Én tudom :D
A 18 és 19 szimmetrikus betétek, egyik a bal, másik a jobb nyeregbe kell.
Az SA széria rendkívül jó fékhatást produkál, és elmegy annyit mint a gyári.
Köszi a segítséget!
Még jó hogy telón kisírtam magamnak egy gyáriról másolt szerviz Cd-t a mecsek motortól ingyen..csak sajna olaszul van de a képek azért segítenek
Az biztosan nem fog ártani. Nem hiszem,hogy külömbözne a kettő szerkezetileg.Robbantott ábrán már láttam de szétszedve még nem volt elöttem fordított teló. Azért járj utána és figyelj a gyári olaj mennyiségre, ill. minőségre mert azok nagyban fefolyásolják a működésüket.
Nem biztos,hogy eget verő a hiba, csak valószínű, hogy nem egyformán csillapít a kettő. Ezt lehet,hogy menetközben észre sem veszed és elég egy kis eltérés, vagy olaj külömbség a két teló közt. A téli kényszer pihenőben nézd át a két telót. Érdemesebb szánni rá egy kis időt, mint hogy egye a gumikat az első futómű
Háde nekem fel sem tűnt menet közben hogy valami bibi lenne a telóval..tök véletlen vettem észre a gumin...vagy valami szétment benne?Egyszer kaptam telibe még szezon elején este egy jó bokáig érő lavor méretű kátyút kb 60-70-el és hajszálon múlott az esés...viszont a teló marha nagyot csattant..még a fényszórói is elmozdult...más komoly nem történt csak hogy a szomszéd városba sűrűn járok rettentő kátyús huplis úton
Mit kéne csinálni vele?
Hali!
Szerintetek mitől van az hogy kockásra kopik az eső gumi?Szereltem a hasidomot a helyére aztán tök véletlen vettem észre...ha megtolom előre a motort és ráfékezem rendesen visszarúgja magát nem hullámzik...csak arra tippelek hogy a rossz út miatt lehet..mivel kemény a futóművem és nem szereti a rossz utat...Esetleg finomabb olajat kéne belerakni a villába?
Hát sajnos az már más kategória, nem az amit az sv a suzuki palettáján képvisel.Sajnos....Az sv nem lehet jobb mert akkor nem lesz piaca.Sajnos...A gsxr a suzuki sportkategóriája ahol a többi suzinak haje sajnos nincs.Ez a marketing.Sajnos...De az álmdban nagyon király lesz az sv Zsékettő koma.Én támogatom
A 18 és 19 szimmetrikus betétek, egyik a bal, másik a jobb nyeregbe kell.
Az SA széria rendkívül jó fékhatást produkál, és elmegy annyit mint a gyári.
Még jó hogy telón kisírtam magamnak egy gyáriról másolt szerviz Cd-t a mecsek motortól ingyen..csak sajna olaszul van de a képek azért segítenek
Tudja valaki,hogy mit jelent a fékbetéteknél az,hogy szinterezett?
Illetve,hogy mi a különbség a 07KA18SA és a 07KA19SA között?
Olajat is cserélek benne...A fordított teló szerelésnél van valami extra vagy tök olyan mint a normál csak fordítva?
Mit kéne csinálni vele?
Szerintetek mitől van az hogy kockásra kopik az eső gumi?Szereltem a hasidomot a helyére aztán tök véletlen vettem észre...ha megtolom előre a motort és ráfékezem rendesen visszarúgja magát nem hullámzik...csak arra tippelek hogy a rossz út miatt lehet..mivel kemény a futóművem és nem szereti a rossz utat...Esetleg finomabb olajat kéne belerakni a villába?
Előre is köszi.