Szia Vanyek!
Most néztem meg a hűtőt, de sajnos nem jó a motorra, mert az enyém más kialakítású, sajnos , pedig nagyon örültem neki, hogy végre ki tudom cserélni. Így marad még a régi, görbe de működőképes hűtő.
De azért köszönöm.
Én mondom.Ha tudsz gombokért komplett futóművet mondjuk monsterét az bemegy a helyére de ahhoz szerencse kell.Én sajna maradok az olcsóbb megoldásnál és ha kapargattam lét akkor megy sanyiékhoz.
Apropó néztem egy 620-as monster dobpár pont jó lenne a projektemhez nem tudsz valakit aki pici pénzé meg szeretne válni a gyári daraboktól?
Engem is "csak " az anyagi vonzata aggaszt. Most egy olasz ismerősömön keresztül próbálok valami bele illőt szerezni, olcsó pénzért. A tuono tényleg nagyon jó motor és tetszik is de a blokkja nekem egy kicsit túl ideges. Nem igazán szereti a barangolós tempót, az csak száguldozni szeret, abban pedig tényleg"verhetetlen", viszont én néha azért szeretek csak úgy barangolni túra tempóban , arra az Sv-blokkja jó. a Tuono nem szeret poroszkálni.
A lényeg hogy 46 mm-es legyen az átmérője akkor belefér a villahidakba ha nem akkor a komplett hidakat kell cserélni.És még ott a fék helyzete is vagy közdarab kell a nyergekhez mint a 636.os kawa futóműnél 650-esb vagy komplett első kereket cserélsz féktárcsával és nyergekkel együtt.nem elég csak két teleszkópszárat cserélni.
Szerintem ez már annyira megdrágítaná a műveletet (legalább 100-150e) hogy nem érné meg.Egyszerűbb egy Tuonot venni vagy hasonló gépet.
Én is nézegettem Japánt régebben.Sajnos drága a jegy,pedig szívesen mennék.Engem inkább az ősi szamuráj kultúra érdekel.Megnézném Tokyot is,de inkább a tradícionális vidék érdekelne Japánban.Japán fan vagyok kb 8 éve.Japán aautóm van és egy japán cégnél dolgozm Tisztelem és becsülöm őket
Aki már próbálta a motorozást pl.egy ducatival vagy apriliával az tudja a külömbséget: Nekem már volt egy monsterem és utána ültem az sv-re, olyan volt mintha nem akarna engedelmeskedni és csak a saját ívét akarná elfogadni, szóval ég és föld a külömbség. az 1000 sv blokja viszont szerintem jó. ezért kéne e két motort ötvözni, egy jó blokk és egy jó futómű.
Holnap valaki valamerre?Eső elvileg nem fog esni.Messzire nem akarok menni.Bp-Visegrád-Esztergom-Bp körre gondoltam,de ha van valakinek más ötlete mehetünk pest környékén bármerre.
Jól beszélsz!Nincs sok tapasztalatom(első gépem és azon eleve fordított villa van) de köztudott hogy ég és föld a fordított és normál teló közti különbség.Ha tutit akarsz akkor valami olasz gépről szerezz be és akkor akár az enyémen lévő brembo gold szériás féket is ráteheted és akkor a megállással sem lesz bajod (alapfelszereltség az olasz gépeken majdcsak 100%-ban
pl nekem simán stimmel az RSV eső sárvédője és villája is a fék meg egyértelmű.Mielőtt nem szereztem gyári sárvédőt előre nekem aprilia volt de lecseréltem mert épp hogy nem a képembe hányta a vizet
Igen , olvastam erről de egy Ducati, R1 vagy Cbr stb. futóművel nem vehetik fel a versenyt. Nekem pedig arra fáj a fogam, nem akarok köztes megoldást, az 1000 Sv-es nek szerintem gyenge a gyári eleje.
Egy hosszúujjú pólót vettem a bőrruhám alá, még éppen elég volt.A nyakam fázott egyedül...
Ja, a comb felső része hűlt le egy picit, meg a karjaim.Télre fog kelleni valami melegedés.A hűtővíz nem ment 90C fölé
Egyes kanyarok még nedvesek voltak, meg némi levél is takarta, ott előtte visszavettem a sebességből , nem sietek én annyira.
Érdekes, h mennyire eltűntek a motorosok az utakról.Egy DL1000-t láttam fent a parkolóban, meg egy régebbi CBR-t...
Azé a parkoló dugig autókkal, azt mikor bedörmögtem magam a pakolóba, mindenki megnézett.Biztos azt gondolták, ez se százas, h ilyenkor még bőrruhában tolja .
Most néztem meg a hűtőt, de sajnos nem jó a motorra, mert az enyém más kialakítású, sajnos , pedig nagyon örültem neki, hogy végre ki tudom cserélni. Így marad még a régi, görbe de működőképes hűtő.
De azért köszönöm.