Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Vanyek!
Most néztem meg a hűtőt, de sajnos nem jó a motorra, mert az enyém más kialakítású, sajnos , pedig nagyon örültem neki, hogy végre ki tudom cserélni. Így marad még a régi, görbe de működőképes hűtő.
De azért köszönöm.
NEm gurulunk együtt egyet?Hátha zsékettőt is sikerül majd beszervezni a gördülésre.
Nem vagyok finnyás lehet a pénz nagy úr mert csak ideiglenesen kéne max egy fél évre így mindenképp valami olcsó után kell néznem.Előre is köszi.
Én nem.Ha valaha is váltok majd mindig erősebbet.A megszokás nagy úr.Gyengébbet nehezebb visszaszokni.
Szerintem egy 660 X-re elcserélném.
teszek majd fel :)
Ha nemzavar, hogy abba gyárilag bele nyomták a Ducati feliratot,stb. Utána kérdezhetek
És vennél egy xt660-t?
Én pedig ha jobb futóművet szeretnék elpasszolnám az SV-t.
Én mondom.Ha tudsz gombokért komplett futóművet mondjuk monsterét az bemegy a helyére de ahhoz szerencse kell.Én sajna maradok az olcsóbb megoldásnál és ha kapargattam lét akkor megy sanyiékhoz.
Apropó néztem egy 620-as monster dobpár pont jó lenne a projektemhez nem tudsz valakit aki pici pénzé meg szeretne válni a gyári daraboktól?
Engem is "csak " az anyagi vonzata aggaszt. Most egy olasz ismerősömön keresztül próbálok valami bele illőt szerezni, olcsó pénzért. A tuono tényleg nagyon jó motor és tetszik is de a blokkja nekem egy kicsit túl ideges. Nem igazán szereti a barangolós tempót, az csak száguldozni szeret, abban pedig tényleg"verhetetlen", viszont én néha azért szeretek csak úgy barangolni túra tempóban , arra az Sv-blokkja jó. a Tuono nem szeret poroszkálni.
Az sem rossz de a Tl-blokk nem olyan jó mint az Sv.Azok még sokkal nyersebbek voltak
Ja és épp holnap gurulok egy utsót.Valahova esztergom irányába. Valamikor.
A lényeg hogy 46 mm-es legyen az átmérője akkor belefér a villahidakba ha nem akkor a komplett hidakat kell cserélni.És még ott a fék helyzete is vagy közdarab kell a nyergekhez mint a 636.os kawa futóműnél 650-esb vagy komplett első kereket cserélsz féktárcsával és nyergekkel együtt.nem elég csak két teleszkópszárat cserélni.
Szerintem ez már annyira megdrágítaná a műveletet (legalább 100-150e) hogy nem érné meg.Egyszerűbb egy Tuonot venni vagy hasonló gépet.
Hát akkor ajánlom az enyém nagytesóját az 1000-s Raptort lehet választani a régebbi Tl és asszem 2004-től Sv 1000 blokkal..
Én is nézegettem Japánt régebben.Sajnos drága a jegy,pedig szívesen mennék.Engem inkább az ősi szamuráj kultúra érdekel.Megnézném Tokyot is,de inkább a tradícionális vidék érdekelne Japánban.Japán fan vagyok kb 8 éve.Japán aautóm van és egy japán cégnél dolgozm Tisztelem és becsülöm őket
Aki már próbálta a motorozást pl.egy ducatival vagy apriliával az tudja a külömbséget: Nekem már volt egy monsterem és utána ültem az sv-re, olyan volt mintha nem akarna engedelmeskedni és csak a saját ívét akarná elfogadni, szóval ég és föld a külömbség. az 1000 sv blokja viszont szerintem jó. ezért kéne e két motort ötvözni, egy jó blokk és egy jó futómű.
Nekem van,de inkább 11-től induljunk.
Holnap valaki valamerre?Eső elvileg nem fog esni.Messzire nem akarok menni.Bp-Visegrád-Esztergom-Bp körre gondoltam,de ha van valakinek más ötlete mehetünk pest környékén bármerre.
Jól beszélsz!Nincs sok tapasztalatom(első gépem és azon eleve fordított villa van) de köztudott hogy ég és föld a fordított és normál teló közti különbség.Ha tutit akarsz akkor valami olasz gépről szerezz be és akkor akár az enyémen lévő brembo gold szériás féket is ráteheted és akkor a megállással sem lesz bajod (alapfelszereltség az olasz gépeken majdcsak 100%-ban
pl nekem simán stimmel az RSV eső sárvédője és villája is a fék meg egyértelmű.Mielőtt nem szereztem gyári sárvédőt előre nekem aprilia volt de lecseréltem mert épp hogy nem a képembe hányta a vizet
Igen , olvastam erről de egy Ducati, R1 vagy Cbr stb. futóművel nem vehetik fel a versenyt. Nekem pedig arra fáj a fogam, nem akarok köztes megoldást, az 1000 Sv-es nek szerintem gyenge a gyári eleje.
Óvatosan . Én egy villával vettem le.
sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki hogyan kell lehúzni az SV1000 fordulatszámmérő mutatóját?
Mátra felé ment egy nagy csapat motoros úgyhogy rendesen kidöngik még magukat.
Én majd talán holnap.
Na, gurultam egy órácskát.

Kinti hőmérséklet 13C, Dobogókőn 8C, ködfoltok...

Egy hosszúujjú pólót vettem a bőrruhám alá, még éppen elég volt.A nyakam fázott egyedül...
Ja, a comb felső része hűlt le egy picit, meg a karjaim.Télre fog kelleni valami melegedés.A hűtővíz nem ment 90C fölé

Egyes kanyarok még nedvesek voltak, meg némi levél is takarta, ott előtte visszavettem a sebességből , nem sietek én annyira.

Érdekes, h mennyire eltűntek a motorosok az utakról.Egy DL1000-t láttam fent a parkolóban, meg egy régebbi CBR-t...

Azé a parkoló dugig autókkal, azt mikor bedörmögtem magam a pakolóba, mindenki megnézett.Biztos azt gondolták, ez se százas, h ilyenkor még bőrruhában tolja .