két dob.
Tetszenek a yosik de hhúúúúú de drágák.A magyar gyártású finster és a többi mind jó és szép meg olcsó de asszem nem E jelesek és az rizikó külföldön.Talán a Leok vagy az Akrák lennének jók db killerel.
Van a célra egy komplett gyári rendszerem azt szabatom majd át mert így olcsóbb mint az egyedi komplett rendszer mint neked.Amúgy ez tényleg szép munka ahogy látom.Most már kicsit jobban látom hogy van.Szerintem sem véletlen hogy összekötötték mert a gyári is össze van és láttam a cagiva raptorét ami szintén két dobos és ott is össze van kötve.
bocskai19@freemail.hu lécci ide írd már meg hogyér adod az idomot!
Köszi