Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyenkor!
Hát a motor nem szobabútor, 20 évig nézegetni keljen!
Egyébként a "NAGY" motorosok úgy tartják, hogy az első balesetmentes év nem azt jelenzi, h már mindent tudunk! Ijenkor van az, h a második szezon elejénkönnyebbenmegvan a baj, úgyhogy,csak óvatosan!
mondjuk nyár végére az állandó csúcsrajáratás miatt rendesen kapott a kis 250-es.....nehezen bírta az állandó 130-140-et...........a mostani már könnyedén bírja a hosszútávú túrákat gond nélkül....
Szia! Pont ez az eset jutott eszembe!
Majd kialakul az izlése és inkább a csupaszokra másik csak nevelni kell egy B-kingel.
Anita az első túrán kinőtte a 250-est........már akkor megbántuk, hogy azt vettünk naki, de azért 18000-et beletett azon a nyáron és októberben meglett a 800-as gép........csak addig buktunk a 250-es eladásán elég szépen, jobb lett volna rögtön a 800-ast megvenni.....
Szinte mindenki ezzel kezdte.Jó is mert ha borul valaki nem lesz kár.De én pont mindent fordítva kezdek.
Sok kocsi majd jó lesz a városba a robcsi nem sietek.
Na de má hogy a viharba ne sietnék.
Csak azok a fránya kanyarok ne lenének.
Előzés az megy simán nem gond ha valaki túlél 15 évet kocsival kocc nélkül kifejlődik valamicske érzék.
Így nekem maradnak a technikás egyenesek és a huha megint jön egy kanyar, no Darwin mire megyünk a francos evolúcióddal.
Nekem van srácom, 10 éves,de ez a gyerek tudatosan mászik minden szalonban a GSXR600-ra. Csak úgytudom róla letépni, ha markolat a kezében marad Vagy nekem akar így üzenni
Azé mee én 125-össel mentem két évig!
Nagyon szerettem a powerszelepes 2T-t, a 90-100-at az is tudta tartósan, a lámpánál meg egy autó sem volt ellenfél.
ott a pont :)
Nem nagyon lenne 250-esből semmi szinte.Elégy kicsi a felhozatal.Hyo,az Ibrahim 250-ese meg a Kawának a sportgépe és a VTR oszt KB slussz meg endurok utcai gumival.
Ha lenne fiam szereznék neki egy 20 éves Volvo szívó dieselt oszt hajtsa azt.
Szerintem sem gond...csak nem kell a "közönségnek"motorozni mert abból hamar baj lesz.Nekem nemsoká 1 éves a jogsim és semmi előélet nem volt csak fél év robogózás.(ez hozta meg a kedvem)Idén beletoltam eddig 13 ezer km-t örmöködés és tanulás végett.Nekem volt egyből nagymotoros baráti társaságom akikkel motorozok tőlük sokat tanultam meg a közös gurulásokból..bár az elején izzasztó volt...van nekik egy bejáratott kanyargós szakaszuk ahol nehezen tudtam tartani a tempót és mindig zavart hogy a seggemben voltak kanyarban aztán így "rákényszerülve"próbáltam én is tempót menni és egész jól belejöttem mára majrécsik is mutatóban van.. a géppel jól összeszoktam.Akkor izgi volt így utólag meg feleannyira sem tudnék mint most ha különcködöm..persze ez is emberfüggő ki mennyire érez rá.Nem szabad félve menni vele mert egy kis bakiból nagy baj lehet a kapkodás végett..nem kell rizikós előzésbe kezdeni mert könnyen vérszemet kap az ember pláne városban...egyébként ha akarod kezesbárány...persze eleinte a legtöbben megfogadják hogy majd így meg úgy megyek majd de végül úgysem az lesz..én sem tudtam megállni..
ja mielőbb öltözz be tetőtől talpig motoros ruhába.
na mindhárman pont a 250-est írtuk

a VTR nekem is rohadtul tetszik! a 90 fokos hengerszög meg az egész... tényleg állat!
mondjuk én életkorilag meg felfogásilag magamból indulok ki.

mert az is igaz, hogy ha a kisfiam (11 hónapos) most lenne akkora, hogy motorért sír, és nem lenne vezetési tapasztalata - max kerékpár - én talán egy 250-es supermoto-t vennék neki. (nem versenygépet, hanem ilyen utcai kis izét).
A VTR 250 elég szípen néz ki mondhatnám hogy majdnem SV ha nem duki féle váza lenne.Bár igaz.Kicsit harmatos a teljesítmény.
1kettőötvenest, ha valaki komolyan gondolja a motorozást,pár hónap alatt kinövi! a babakocsis anyukákkal járhatna túrázni !
Oszt mé nem?
Mondj egy kezdőgépet mözön kívül.Na meg a GS en.Mözön szerelni kell a GS meg jó csak nem elég erős és az ára érdekes mert közelít az SV éhez.
kismotor, nagymotor, lépcsőfokok ügyben én mindig ezt linkelem, mert teljesen ugyanez a véleményem: TOTALBIKE CIKK.
Plusz: a kis köbcenti és a gyenge motor és váz és fék az alapvető vezetési hibáktól (besokallás, stb) nem fog megvédeni. Ha van erőtartalék, az viszont annál többtől. Példul aki a lépcsőfokokat ajánlja, meg az MZ-t, úgy gondolja, hogy egy trabanttal a kezdő sofőr nagyobb biztonságban van, mint mondjuk egy 323-as bmw-vel? Mert szerintem nem.
Akinek meg nincs annyi esze, hogy óvatos tudjon lenni, annak se motor, se autó nem való, legyen szó bármekkora lökettérfogatról.

de ez csak magánvélemény
Én személy szerint nem vennék kezdőmotornak. Ahogy azt már említették vérméséklet függvénye, ha nem vagy egy száguldozós típus akkor biztos nem lesz probléma.
ugyanígy vagyok vele. 17 év autóvezetés után tavaly jogsi, 0km motorozással. a tanpályán ültem először motoron! első motorként SV: semmi bajom nem volt. A gázt én húzom! Nyomatékos, megbocsátó (szerintem), nem kell vinnyogtatni, nem fullad le ha 9000 alatti fordulaton próbálsz elindulni, és az autósok nem előznek hanem te előzöd őket. (Ha ők előznek, az a leg biztonságtalanabb szitu énszerintem).
Üdv a fórumon!
Én egy éve vizsgáztam, apszolut 0km motorozás nélkül vettemaz SV-t, nem bántammeg! szépenössze szoktunk,nsgyon jó szezonon vagyok túl! 15000 km mentünk !
Most eladó, ha gondolod
2005-ÖS szerviz most volt!
Ha van önkontrol nem lesz semmi gond vele nyugodtan vedd z SV-t.Én tavaly szeptemberben kezdtem a jogsit a tél beálltáig nem ment le a tanfolyam így márciusban lett meg a vizsgám de decemberben már a garázsban állt az SV igaz vizsga nélkül mert külföldi volt.Március óta biciklis stílusban eltekerek és tök meg vagyok vele elégedve.A legfőbb szempont nálam az volt hogy ne kelljen 1,5 évente motort cserélni hanem egy jó 4-5 évig ne lehessen úgymond "kimotorozni" mert a kissebbet csak buktával lehet eledni így csak 10 évente 1x fáj mikor a kövit veszem.
És nem csalódtam ha először magázódtok és nem cibálod a bajszát nagyon kezes tud lenni az SV de azért el tud az ember indulni vele később hosszabb túrákra de nem vall szégyent a pályanapokon sem.Nagyon tuti mindenes lehet szeretni nagyon.
Azt viszont előre döntsd el hogy csupaszt vagy idomost szeretnél mert az idomos egyeseknek köztük én kényelmetlen a város araszolásoknál viszont cserébe a felegyenesedett kényelmes testhelyzetért nulla a szélvédelem.Ez hoszabb autópályameneteknél fárasztó tud lenni.
Egy motor nem lehet "VAD" csak azok altalaban akik mondjak, akiknek kisebb a tudasa mint a motor kepessege.
Az hogy egy SV 650 milyen kategoria az nezopont kerdese. Az en motoromrol nezve vagy a leendo jogsi arnyekabol...
Soha nem a motortol kell felni hanem a kepessegeink , tapsztalatunk hianyatol.
Es akkor, es addig lehet elvezni a motorozast meg az izgalom nagyobb mint a felelem a motoron ulve.
De mindezen szavak semmit nem ernek , es semmit sem ertek nekunk sem onnatol kezdve hogy valami omladozo motorformaju takolmany a kezunk ugye nem kerult az elso adando alkalommal... ugyhogy ez pusztan filozofalgatas marad orokkon orokke...
Istvánnak részben igaza van, de kellő önmérséklettel egy 650-es SV is elmegy kezdőmotornak. Meg kell tanulni vele motorozni, de azért ez mégsem egy felső kategória.